Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

täydellinen tunnekylmyys parisuhteessa

Vierailija
14.06.2011 |

en jaksa enää miestäni. Näemme onneksi harvoin, noin kerran viikossa miehen töiden takia. Olen myös alkanyt vältellä häntä, koska en jaksa riidellä tai kuunnella typeriä juttuja. Vaikka miehellä ois vapaata, lähden muualle, esim kavereiden/sukulaisten luo. Ennen vielä jaksoin yrittää, en enää. Miksi ihmeessä pitäis kitua toisen kanssa kun yksin on 100 kertaa mukavampaa????

Onko tämä kyllästyminen lopunalkua???Olen toivonut, että jaksaisin suhdetta lasten takia, mutta nyt vaan on mitta tullut täyteen :(

Kommentit (8)

1/8 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhde ei voi olla pelkkää jaksamista ja sietämistä, vaan hankalille asioille täytyy tehdä jotain, muuttaa jotain elämässänne.

Suosittelen ajan varaamista perheasiain neuvottelukeskukseen, joka on maksuton, mutta jonne voi olla jonoa juuri tämän maksuttomuuden takia, tai jos te olette varakkaita, yksityiselle pariterapeutille.

Nyt näyttää, että suhteenne kiertää vain samaa kehää jossa sama paha olo ja oikea kohtaamattomuus saavat jatkua, eikä asioihin puututa parantavalla tavalla.

Perheasiain neuvottelukeskuksista tietoa tässä:

http://evl.fi/EVLfi.nsf/Documents/40D5B401E55B1785C225748000449ACD?Open…

Parsuhdeongelmat kannattaa käsitellä siinäkin tapauksessa että ero tulee! Itsetuntemus lisääntyy, henkiset haavat paranevat nopeammin ja välttyy toistamasta samaa kuviota kenties myöhemmissä suhteissa.

Toivotan teille kierteen katkaisua ja positiivisten ratkaisujen löytymistä. Muistakaa, että parisuhde vaatii työtä ja huolenpitoa, jotta sen hedelmistä voi nauttia - vähän kuin puutarha

terv diakoni Meiju

Tikkurilan seurakunta

Vantaan seurakunnat

Vierailija
2/8 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme käyneet muutama vuosi sitten pariteraputilla, mutta käynti oli mielestäni turha, jotenkin valheellista kulissien pitoa, kuten suhteessammekin. Se ei onnistunut, mies ei ole valmis puhumaan mistään, koska kaikki on hyvin.

En usko että pystymme koskaan enää olemaan onnellisia koska tarvitsen omaa tilaa niin paljon. Voisin elää loppuelämäni ilman miestä! En ole parisuhdeihminen. On kiva nukkua yksin, matkustaa yksin jne. Lastenkin kanssa nautin, kunhan vaan saan olla ilman miestä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei selvitellä asioita tai puhuta niistä, vaan paetaan. Eikö ukkos ees ihmettele mihin sulla aina tulee kiire? mitä on typeriä juttuja??sellaiset joista mies haluaa puhua, mutta sua ei vois vähempää kiinnostaa? Mistä riitelette? mies tulee kotiin töistä ja rupeet suuvaahdossa jauhaamaan ja tyrkkäät lapset syliin tmv?sitten toinen ärähtää että sais edes takin otettua pois niin vedän herneet nenään ja ajat autolla äitille.

Vierailija
4/8 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme käyneet muutama vuosi sitten pariteraputilla, mutta käynti oli mielestäni turha, jotenkin valheellista kulissien pitoa, kuten suhteessammekin. Se ei onnistunut, mies ei ole valmis puhumaan mistään, koska kaikki on hyvin.

En usko että pystymme koskaan enää olemaan onnellisia koska tarvitsen omaa tilaa niin paljon. Voisin elää loppuelämäni ilman miestä! En ole parisuhdeihminen. On kiva nukkua yksin, matkustaa yksin jne. Lastenkin kanssa nautin, kunhan vaan saan olla ilman miestä.

ap

eli vika ei olekkaan miehessä vaan sinussa, kuitenkin annat olettaa muuta. hajoo elämääs

Vierailija
5/8 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei selvitellä asioita tai puhuta niistä, vaan paetaan. Eikö ukkos ees ihmettele mihin sulla aina tulee kiire? mitä on typeriä juttuja??sellaiset joista mies haluaa puhua, mutta sua ei vois vähempää kiinnostaa? Mistä riitelette? mies tulee kotiin töistä ja rupeet suuvaahdossa jauhaamaan ja tyrkkäät lapset syliin tmv?sitten toinen ärähtää että sais edes takin otettua pois niin vedän herneet nenään ja ajat autolla äitille.

mutta en jaksa kuunnella ukon arvotelua, kuinka olen huono, lihava, koti sekaisin jne. Aina sitä samaa, vaikka teemme yhtä paljon töitä enkä edes ole lihavat tai muuten viallinen ainakaan muiden mielestä?!

ap

Vierailija
6/8 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jotka eivät itse uskalla jättää, vaan tekevät toisen olon niin tukalaksi, että siitä on pakko lähteä. Olen eronnut ja tällaisia tapauksia tuli paljon esille eroryhmässä. Miehesi kylmä kohtelu kertoo siitä, että hän haluaisi ehkä erota, mutta tekee sinun olosi niin vaikeaksi, että sinä joudut tekemään päätöksen. Onko hänen muutenkin vaikea tehdä päätöksiä?

Kannattaa mennä sinne keskustelemaan parisuhdeterapiaan, vaikka tulisi erokin. Parempi kuitenkin, että se on hoidettu keskustellen. Minulle kävi niin, että mies lähti tuollaisen ilkeilyvaiheen jälkeen toisen naisen kanssa mitään keskustelematta. On raskasta käydä asioita jälkeen päin yksin läpi.

Halaus. Koita jaksaa, vaikea tilanne.

Vierailija
7/8 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jotka eivät itse uskalla jättää, vaan tekevät toisen olon niin tukalaksi, että siitä on pakko lähteä. Olen eronnut ja tällaisia tapauksia tuli paljon esille eroryhmässä. Miehesi kylmä kohtelu kertoo siitä, että hän haluaisi ehkä erota, mutta tekee sinun olosi niin vaikeaksi, että sinä joudut tekemään päätöksen. Onko hänen muutenkin vaikea tehdä päätöksiä? Kannattaa mennä sinne keskustelemaan parisuhdeterapiaan, vaikka tulisi erokin. Parempi kuitenkin, että se on hoidettu keskustellen. Minulle kävi niin, että mies lähti tuollaisen ilkeilyvaiheen jälkeen toisen naisen kanssa mitään keskustelematta. On raskasta käydä asioita jälkeen päin yksin läpi. Halaus. Koita jaksaa, vaikea tilanne.

on kyllä todella rasittava tilanne. Mutta mies ei terapioihin enää tule. Ehkä menen yksin. Sitäpaitsi hän on vihjaillut, että toinen nainen ois ottamassa mun "paikan", en tiedä onko totta vai tuota jatkuvaa vittuilua mitä hän harrastaa..

ap

Vierailija
8/8 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa mennä parisuhteet uusiks tänä vuonna!

Ja sitten hämmästyttää kuinka aina toitoteen että kyllä se siitä puhumalla. No kun ei mene välttämättä. Kaikki eivät edes halua puhua.

Halutaan vaan erillaisia asioita ja toinen ei näe välttämättä mitään ongelmaa

Erokin voi olla ihan hyvä ratkaisu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan