Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teiniäitejä jotka on itse penskoja vielä

Vierailija
14.06.2011 |

Luin tuossa viime viikolla joitain nettiblogeja mihin nuoret äidit kirjoittelee arjestaan vauvan kanssa mutta en muista enää osotteita!! Joten linkittäkää nuorten äitien blogeja tänne, kiinnostaa lukea..

En ole törmännyt vielä yhteenkään teinimammaan jonka blogi olisi fiksu ja tekstit asiallisia ja aikuismaisia, ja kaikki teinimammat niin helvetin nuoren näköisiäkin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ikä ratkaise henkistä ikää.

Vaimo on 35. Saa usein prinsessa kohtaulsia ja unohtaa täysin oman vastuunsa.

Pikkusisko taasen sai lapsen 17 vuotiaana ja on kyllä aina ollut paljon vastuullisempi kuin tuo iäkkäämpi vaimoni.

m25

Vierailija
2/21 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse vasta lapsen saaneena "iäkkäämpänä" ihmisenä (31-vuotiaana) olen miettinyt myös sitä, että nuorena voisi uuteen tilanteeseen sopetuminen olla helpompaa. Kun tähän ikään mennessä on tarvinnut vain elää istelleen on muutos suuri, vaikka vauva onkin ihana ja rakastettu. Minulla kuitenkin elämä kuljetti niin että vasta nyt on ollut mahdollisuus lapsi hankkia, eihän sitä ilman kunnon miestä olisi kannattanutkaan tehdä.

Ja kyllä ne teinit siitä kasvavat ja aikustuvat. Ja sitä elämää ehtii elää sitten vanhempanakin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllähän me selän takana kauhisteltiin, kun erittäin menevä tyttö saa lapsen. No, tupakan jätti heti pois, kun sai tietää raskaudesta eikä ole pahemmin iltaa ollut viettämässä kavereittensa kanssa. Aina kotona lapsen kanssa (tai kaupassa tai missä vaan lapsi mukana, nyt noin vuoden ikäinen). Sama juttu oli omalla äidilläni. Oli ihan hullu juhlimaan, mutta mun lapsuuden aikana kävi vain pari kertaa ulkona siitä ajasta mitä itse muistan. Muita teiniäitejä en tunne. Ja niin, kyllä teki pahaa katsoa kolmikymppistä äitiä, joka sauhutteli bussipysäkillä ja savu meni suoraan vaunuihin :((

t. itse 32v 2v tytön äiti

Toki nuoret tupakoi enemmän, mutta se ei taida olla se pääpointti, miksi kovin nuorena ei kannata hankkia lapsia.

Vierailija
4/21 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse vasta lapsen saaneena "iäkkäämpänä" ihmisenä (31-vuotiaana) olen miettinyt myös sitä, että nuorena voisi uuteen tilanteeseen sopetuminen olla helpompaa. Kun tähän ikään mennessä on tarvinnut vain elää istelleen on muutos suuri, vaikka vauva onkin ihana ja rakastettu. Minulla kuitenkin elämä kuljetti niin että vasta nyt on ollut mahdollisuus lapsi hankkia, eihän sitä ilman kunnon miestä olisi kannattanutkaan tehdä.

Ja kyllä ne teinit siitä kasvavat ja aikustuvat. Ja sitä elämää ehtii elää sitten vanhempanakin..

kukin tyylillään - jotkut nuorempia, jotkut vanhempia...

Vierailija
5/21 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teiniäideillä ei ole vielä koulutusta eikä mahdollisesti työpaikkaakaan.

Vierailija
6/21 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kukahan elättää ne lapset, kun teiniäideillä ei ole vielä koulutusta eikä mahdollisesti työpaikkaakaan.

Eivätkä kaikki opiskelevat äidit ole teiniäitejä.

Vierailija
7/21 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään nälkään kuollutta teiniäidin lasta en tiedä olevan. Jospa se olet sitten sinä verrahoinesi (pienen katkeruuden teksissäsi huomaaan tähän suuntaan olevan).

Oikeasti on jännä, että niin monet luulee, että nämä teiniäidit on ikuisesti teiniäitejä. Ne eivät hanki ammattia eikä mitään muutakaan. Luulis aikusen ihmisen tajuavan että ihmiset kasvaa ja viisastuu.

Ja minä en ole teiniäiti vaikka heidän puolestaan puhunkin.

Vierailija
8/21 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpoin tapa mutta kunnioitan noita teiniäitejä paljon enemmän kuin lapsensa tappamaan päätyviä iästä riippumatta. Mitä tulee lapsien elättämiseen niin eihän läheskään kaikilla vanhemmillakaan äideillä ole sitä työpaikkaa tai edes koulutusta vaan yhteiskunnan varoilla eletään.

Vierailija
9/21 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun luulin että lapsen saaneet saavat tietyn ajan äitiyspäivärahaa yms eikä työpaikalta palkkaa... :O

Vierailija
10/21 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on teinejä, ei kai nyt voikaan olettaa, että teksti on aikuismaista! Kai nyt aikuisen ihmisen pitäis tämä käsittää, voi jessus...

Vierailija
11/21 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... niin helvetin vanha ja ajatuksesi ovat kalkkeutuneet?

Luin tuossa viime viikolla joitain nettiblogeja mihin nuoret äidit kirjoittelee arjestaan vauvan kanssa mutta en muista enää osotteita!! Joten linkittäkää nuorten äitien blogeja tänne, kiinnostaa lukea.. En ole törmännyt vielä yhteenkään teinimammaan jonka blogi olisi fiksu ja tekstit asiallisia ja aikuismaisia, ja kaikki teinimammat niin helvetin nuoren näköisiäkin.

Vierailija
12/21 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se ole parempi näyttää teininä teiniltä.

Vierailija
13/21 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllähän me selän takana kauhisteltiin, kun erittäin menevä tyttö saa lapsen. No, tupakan jätti heti pois, kun sai tietää raskaudesta eikä ole pahemmin iltaa ollut viettämässä kavereittensa kanssa. Aina kotona lapsen kanssa (tai kaupassa tai missä vaan lapsi mukana, nyt noin vuoden ikäinen). Sama juttu oli omalla äidilläni. Oli ihan hullu juhlimaan, mutta mun lapsuuden aikana kävi vain pari kertaa ulkona siitä ajasta mitä itse muistan. Muita teiniäitejä en tunne. Ja niin, kyllä teki pahaa katsoa kolmikymppistä äitiä, joka sauhutteli bussipysäkillä ja savu meni suoraan vaunuihin :((

t. itse 32v 2v tytön äiti

Vierailija
14/21 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://pienie-amalia.blogspot.com/ - 18v äiti

http://thechildwithherownchild.blogspot.com/ - 16v ja viimesillään paksuna

http://tiuskiii.blogspot.com/ - 15 vuotias, sai lapsensa alle kuukausi sitten

http://nannapeppina.blogspot.com/ - 18 vuotias, lapsi ehkä 3 kuukauden ikäinen

http://bblogg-of-neela.blogspot.com/ - 17 vuotias äiti

Tuntuu pahalta lukea noita blogeja, niin nuoria äitiä ja itsekin vielä lapsia. Ja kaikki niin nuoren näköisiäkin.... joka tapauksessa kaikkea hyvää toivon vaan heille

Vierailija
15/21 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku aikuinen ihminen linkittää tänne blogeja sen takia, että saisi haukkua niitä. Aika vastenmielistä käytöstä.

Vierailija
16/21 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku aikuinen ihminen linkittää tänne blogeja sen takia, että saisi haukkua niitä. Aika vastenmielistä käytöstä.

Ei kyllä ainakaan aikuismaista käytöstä ole.

Vierailija
17/21 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin lukemassa tuon punatukkasen blogia.. mikähän se noista oli. Ihan tavallista juttua ilmoista ja jopa huikauhiasentään hiusväreistä (mistä aika monet mammat puhuu ikään katsomatta).. mitä te vauhkootte? t.5

Vierailija
18/21 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kiinnostaisi olla teiniäiti. Vauvakuume on kova. Ja toivon että saisin lähivuosina pienen lapsen.

En ymmärrä miksi kaikki kammoksuvat ja vihaavat teiniäitejä. Osa on varmasti "vahinkolapsia" mutta uskon ja luulen että lapset ovat yhtä rakastettuja kuin "toivotut" lapset. Teiniäiteys ei poikkea "normaalista" äityydestä mitenkään. Toisilla on ehkä koulut kesken mutta ne kerkeää hoitaa loppuun kyllä.

Teiniäitien blogit ovat kiinnostavia ja usein tekstit ovat järkeviä. Luulen että lapsellisia niitä normimammojakin on paljon enemmän kuin teiniäitien "tyhmiä" blogeja. Sitä paitsi, teiniäidit ovat vastuullisempia kuin esim parikymppiset ja vähän ylikin, jotka haaveilevat lapsien olevan jo isoja, että itse pääsisi bailaamaan. Teiniäidit hoitavat lasta perusteellisesti, koska itse ovat vasta olleet pieniä ja muistavat kyllä millainen lapsi on.

Teiniäideistä p***an puhuminen on naurettavaa ja lapsellista. Teiniäitejä on turha mennä syyttelemään ja torumaan, sillä he tietävät mitä tekevät ja ottavat kaikki haasteet vastaan. Aina ei olo ole kuin enkelillä, mutta hyviäkin päiviä varmasti löytyy!

Seurattuani teiniäitien blogeja, huomaan että hyvin rakastavaisia vanhempia he ovat! Niinkuin kuka tahansa äiti ja isä!

Kiitos jos luit saarnani.

Vierailija
19/21 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään nälkään kuollutta teiniäidin lasta en tiedä olevan. Jospa se olet sitten sinä verrahoinesi (pienen katkeruuden teksissäsi huomaaan tähän suuntaan olevan).

Oikeasti on jännä, että niin monet luulee, että nämä teiniäidit on ikuisesti teiniäitejä. Ne eivät hanki ammattia eikä mitään muutakaan. Luulis aikusen ihmisen tajuavan että ihmiset kasvaa ja viisastuu.

Ja minä en ole teiniäiti vaikka heidän puolestaan puhunkin.

Samaa mieltä! Kyllä ne lapset on ruokittuja ja rakastettuja äidin iästä huolimatta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi