Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vasta-alkajat syksy' 05***vko44

30.10.2005 |

[color=darkolivegreen][size=2][b]Tässäpä syksyllä 2005 lapsettomuuspalstalle saapuneet vasta-alkajat.

Yhdessä tätä vaikeaa polkua aloittelemme toisiamme tukien, yhdessä iloiten ja murheet jakaen. Perehdymme yhdessä myös kummallisten lyhenteiden ja termien maailmaan... ;)

Mukaan saavat liittyä kaikki halukkaat. Jos omassa esittelyssäsi on jotain lisättävää/muutettavaa, niin pistäpä ilmoittaen, korjaan asian. :)[/color][/size][/b]

[color=darkseagreen]aavaaatu

Meikäläinen on 23-vuotias opiskelija/osa-aikainen myyjä ja mies on 25-vuotias autonkuljettaja.

Yhdessä ollaan oltu 3,5 vuotta, naimisiin mentiin viime toukokuussa.

Sitä ihan oikeaa nyyttiä on nyt aktiivisesti yritetty ja toivottu vuoden -04 maaliskuusta alkaen. [/color]

[color=darksalmon]AliinaK

Oon oululainen 24-vuotias opiskelija kuten aviomiehenikin

takana on yritystä 3/2004 asti johon mahtuu yks keskenmeno rv13 kesäkuussa 2004.[/color]

[color=darkseagreen]Bilha

ollaan vm' 77

Helsingistä

ilman ehkäisyä kesästä 2004.[/color]

[color=darksalmon]]Burde

Minä olen kohta 24v ja aviomies 27v

Asutaan Tampereella

Ekaa muksua yritetty elokuusta 2004,

tänään varattiin 1. aika tutkimuksiin

yksityiselle.[/color]

[color=darkseagreen]Daran

Olen 26 v. ja mies 27 v.

Asumme Kainuussa, Kajaanissa.

Meillä on takana yritystä 8 kk.[/color]

[color=darksalmon]haamaa

Meillä siis molemmat 21-vuotiaita,

selittämättömästi lapsettomia ollaan..[/color]

[color=darkseagreen]Hupelo

Minulla ikää 34 v ja miehellä 37.

Asustelemme Pohjois-Savossa

Minulla edellisestä liitosta 9 v lapsi.

Yhdessä oltu reilut kaksi vuotta ja lasta yritetty vuoden ajan. [/color]

[color=darksalmon]ippu67

Minä ja mun kulta vm. -67 ja -68

yritystä tähän päivään mennessä noin vuosi takana

Ei lapsia ennestään.

ICSI tulossa viikolla 44 Tampereella, sumuttelut menossa nyt.[/color]

[color=darkseagreen]joalin

Eli mä olen vuosimallia -80 ja mies -76.

Pääkaupunkiseudulla asutaan.

Kuumeilu ollaan aloitettu 8/2004.[/color]

[color=darksalmon]klovni75

Minä 30v ja mies 38v

Koti on Helsingissä.

Reilu vuosi ollaan oltu naimisissa ja lasta on toivottu saman verran tuloksetta. [/color]

[color=darkseagreen]LeiaK

Minä olen jo 35v ja mieskin jo 40

Vauva-asioita aloitimme ajattelemaan tuossa alkuvuodesta 2004.

" vasta" 8 kk yritystä takana.[/color]

[color=darksalmon]mambo77

minä 28, mies 30 ja naimisissa ollaan

asutaan Kanta-Hämeessä

pillerit lopetettu 1/04, eikä tärppiä[/color]

[color=darkseagreen]Marenda

Minä olen 22v ja mies 21v esikoistyttäremme on 11k.

Asumme Keski-Suomessa pienessä maalaiskylässä ja naimisissa olemme olleet

reilun vuoden.

11kk toivottu toista lasta.[/color]

[color=red][size=2]PLUSSAONNEA!!![/size][/color]

[color=darksalmon]Mennis

mennis 22 ja ukko 25

tällä hetkellä asustellaan jyväskylässä ja kohta muutto ulkomaille edessä.

ilman ehkäisyä keväästä -04

yksi keskenmeno takana

Lokakuussa lapsettomuusklinikalle aika.[/color]

[color=darkseagreen]miliko

olen tamperelainen vasta-alkaja,

yritystä takana vuosi.[/color]

[color=darksalmon]mollamaijanen

Olen 27v ja mies 29v.

Asustellaan Pirkanmaalla.

Naimisissa ollaan oltu 3,5 vuotta.

Viime vuoden elokuussa on pillerit jääneet pois,

mutta vuoden vaihteessa alkoi se intensiivisempi yritys [/color]

[color=darkseagreen]MollyJii

Minä olen 26 v. ja mies 29 v.

Esikoista on toivottu kesäkuusta 2004 asti. [/color]

[color=darksalmon]Mörötin-81

Olemme mieheni kanssa vm.-81

esikoista ollaan toivottu 8/2004 lähtien.[/color]

[color=darkseagreen]niinu82

Mä olen 23 ja mies 27

Ekaa yhteistä yritetään (miehellä on edellisestä suhteesta yks lapsi)

yritys tosiaan alotettiin 7/04[/color]

[color=darksalmon]Nonna-80

Minä -80, mies -78

yhdessä ollaan oltu vuodesta 2000, naimisiin mentiin tänä kesänä 2005

yritys aloitettiin 10/03, plussa 10/04 joka kuitenkin km 12/04. Mitään apukeinoja

ei vielä käytössä. Ensimmäistä gynekäyntiä suunnittelen.[/color]

[color=darkseagreen]Pikku-Hilja

vm71, mies vm67 ja esikoistyttö on 2,5v, eli vm03.

Olen siis Pirkanmaalta

Elokuussa tuli vuosi täyteen yritystä saada tytölle pikkusisarus, eli aloitettiin 8/04[/color]

[color=darksalmon]pikkuinenpeikko

Olen siis 28-vuotias naimisissa oleva immeinen.

melkein 2 vuotta sitten päätettiin miehen kanssa, että tulkoon jos on tullakseen.[/color]

[color=darkseagreen]Pingu-78

Mina 27, mies 29

asustellaan ulkomailla

yritysta 05/04 eika plussan plussaa[/color]

[color=darksalmon]Putkula76

Minä olen 29v, mies 30v.

vauva on ollut toiveissa 6/2004 lähtien.

Asustellaan Pohjois-Savossa. [/color]

[color=darkseagreen]quiero3

minä 24, mies 25

Pk-seutu

Yritystä 01/05 lähtien, molemmissa todettu jotain vikaa.[/color]

[color=darksalmon]Rizzu

Olemme siis Helsingissä asusteleva pariskunta,

minä täytän pian 28, mies on 30.

Ja omaa nyyttiä on toivottu elokuusta 2004 asti.[/color]

[color=darkseagreen]soileri

Olen 35 vuotias, Oulusta.

Avoliitossa asun ukko kultani kanssa.

Yritystä on takana kaikenkaikkiaan reilu vuosi.[/color]

[color=darksalmon]Tao_tao

Minä 22.v, mies 23.v.

Asustellaan Itä-Suomessa.

Ilman ehkäisyä 1 vuosi ja 10 kk.

Tuosta ajasta vuosi ihan yrittämistä.[/color]

[color=darkseagreen]Tuittu78

Olen vm-78 ja mieheni -76.

Asustelemme pääkaupunkiseudulla.

Olemme yrittäneet lasta vuoden päivät. [/color]

[color=darksalmon]varjokas

Minä 27v. eli ' 78 ja mies 28v., siis ' 77.

Kanta-Hämeessä asumme.

Esikoistamme olemme yrittäneet huhtikuusta 2004, eli puolitoista vuotta.[/color]

[color=darkseagreen]viivi99

Minä olen 25v. ja mieheni 31v.

Asustellaan Espoon suunnalla.

Yritystä on nyt takana reilu vuosi.[/color]

[color=darksalmon]ViiviWagner

Minä 27, mies 30.

Oulun läänistä.

Esikoinen syntynyt -03.

Pikku Kakkosta toivottu kesästä-04.

Hoitojen ensikäynti lokakuussa.[/color]

[color=darkseagreen]VM1974

31-vuotias, mies on 37 ja miehellä 10-vuotias lapsi edellisestä suhteesta.

Pääkaupunkiseudulla, avioliitossa.

Yhteistä vauvaa on nyt yritetty vuosi (09 / 2004 alkaen) ja yksi haamuplussa

saatiin aikaiseksi 06/2005. Keskenmeno tuli rv 6+3 ja sen jälkeen on epätoivo syventynyt eksponentiaalisesti...[/color]

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni 29v. pääkaupunkiseudulta ollaan.

Pillerit pois 04/04. Kohtu ultrattu, sperma tutkittu: niiden mukaan kummallakin kaikki ok(?), mutta nyt menossa 6. kierto Lugea ja toinen Clomikin takana. Parin viikon päästä aika sairaalaan lapsettomuustutkimuksiin.. Täytyy myöntää, että pelkkä ajatuskin tuntuu kamalalta. Kumpa plussaisi ennen sitä!

Vierailija
2/64 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille uusille kovasti paljon tervetuloa, teitä olikin monta. :)

Omia kuulumisia sen verran, että maanantaina tosiaan alkoi menkat. Soitin lääkäriin ja sain ajan torstaille. Lääkari ultrasi molemmat munasarjat, joista oikealla puolella ainakin lievää pco-tyyppisyyttä, mutta molemmilla puolilla näytti ihan suht' hyvältä. Katsoi myös kohdun limakalvoa tjsp ja totesi olevan ihan ok, menkkojen jäljiltä hyvin tyhjentynyt tajjotain. :) Antoi clomi-reseptin, jonka hetimiten lunastin. Olen naukkaillut nyt neljä päivää pillereitä, huomenna otan vielä viimeisen (kp:t 4-8 niitä syön). Torstaina uudestaan ultraan, jossa täti katsoo miten munikset ovat kypsyneet. Tikuttelen ovista ja toivottavasti vietetään kuuma viikonloppu. Toistaiseksi en ole vielä huomannut mitään sivuvaikutuksia. *kop-kop puuta*

Tuli tosi hyvä mieli Marendan plussasta ihan itsekkäistäkin syistä, kun nyt tuntuu ihan mahdolliselta että noista clomeista olisi oikeastikin jotain apua. :)

Samalla täällä touhutaan muutakin. Meillä alkoi eräänlainen vauvan odotus, kun jännätään, että tulisiko meille joulukuussa hvauva. Eli hauvavauva. :) Pitkään mietittiin sitä, että kannattaako ottaa uutta lemmikkiä, jos kerran on vauvakin toiveissa - olisiko reilua koiralle ym kysymyksiä pohdittiin. Päädyimme siihen tulokseen, että ennemmin sitä pentua jaksaa nyt opettaa talon tavoille, sekin saa jonkun aikaa olla lapsi ja saa meidän jakamattoman huomion. Jos haluaa odottaa siihen että on lapset tehty ja kaikki valmista, joutuu koiraa odottamaan monta monta vuotta.

Tulipas sepostusta. Ei mulla suinkaan koirakuume ole, enkä näitä juttuja pohdi. ;D

Huomenna taas töihin. Viikko meni ihan liian nopeasti. :/ Mutta jotain positiivistakin: pääsen aloittamaan uuden liikuntaharrastuksen. :) Alan käydä aamu-uinnilla ennen töiden alkua, kun uimahallilla on semmoinenkin mahdollisuus. Puoli tuntiakin kun päivässä jaksaisi, niin kunto nousisi kohisten. No, yritän olla ottamatta liikaa paineita tästä, jos nyt pari kertaakin viikossa ensin alkuun, niin näkee millaista on ja jaksaako herätä aikaisemmin.

-v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin listaa vasta-alkajista ja huomasin, että kylläpä olin vähän paljastanut itsestäni. Tässä vähän lisätietoja listalle lisättäväksi:

Minä 29v ja mieheni 32v. Yritys alkoi 10/2004. Ongelmia siittiöissä ja jotakin ovuloinninkin kanssa. Seuraavassa kierrossa käyttöön clomit ja inseminaatio edessä.

Leppoisaa sunnuntaita kaikille!

Vierailija
4/64 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muille hyvää uuden viikon alkua! Olen palannut pitkän viikonlopun vietosta ja huomenna taas pirteänä (?) töihin. Työpari on huomenna koulutuksessa koko päivän, joten huolehdin rakkaista lapsistani yksin. Saa nähdä miten kireänä pinna on iltapäivällä..:)

Huomenna aamulla menen sinne verikokeisiin, joten sitten on se kp 22/26. Saa nähdä millaisia tuloksia sieltä tulee. Vähän jännittää! Luulen kyllä että saan tulokset vasta seuraavalla viikolla, joten kuukautiset ehtivät alkaa ennen niitä jos ovat alkaakseen. Mulla on siis eka clomi-kierto takana, joten tietysti Marendan kaltaiset uutiset olis tännekin tervetulleita! -hih! Tosin olen kyllä aika pessimistinen sen suhteen, koska on ollut viikonlopun aikana pari pahaa vatsakramppia ja omituisia nippailuja alavatsassa. Luulen ettei ainakaan ne krampit kuulu asiaan jos vauva on tulossa. Pelkään kovasti että sama munarakkulavaiva tai muu munasarjahäiriö vaivaa edelleen eikä nämä hormonitkaan auta asiaa.

Oon ollut itseasiassa aika herkällä mielellä koko päivän ja tippa on ollut silmässä vähän väliä. Ihanaa olla nainen!! Yeah right..

Mutta ensi viikonloppuna pitäisi kuukautisten tulla.

Niitä odotellessa..

-Tuittu-

Vierailija
5/64 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans alottanut hoidot tänä syksynä. Oon (huomenna :) !! ) 27v ja mies 37v. Asutaan Helsingissä ja hoitoihin pääsystä kuultiin juhannuksen aikoihin. Takana nyt ICSI josta ei tullut raskautta ja kaksi alkiota pakkasessa - PAS olisi toivottavasti n viikon päästä..

Meitä on kyllä aika paljon..huhhuh - onneksi teitä on olemassa koska vaan hoidot itse läpi käynyt tietää miltä tuntuu ja mitä käydä läpi! Me ollaan yritetty raskautta vasta huhtikuusta ja jostain kumman syystä oli sellainen tunne et paikat pitää tutkia - onneksi luotin intuitioon koska miehen spermassa vasta-ainetta joka " liimaa" siittiöt yhteen ja näin estää hedelmöittymisen luonnollisesti :( mihellä leikattu tyrä vauvana ja veitsi viillaissut vähän liian syvälle ja näin 37 vuoden päästä selviää että lapsia ei normaalein konstein oikein helposti tule. Vasta-ainetta on 100% eli peli aika selvä!!

Eli ketjuun yksi lisää :)

Vierailija
6/64 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäiseksi ONNITTELUT Marendalle!!! Ihana uutinen.

Varjokkaan tekstiin tuosta koiranpennusta, niin ois kyllä aivan ihanaa ottaa toinen hauveli tähän. =)

Mutta, eipä taida ukko suostua.

Nauttikaahan pennusta, kun se saapuu. *kateellinen*

Se menee niin kamalan nopeesti se pentu aika, vaikka sitä alkuun tuntuu että on valmistautunu pitkäksikin aikaa luuttuamaan lattioita. ;)

Mulla on tänään vapaapäivä, ihanaa!

Onkin todella harvinaista nykyään, että mies herää ennen mua ja mä saan jäädä sänkyyn kun se lähtee töihin. Kerrankin näin päin.

Aika harmaata vaan tuolla ulkona, mutta eiköhän tuo tuosta.

Lähetään koiran ja kaverin ja sen koiran kanssa lenkille, niin vähän piristytään.

Omassa " navassa" ei mitään kummosia. Menkat alkaa varmaankin keskiviikkona ellei nyt sitten yllätä jo etukäteen, niin kuin välillä niillä on tapana ollu...

Vasta kolmen viikon päästä on sovittu, että viedään se sperma näyte sinne lekuriin.

Mutta, mukavaa maanantaita kaikille.

Vierailija
7/64 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, koiravauvojakin pinoon *huokaisee hän hieman kateellisena*... Voi, kun voisi edes sitä suunnitella, mutta koirahaavet on haudattava ainakin sinne saakka kun päästään muuttamaan uuteen kotiin. Mutta ehkä sitten ensi kesän jälkeen ryhdymme ihan vakavissamme sitäkin asiaa miettimään.

Viikonloppu hurahti raksahommissa ihan kokonaan. Kunnon fyysistä työtä ja kyllä sen kropassaan tuntee. Hyvä että sormet näppikselle taipuu! Toisaalta se on kyllä mukavaakin. Ensinnäkin tietääpähän tekevänsä itselleen kotia ja toisekseen ei näitä vauva ajatuksia jaksa vatvoa. Omassa navassa ei siis mitään uutta kp 25/25-28 joten menkkojahan tässä odotellaan. Kyllä se lääkäri aika on vaan varattava tuonne joulukuun alku viikoille!

Nyt pitäisi varmaan tarttua näihin leipätöihin. Vähän on kyllä motivaatio hukassa, mutta yritettävä on..

Terkuin Leia

Vierailija
8/64 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla aiemmin esittelinkin hieman itseäni, mutta tässä siis lisää..

Minä 19 ja mies 21. Hieman vajaat pari vuotta ollaan lasta yritetty, syy lapsettomuuteen miehen azoospermia, eli ei siittiöitä. Tutkimukset aluillaan, ja mikäli siittiöitä löytyy biopsialla, niin ICSI toteutuu joskus ensi vuonna. Asumme Keski-Suomessa 7kk vanhan koiratuholaisen kanssa :)

Vierailija
9/64 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koetan repiä mukaani jännäilemään näitä nipistyksi vatsassa ja pelkäämään keskenmenoa...

Tottapuhuen en keskenmenoa kauheasti jaksa pelätä. Olen nyt vain onnellinen ja nautin näistä raskausoireita. ensimmäisen neuvola ajankin jo varasin...

Koettakaa selittää teidän munasoluille ja miehen siittiöille mitä niiden kuuluu tehdä... ;)

Ei vaan, kovasti voimia kaikille tutkimuksiin ja hoitoihin. toivottavasti keltään ei löydy mitään ylitsepääsemätöntä vikaa... jaksamista teille ja kovasti plussasäteitä.

t: marenda ja papunen rv 4+2

Vierailija
10/64 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ilmottaudun mukaan!

Yritystä takana 01/05, mutta ehkäisy jätetty pois jo 04/04.

Kyseessä selittämätön lapsettomuus. Kummassakaan ei ole vikaa.

Nyt on hoidot alkaneet ja ensi viikolla ensimmäinen inseminaatio.

Ikää minulla 28 ja miehellä 31.

Vierailija
11/64 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli itte oon 27 ja mies 29. Lasta ollaan yritelty 05/04, mutta minkaanlaista tulosta ei olla saatu aikaseks. Laakarissa ollaan kayty ja talla viikolla ois labrat ja simppatestit. Eli kohta ollaan viisaampia.

Vierailija
12/64 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas viikonloppu meni ja uusi viikko alkoi.

Nyt alkaa oikeen toden teolla jännittämään tuo perjantainen keskussairaala käynti, vaikka ei siellä mitään ihmeellistä tapahdukkaan. Jotenkin sitä vaan hienosti osaa maalata piruja seinille: jotain kamlan hirveää tapahtuu!!!

Täällä on ollu puhetta koiravauvoista. Meillä on 1 koira (uros) ja yhteen kenneliin ensi vuonna syntyvistä pentueista olen varannu narttu pennun. Siis jos sinne sellainen syntyy. Toivottavasti.Kyse kun on kääpiörodusta, niin niitä syntyy vain muutama pentu per pentue. Mutta onneksi siellä astutetaan ainakin 2 narttua, niin mahdollisuudet paranee. Ja kun sitten tämä uusi tulokas kasvaa, niin... kohta onkin monta koiraa koita viedä näyttelyihin!

Mutta edellisestä kohdasta on sen verran hyötyä, ettei ehdi kamalasti murehtia lapsettomuus asioita. Tai no...tällä hetkellä kyllä paniikin omaisesti pohdin, mutta noin niin kuin yleensä.

Aurinkoista viikon alkua kaikille ja toivotaan paljon plussia mahdollisimman pian!!

-pikkuinenpeikko-

Vierailija
13/64 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukkomme senkun kasvaa, tervetuloa joukkoon kaikki uudet tuttavuudet!

Täällä menossa kp 27/~29 ja en enää jännittele mitään plussia. Mullahan on yleensä oviksen jälkeisenä oireena tuo nännien arkuus, ja nyt on sekin poissa, joten täti tekee tuloaan. Kahden kk:n lugeista ei siis ollut apua. Nyt ne ovat lopussa ja soitin tänään lääkärille YTHS:lle. Ja nyt lähdemme siis sieltä eteenpäin. Vaihtoehtoina olisi varmaankin Väestöliitto tai Fertinova. Osasisitteko suositella toista näistä? Entä jonot? Miten nopeasti ensimmäisen ajan saa? Felicitas tuntuu kyllä liian kalliilta!

Kyselin tuossa omassa ketjussa myös sitä, miten onnistuisi, jos ilmoittautuisi julkiselle puolelle hoitoihin mutta kävisi samalla yksityisellä esim. inssit läpi. Saa nähdä onnistuuko sellainen.

Vierailija
14/64 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai koiravauvoista täällä puhellaan.. Täytyy kyllä myöntää että minä en ole kovin eläinystävällinen, koska sitten on joka paikka täynnä karvoja. Voisin ehkä ottaa sellaisen kaljun kissan.. *nauraa* Meille tuleekin sitten sen sijaan oikea autovauva muutaman viikon päästä.. Sitten päästään kaasuttelemaan aivan uudella autolla. Tuskin maltan odottaa! Tosi nainen siis..:)

Tänään kävin siellä kontrolliverikokeissa ja saankin tulokset jo tällä viikolla, viimeistään perjantaina. Vähän jännittää.. Selviääköhän niissä jotain muutakin kuin vaan progesteroniarvot? Voikohan niissä näkyä jos onkin raskaana? Pieni pää on taas täynnä kysymyksiä.. Osaako kukaan kokeneempi vastata?

Varovaiset ja neutraalit piinaviikot jatkuvat.. kp 22/26 menossa.

-Tuittu-

Ps. Tervetuloa uudet mukaan!

Vierailija
15/64 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rizzo! Mäkin olen katsonut Fertinovaa tai Felicitas-klinikkaa. Minun muistaakseni väestöliitto oli näistä kallein?! Taitaa muisti temppuilla.. Kerro sitten mihin päädyit.. Itse joudun miettimään niiden välillä ensi talvena, jos ei vauvaa kuulu.

-Tuittu-

Vierailija
16/64 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rizzu:

Vaihtoehtoina olisi varmaankin Väestöliitto tai Fertinova. Osasisitteko suositella toista näistä? Entä jonot? Miten nopeasti ensimmäisen ajan saa? Felicitas tuntuu kyllä liian kalliilta!

Kyselin tuossa omassa ketjussa myös sitä, miten onnistuisi, jos ilmoittautuisi julkiselle puolelle hoitoihin mutta kävisi samalla yksityisellä esim. inssit läpi. Saa nähdä onnistuuko sellainen.

Taidanpa minäkin esittää miehelle tuollaista jonotusvaihtoehtoa... Jos noihin kovempiin hoitoihin joudutaan, niin kovemmat on myös hinnat! Minäkin olen vielä opiskelija, ja YTHS:ltä passittivat mutkin ammattilaisten käsiin.

Mulle YTHS:n gyne suosittelin myös väestöliittoa ja Felicitasta, mutta toi Felicitas on huippukallis! Fertinova olis mun hintavertailun mukaan ollut halvin yksityisistä, mutta YTHS:n gyne esitti mullekin joitain arveluttavia kommentteja siitä... eihän se tietysti suoraan voinut sanoa, mutta sain sellaisen kuvan, että rahastuksen makua on ollut joillain yksityisillä vähän liikaa...

Me siis suunnattiin varmuuden vuoksi Väestöliittoon. Saatiin peruutusaika jo viikon päähän mun ensimmäisestä soitosta. Jos se ei olisi sopinut, seuraava aika olisi ollut kai joulukuussa. Nyt olen käynyt jos toisen kerran ultrassa viikon sisällä eli kyllä siellä homma tuntuu pelaavan. Mutta soittele noihin paikkoihin ja tiedustele tilannetta! Väestöliitossa ei kuulemma ole jonoja hoitoihin sitten kun ne on saatu käyntiin. Onnea matkaan!

-Q-

Vierailija
17/64 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti olevan kohtalotovereita. Kp on 27/26-28, joskin oviksesta päätellen kierto voi nyt olla pidempikin.

Ajatteletteko te muut tätä lapsettomuusasiaa paljon enemmän näin loppukierrosta? Mulla tää aika on pahinta. Kuten myös ihan alkukierto, silloin kun menkat alkaa. Oon muuten tässä kierrossa onnistunut aika rennosti ottaan, mutta nyt alkaa itkettään kaikkien vastaan tulevien mukeloiden näkeminenkin;)

Ja ois paljon helpompi olla ajattelematta tätä asiaa, jos maha ei ois ollut kipeä pallo jo viikon ajan *puhkuu vihaisena* Nonniin. Iloisempaa mieltä teille muille!

Vierailija
18/64 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Tuittu[/b], ainakin tiedät että hormonit toimii jotenkin, kun itkettää ja herkistyttää. :) Ja onnea autovaavin odotukseen. Sekä kysymys (myös muillekin clomisteille): Ovatko nuo kontrolliverikokeet ihan rutiinijuttu, vai mistä syystä ne tehdään? Minulle ei lääkäri pukahtanutkaan mistään veren imemisestä... o.O

[color=darklateblue][size=3]♥[/size][/color][color=darklateblue][size=1]♥[/size][/color][color=darklateblue][size=2]♥[/size][/color]

[color=darkorchid][size=2][b]Hyvää syntymäpäivää, möröm!![/b][/size][/color]

[color=darklateblue][size=2]♥[/size][/color][color=darklateblue][size=1]♥[/size][/color][color=darklateblue][size=3]♥[/size][/color]

Ja tervetuloa listalle. :) Vaikkei tänne joukkoon hakeutuminen niin iloinen asia olekaan. teillä on suht selvät sävelet, pitelen peukkuja.

[b]viivi99lle ja LeiaKlle[/b] koirasta vielä: se pentu tuleekin vasta tammikuun tienoilla, ja on silloin jo hieman varttuneempi. Eli meillä jää vielä vähän lyhyemmäksi se pentuaika. :) Toisaalta kiva, odotan kovasti myös sitä aikuisikää, kun saa harrastaa ja touhuta.

[b]Pingu-78[/b] taitaa olla jo listalla. Tai sitten teitä on kaksi? ;)

[b]pikkuinenpeikko[/b], kiva kun on joku jonka kanssa kuumeilla tätä vähän karvaisempaakin vaavia! :) Tiedä vaikka joskus sitten tavattaisiin jossain näyttelyissäkin...

Ja lopuksi vielä [b]Bilhalle[/b]. Mulla on ainakin loppukierrot tooodella vaikeita, ainakin silloin kun kierrot heittää pitkiksi. Viime aikoina ihan ylipitkiksikin. Testit näyttävät negaa eikä mitään kuulu... Mutta siitä syystä alkukierrot ovat sitten oikeastaan erittäin helppoja, kun menkkojen alkaminen tuo vaan suunnattoman helpotuksen. :)

Huhhuh. Tulipas melkoinen kirjeenvaihto. :) Omassa navassa ei ole juuri ihmeempiä, tänään viimeinen clomi huiviin ja jännityksellä torstain ultraa odottamaan. kp8/27(teroilla avustettuna), 35-60.

-v-

Vierailija
19/64 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa ja mukavaa maanantaita... Taitaa menkat olla tulollaan, siihen malliin alkaa tulla merkkejä. Ovulaatiosta vasta viikkoa, joten ei siinä mielessä ärsyttävää. Toissalta ärsyttävää ja toisaalta jännittävän, toiveikkaan mukavaa. Viimeinen yrityskierto omin voimin ei siis tuottanut tulosta ja edessä on clomien osto ja ultra-ajan tilaaminen. Ava:n lääkärin mukaan tässä kierrossa tehdään eka inseminaatio... Kunhan saan ultra-ajan, niin kuulen lisää, mutta olisiko teillä tietoa... Miten hyvin noi inseminaatiot, siis inssihän se lyhenne oli, oikein onnistuu? Siis prosentteja tms. Tehdäänkö niitä pari kolme ennen muita hoitoja?

Vierailija
20/64 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastettakoon, että mäkin oon Espoosta. Tunnetaankohan me? Alankin heti seurata kaikkia koiranulkoiluttajia... :D

-Q-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä