Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vasta-alkajat syksy' 05***vko44

30.10.2005 |

[color=darkolivegreen][size=2][b]Tässäpä syksyllä 2005 lapsettomuuspalstalle saapuneet vasta-alkajat.

Yhdessä tätä vaikeaa polkua aloittelemme toisiamme tukien, yhdessä iloiten ja murheet jakaen. Perehdymme yhdessä myös kummallisten lyhenteiden ja termien maailmaan... ;)

Mukaan saavat liittyä kaikki halukkaat. Jos omassa esittelyssäsi on jotain lisättävää/muutettavaa, niin pistäpä ilmoittaen, korjaan asian. :)[/color][/size][/b]

[color=darkseagreen]aavaaatu

Meikäläinen on 23-vuotias opiskelija/osa-aikainen myyjä ja mies on 25-vuotias autonkuljettaja.

Yhdessä ollaan oltu 3,5 vuotta, naimisiin mentiin viime toukokuussa.

Sitä ihan oikeaa nyyttiä on nyt aktiivisesti yritetty ja toivottu vuoden -04 maaliskuusta alkaen. [/color]

[color=darksalmon]AliinaK

Oon oululainen 24-vuotias opiskelija kuten aviomiehenikin

takana on yritystä 3/2004 asti johon mahtuu yks keskenmeno rv13 kesäkuussa 2004.[/color]

[color=darkseagreen]Bilha

ollaan vm' 77

Helsingistä

ilman ehkäisyä kesästä 2004.[/color]

[color=darksalmon]]Burde

Minä olen kohta 24v ja aviomies 27v

Asutaan Tampereella

Ekaa muksua yritetty elokuusta 2004,

tänään varattiin 1. aika tutkimuksiin

yksityiselle.[/color]

[color=darkseagreen]Daran

Olen 26 v. ja mies 27 v.

Asumme Kainuussa, Kajaanissa.

Meillä on takana yritystä 8 kk.[/color]

[color=darksalmon]haamaa

Meillä siis molemmat 21-vuotiaita,

selittämättömästi lapsettomia ollaan..[/color]

[color=darkseagreen]Hupelo

Minulla ikää 34 v ja miehellä 37.

Asustelemme Pohjois-Savossa

Minulla edellisestä liitosta 9 v lapsi.

Yhdessä oltu reilut kaksi vuotta ja lasta yritetty vuoden ajan. [/color]

[color=darksalmon]ippu67

Minä ja mun kulta vm. -67 ja -68

yritystä tähän päivään mennessä noin vuosi takana

Ei lapsia ennestään.

ICSI tulossa viikolla 44 Tampereella, sumuttelut menossa nyt.[/color]

[color=darkseagreen]joalin

Eli mä olen vuosimallia -80 ja mies -76.

Pääkaupunkiseudulla asutaan.

Kuumeilu ollaan aloitettu 8/2004.[/color]

[color=darksalmon]klovni75

Minä 30v ja mies 38v

Koti on Helsingissä.

Reilu vuosi ollaan oltu naimisissa ja lasta on toivottu saman verran tuloksetta. [/color]

[color=darkseagreen]LeiaK

Minä olen jo 35v ja mieskin jo 40

Vauva-asioita aloitimme ajattelemaan tuossa alkuvuodesta 2004.

" vasta" 8 kk yritystä takana.[/color]

[color=darksalmon]mambo77

minä 28, mies 30 ja naimisissa ollaan

asutaan Kanta-Hämeessä

pillerit lopetettu 1/04, eikä tärppiä[/color]

[color=darkseagreen]Marenda

Minä olen 22v ja mies 21v esikoistyttäremme on 11k.

Asumme Keski-Suomessa pienessä maalaiskylässä ja naimisissa olemme olleet

reilun vuoden.

11kk toivottu toista lasta.[/color]

[color=red][size=2]PLUSSAONNEA!!![/size][/color]

[color=darksalmon]Mennis

mennis 22 ja ukko 25

tällä hetkellä asustellaan jyväskylässä ja kohta muutto ulkomaille edessä.

ilman ehkäisyä keväästä -04

yksi keskenmeno takana

Lokakuussa lapsettomuusklinikalle aika.[/color]

[color=darkseagreen]miliko

olen tamperelainen vasta-alkaja,

yritystä takana vuosi.[/color]

[color=darksalmon]mollamaijanen

Olen 27v ja mies 29v.

Asustellaan Pirkanmaalla.

Naimisissa ollaan oltu 3,5 vuotta.

Viime vuoden elokuussa on pillerit jääneet pois,

mutta vuoden vaihteessa alkoi se intensiivisempi yritys [/color]

[color=darkseagreen]MollyJii

Minä olen 26 v. ja mies 29 v.

Esikoista on toivottu kesäkuusta 2004 asti. [/color]

[color=darksalmon]Mörötin-81

Olemme mieheni kanssa vm.-81

esikoista ollaan toivottu 8/2004 lähtien.[/color]

[color=darkseagreen]niinu82

Mä olen 23 ja mies 27

Ekaa yhteistä yritetään (miehellä on edellisestä suhteesta yks lapsi)

yritys tosiaan alotettiin 7/04[/color]

[color=darksalmon]Nonna-80

Minä -80, mies -78

yhdessä ollaan oltu vuodesta 2000, naimisiin mentiin tänä kesänä 2005

yritys aloitettiin 10/03, plussa 10/04 joka kuitenkin km 12/04. Mitään apukeinoja

ei vielä käytössä. Ensimmäistä gynekäyntiä suunnittelen.[/color]

[color=darkseagreen]Pikku-Hilja

vm71, mies vm67 ja esikoistyttö on 2,5v, eli vm03.

Olen siis Pirkanmaalta

Elokuussa tuli vuosi täyteen yritystä saada tytölle pikkusisarus, eli aloitettiin 8/04[/color]

[color=darksalmon]pikkuinenpeikko

Olen siis 28-vuotias naimisissa oleva immeinen.

melkein 2 vuotta sitten päätettiin miehen kanssa, että tulkoon jos on tullakseen.[/color]

[color=darkseagreen]Pingu-78

Mina 27, mies 29

asustellaan ulkomailla

yritysta 05/04 eika plussan plussaa[/color]

[color=darksalmon]Putkula76

Minä olen 29v, mies 30v.

vauva on ollut toiveissa 6/2004 lähtien.

Asustellaan Pohjois-Savossa. [/color]

[color=darkseagreen]quiero3

minä 24, mies 25

Pk-seutu

Yritystä 01/05 lähtien, molemmissa todettu jotain vikaa.[/color]

[color=darksalmon]Rizzu

Olemme siis Helsingissä asusteleva pariskunta,

minä täytän pian 28, mies on 30.

Ja omaa nyyttiä on toivottu elokuusta 2004 asti.[/color]

[color=darkseagreen]soileri

Olen 35 vuotias, Oulusta.

Avoliitossa asun ukko kultani kanssa.

Yritystä on takana kaikenkaikkiaan reilu vuosi.[/color]

[color=darksalmon]Tao_tao

Minä 22.v, mies 23.v.

Asustellaan Itä-Suomessa.

Ilman ehkäisyä 1 vuosi ja 10 kk.

Tuosta ajasta vuosi ihan yrittämistä.[/color]

[color=darkseagreen]Tuittu78

Olen vm-78 ja mieheni -76.

Asustelemme pääkaupunkiseudulla.

Olemme yrittäneet lasta vuoden päivät. [/color]

[color=darksalmon]varjokas

Minä 27v. eli ' 78 ja mies 28v., siis ' 77.

Kanta-Hämeessä asumme.

Esikoistamme olemme yrittäneet huhtikuusta 2004, eli puolitoista vuotta.[/color]

[color=darkseagreen]viivi99

Minä olen 25v. ja mieheni 31v.

Asustellaan Espoon suunnalla.

Yritystä on nyt takana reilu vuosi.[/color]

[color=darksalmon]ViiviWagner

Minä 27, mies 30.

Oulun läänistä.

Esikoinen syntynyt -03.

Pikku Kakkosta toivottu kesästä-04.

Hoitojen ensikäynti lokakuussa.[/color]

[color=darkseagreen]VM1974

31-vuotias, mies on 37 ja miehellä 10-vuotias lapsi edellisestä suhteesta.

Pääkaupunkiseudulla, avioliitossa.

Yhteistä vauvaa on nyt yritetty vuosi (09 / 2004 alkaen) ja yksi haamuplussa

saatiin aikaiseksi 06/2005. Keskenmeno tuli rv 6+3 ja sen jälkeen on epätoivo syventynyt eksponentiaalisesti...[/color]

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ainakin jossakin suhteessa. Palautin tänään 3 vuoden " pusertamisen" jälkeen lopputyöni! Olo on, sanoisinko, keveä! Yksi stressitekijä pois päiväjärjestyksestä.

Mutta Quierolle pahoittelut, että a) en osaa kirjoittaa nikkiäsi oikein ;)(mistä muuten olet moisen keksinyt?) ja b) en osaa termistöä. En siis ole saanut lähetettä mihinkään, vaan sain hakea potilashistoriani tähän lapsettomuusasiaan liittyen YTHS:n lääkäriltä. Tällä hetkellä olemme siis menossa vain ja ainoastaan Väestöliittoon, emme ole siis jonossa julkiselle. Jos sinne haluamme niin pitäisi kai sit mennä terveyskeskuslääkärille valittamaan asiasta. En tiedä, miten Väestöliitolla suhtaudutaan siihen, että tekee halvimmat hoidot niillä mutta jos pitää kalliimpiin mennä niin sit pyytäis heiltä lähetteen julkiselle. Ehkä tätä kuitenkin tapahtuu paljonkin.

Tänään tulla tupsahtikin postiluukusta Väestöliitolta esitietolomakkeet, jotka pitää täyttää ensikäyntiä varten. Paljon kysymyksiä, mutta hyvä niin.

Nyt menen sohvalle lepäämään ja katsomaan Everwoodia. Olen aika koukussa siihen sarjaan!

Vierailija
42/64 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstai on tosiaan toivoa täynnä! Kävin äsken leffassa katsomassa äideistä parhain -leffan ja se oli niiiiiiin hyvä! Tykkäsin tosi paljon! Piti sitä tietenkin vähän itkeäkin, mutta se nyt on ollut ihan tuttua viimeiset päivät. En tiedä mitkä hormonit tässä jyllää, mutta on tosi rasittavaa vetistellä koko ajan ihan pikku jutuista, koska en normaalisti ole tällainen. Ainakin clomit tuottaa kyyneleitä (kuin myös kiukkua) jos ei munasoluja.. -heh heh.

Manco: en ole vielä saanut verikokeiden tuloksia. Soitan niistä huomenna. Olisin ehkä voinut saada ne jo tänäänkin, mutta ajattelin nyt sitten kuitenkin malttaa huomiseen. Minulla ei edes ole mitään tietoa millaiset olisi hyvät arvot ja millaiset huonot, mutta kai se lääkäri osaa sitten sanoa. Palailen huomenna illalla varmaankin kertoilemaan tulokset.

Joku muukin oli koukussa Everwoodiin.. Hihii.. minä myös. Ensinnäkin se on niin amerikkalainen ohjelma ettei toista (hyvä esimerkki niiden kahden eka kerta siellä mökillä.. voiko se oikeasti olla niin täydellinen kenelläkään) mutta silti se on aina katsottava! Viime jakso jäi väliin, joten nyt oon entistäkin innokkaampi.

Täällä menossa kp 25/26, joten edelleen odottelen huomista ja lauantaita mielenkiinnolla. Sunnuntai-aamuna teen tarvittaessa testin, ettei tarvitse turhaan elätellä toiveita tai kuvitella turhia kuten viime kierrossa. Ainakaan nyt ei vielä tunnu samanlaisia munarakkulaoireita ku viime kierrossa.

-Tuittu-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. siis otettiin nimenomaan s-prog verikoe.

-Tuittu-

Vierailija
44/64 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 11 siis menossa ja ultrassa käytiin. Limakalvot olivat vielä ohuehkot ja munarakkulat vasta 8-9m. Uusi ultra sovittiin maanantaille, jossa katsotaan josko joku olisi jo kypynyt valmiiksi. Jos ei valmista ala tulla, niin seuraavaan kiertoon lisätään annostusta. :) Nyt alan ymmärtää mitä lääkäri tarkoitti, kun sanoi että tämä alku voi olla melkoista ramppaamista...

Tulen tarkemmin lukemaan ja kirjoittelemaan varmaan viikonloppuna.

-v-

Vierailija
45/64 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rizzu:

Palautin tänään 3 vuoden " pusertamisen" jälkeen lopputyöni! Olo on, sanoisinko, keveä! Yksi stressitekijä pois päiväjärjestyksestä.

Onnittelut Rizzu!!! Mä just täällä puserran omaa graduani ja sen takia kukun tähän aikaan yöstä hereillä. Varmaan mahtava tunne!

Rizzu:

Mutta Quierolle pahoittelut, että a) en osaa kirjoittaa nikkiäsi oikein ;)(mistä muuten olet moisen keksinyt?

Se on espanjaa ja tarkoittaa joko [color=magenta]haluan[/color] tai [color=magenta]rakastan[/color]... Ajatus lähti siitä, että meillä olis toiveissa kolme lasta. (Saataispa edes se yksi!) Mutta näin kavereiden kesken, sano Q vaan. :D

Rizzu:

En tiedä, miten Väestöliitolla suhtaudutaan siihen, että tekee halvimmat hoidot niillä mutta jos pitää kalliimpiin mennä niin sit pyytäis heiltä lähetteen julkiselle. Ehkä tätä kuitenkin tapahtuu paljonkin.

Tätä olen itsekin miettinyt, että mitenköhän sitä sais itsensä tuupattua julkiselle jonoon vai onnistuuko se yleensä ollenkaan...

Nyt hyvää yötä!

-Q-

Vierailija
46/64 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä 27v hoitoalalla, mies 37v konealalla.

Yhdessä 4v, naimisissa 3v.

Lasta puhuttu yli 3v, mutta tiedetty, että ongelma on olemassa, joten asia lykkääntynyt, kunnes 10/05 haettu lähete julkiseen.

Minulla elämästäni liitosta yksi lapsi.

Vierailija
47/64 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tänne jono hännille itseni sain. Olenkin esitellyt itseni paremmin jo aiemmin tässä (-kin) pinossa. Hmmm... miten tuolle alkulistalle (yhteinen esittely) oikein pääsee mukaan?

Paras tehdä työt loppuun ja palata asiaan päivällä.

Vierailija
48/64 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei siis pitäisi painella tuota enter-nappulaa tuolla otsikossa, mutta kun se on niin kiva! Äh, no joo!

Huomenta!

Tänään on sitten julkiselle ensikäynti. Saapa nähä mitä lääkäri sanoo. Hieman kyllä kauhistuttaa, tai oikeastaan aika paljonkin. No, mutta eteenpäin mennään ja sillä hyvä. Ja jos en palaudu kertomaan mitä siellä sanottiin, niin sitten olemme lähteneet sukuloimaan. Se on vielä hieman avoinna...

Hyvää päivän alkua ja mahdollisesti toivotan myös hyvät viikonloput kaikille!

Peikko

Vierailija
49/64 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys pinoon!

Ja onnittelut Rizzulle! Varmasti tosi hieno tunne saada lopputyö pois tehtävien töiden listalta.

Muutes minäkin olen vähän niinkuin Everwood koukussa ja eilen en sitä onnistunut näkemään. Mites ois Tuittu & Rizzu pika kertaus? Vaikka toisaalta, eiköhän siihen taas kärryille pääse kun ensiviikolla tälläytyy telkan ääreen.

Omassa navassa ihan odotetut kuulumiset. Kp 4 joten taas ihan aikataulussa täti löysi tiensä meille. Jaa, täytyy nyt sitten vielä yrittää tähtäillä tuohon kp 9-11 touhua.

Oikein hauskaa viikonloppua kaikille! Me mennään taas raksalle ;)

Leia

PS. Mammax - Varjokas on toiminut meillä " listaemona" ja varmaan lisäilee sun tiedot ensiviikon aloitukseen ihan oikeaan paikkaan.

Vierailija
50/64 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menossa kp4 ja menkat alkaa tekeen lähtöä... Toivottavasti oli viimiset pitkään aikaan. ;) Tylsää tää alkukierto, miksei vois suoraan menkoista hypätä ovikseen?

Mää oon ajatellu että oon tyyliin ainut joka on everwoodissa koukussa, mutta enpä ookaan! Tuun aina siitä ihan mielettömän hyvälle tuulelle ja hymyilen koko jakson ajan. Saas nähdä miten käy Andyn uuden suhteen... :)

Ollaan lähössä miehen kans Pohjanmaalle viikonlopun viettoon, luvassa ois nimenantojuhla ja kaksvuotissynttärit, semmosta riehakasta ;) Kävin just ostaan kummilahjan ja löysin aivan mahtavan paketin jossa oli valokuvakehys ja kaks pikku rasiaa, toinen ekalle hampaalle ja toinen hiuskiehkuralle... Aika hömppää kyllä oikeestaan mutta minkäs teet, sekasinhan sitä menee kun kaikkee vauvoihin liittyvää näkee! Kaupassa kun mies kääntää selän niin oon yleensä lastenosastolle kadonnut.

Oon ollu tässä saikkulomalla pari päivää, selkä on tehny lakon eikä suostu toimiin. Eilen kipu ylty toiseen jalkaan asti, eikä oikeen muuta pystyny ku makoilla. Nyt vähän jänskättää tuo automatka, että mitäs sitten viiden tunnin istumisen jälkeen. Täytyy varmaan vähän väliä pysähtyä jumppaileen... jos joku näkee tien varressa tytskän ähkimässä, niin se on vaan tuupalainen!

Eipäs muuta kuin hyvää viikonloppua kaikille, kiinnittymiskipuja toivon kaikille inssissä jo käyneille! :D

Vierailija
51/64 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkotus oli laittaa tuo äskeinen viesti tonne inssipinoon, mutta tohelo kun oon... teillekin tietysti viikonloppuja toivon, mutta muuten tais jutut mennä hieman vierestä...

Vierailija
52/64 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks tää miun plussa aaltoni jaksanutkaan vetää teitä mukaan.

Koirista olette puhuneet. Koiravauvat ovat kyllä aivan ihania otuksia. Pennun voisin ottaa meille...mutta, meillä noita koiria on aivan tarpeeksi. Kolme sekarotuista karvaturria, niin eiköhän niissä ole aivan tarpeeksi meille. Lisäksi, joku kyseli kissoista, yksi sellainen naukuu täällä meidän taloudessa.

Ennen niitä oli kaksi mutta toinen rupesi aivan liian mustikseksi tuolle esikoiselle niin sille oli etsittävä uusi koti.

Ja noiden lisäksi akvaariossa vielä uiskentelee kaloja...

t: Marenda joka on vähän tipahtanut pois teidän jutuista sekä salamanteri rv4+6

Vierailija
53/64 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että mä oon ainoa (tämän ikäinen) joka sitä sarjaa katselee. Mukavaa, että meitä on muitakin. Siitä sarjasta tulee hyvälle mielelle.

Ja sitä hyvää mieltä on nyt kyllä kaivattukin. Oon kulkenut sekä eilisen että tän päivän koko ajan tippa linssissä. Töissä vielä pystyi olemaan tai jos teki jotain, mutta esim. bussissa vaan alkoi kyyneleet valua. Ja hammaslääkärillä, mikä oli kyllä aika noloa.

Mua vaan jotenkin masentaa tää tilanne. Nyt oon aika varma, että mulla on endometrioosi. Tk-lääkäri lupasi lähettää mut jo kesällä tutkimuksiin, mutta vasta nyt sen lähetteen kirjoitti, ja luulen, ettei sekään oo suoraan laparoskopiaan, vaan ensin pitää selittää kaikki oireet uudelle lääkärille (jolle on tietysti jonoa) ja katsoa uskooko se, ja sitten alkaa jonottelemaan varsinaista hoitoa. Yritin myös varata aikaa yksityiselle endospesialistille, mutta sain ajan vasta joulukuun puoleen väliin. Oireet alkoi viime syksynä ja on pahentunut vauhdilla. Mua pelottaa tää odottelu (entä jos odotellessa tuhoutuu viimeinenkin toive saada lapsi?) ja tuntuu pahalta, ettei saa hoitoa. Ja lisäks oon itselleni vihainen: mitä varten en sitä vaatinut jo kesällä?!

Sen verran sain tehtyä, että varasin puhelinajan tk-lääkärille. Aion kysyä, mihin tutkimuksiin hän lähetteen kirjoitti. Ja yrittää vaatia laparoskopiajonoon pääsyä. Oisko kellään vinkkejä mitä sanoa?

Sori, oon tainnut olla tosi huonoa palstailuseuraa, valitan vaan omia asioitani. Koittakaa kestää. Kunhan tästä piristyn (toivottavasti joskus), niin lupaan parantaa tapani;)

Vierailija
54/64 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relax. Homma tosiaan toimii niin, että tuossa sunnuntain tienoilla aloitan uuden pinon, johon kopioin tuon listauksen ja lisään teitin kaikkien uusien tiedot. Siis ihan normaalin ' aloita uusi keskustelu' -viestin kirjoitan, lisäilen vaan noita värejä hiukan että erottuu muista viesteistä. Eli siis sunnuntaina olet sinäkin listalla, viikon 45 pinossa. :)

-v-

Vierailija
55/64 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Bilha, mulla on kieltämättä kyllä hieman samaa vikaa kuin sulla noitten kyynelten kanssa. Välillä vain itkettää tää tilanne ja välillä sit olen huomattavasti " reippaampi" , jos nyt aikuisesta voi niin sanoa... Mutta esim. ti-illalla kun jälleen tein (odotetun) negatestin, tuli TV:stä heti perää dokumentti leukemialapsesta ja mä vollotin kuin jellona. En edes tiedä kumpaa itkin enemmän, sitä negatestiä vai sitä dokkaria. Tänään juilii vatsaa taas sen verran, että kun täti pyrhältää kylään, voi taasen tulla tippa linssiin.

Olin eilen kasvohoidossa! Se tekee kyllä ihmeen gutaa masentuneelle mielelle. En yleensä kuuntele klassista musiikkia mutta siellä viltin alla maatessa ihanan viilentävän kosteuttava naamio naamassa se sai aivan kylmänväreet kulkemaan selkäpiissä. Lähtiessä oli rentoutunut ja toisaalta virkistynyt olotila. Suosittelen arjen harmauteen!

Everwood-fanejahan löytyi täältä muitakin! Mun ystävät sekä äitikin on siihen ihan koukussa. Vaikka se Ephramin tukka on kyllä totaalisen ylikasvanu. Mutta ehkä sillä on haluttu antaa " huolettoman nuoren miehen" kuva... Ephram ja Amy saivat lopulta sovittua riitansa, tosin uusin ehdoin. Hyvä niin. Ja Andy ja se uus nainen (jolla on halvaantunu mies) aloittaa ehkä suhteen, kun aviomies lähetettiin laitokseen pitkäksi aikaa, hyi hyi! Andy käväisi myös sairaalassa kun sen vatsahaava alkoi vuotaa. Tässä pikakertaus!

T. edelleen tätiä odottava Rizzu kp31.

Vierailija
56/64 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan jo mieheltä kuulla tuosta ohjelmasta ku se pittää aina saaha kattoa.. Sen mielestä kun tuo ohjelma vaan aina toistaa itseään, joka ohjelmassa andy ja ephram kinaavat. Pakko se on silti katoa:)

Koiravauvaa oon minäki yrittäny ukolle puhua. Metästyskoira me otetaan sitten joskus.. Mulla on koira-allergia nii ei voi sisäkoiraa ottaa, täällä maallahan niitten on kyllä hyvä olla ulkonakin.

Vaan kun haluaisin lohdutukseksi edes koiravaavin! Tulis muuta mietittävää kun nuo vauvahaaveet ja epätoivo kun ei onnista.

KOlme päivää nappaillu clomeja ja kylmäkuuma-aaltoja tulee, ei mukavaa olla koulussa ku hikoiluttaa ja tärisyttää jatkuvalla syötöllä.

Onkos muita samalla mallilla nuita clomeja syömässä?

Illanjatkoja!

Vierailija
57/64 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..niin perjantai on perseestä! Anteeksi kielenkäyttöni mutta kun veetuttaa ja masentaa niin paljon. Sain tänään progesteroni-tulokset ja ne oli vain 4,3.. Eli ei mitään. Koko päivän sitten yritin olla reipas töissä, mutta vaikeaa teki. Onneksi lapset pitää ajatukset muissa asioissa, muuten olisin varmaan parkunut koko päivän. Tänään on menossa kp 26/26 eikä ole edes sellaista oloa että menkat alkaisivat. Ottaa niin päähän tämä koko homma! Nyt sitten clomi-annostusta nostetaan kahteen per päivä ja katsotaan taas uudelleen kierron 22.päivä. Jos ei menkkoja nyt viikkoon kuulu, niin sitten pitää soittaa lääkärille uudestaan.. Voi kuulemma olla ajoituksessa vikaa (mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan). Kun nyt sitten ne edes alkaisivat suunnilleen ajallaan..

Surkeaa..

-masentunut Tuittu-

Vierailija
58/64 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti varjokas. Mä vähän aattelinkin, että noi se homma menee, mutta päätin silti kirjoittaa lyhyemmänkin esittelyn. Kiva päästä listalle mukaan :)

Ps. Everwood koukussa minäkin ;)

Vierailija
59/64 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aamulla kp 27/26 tulikin sitten kp1. Ette usko miten huojentunut ja onnellinen olin asiasta!!! On jotenkin hassua, että oikeasti pitäisi olla masentunut menkkojen alkamisesta, mutta minä se tuulettelin onnellista olotilaani vaikka putosinkin piinailujen ulkopuolelle.. *hymyilee*

Nyt vasta-alkajakaverini.. Kertokaahan jos tiedätte mitä käytännössä tarkoittaa jos progesteroniarvo oli vain 4,3. Tarkoittaako se sitä, että ovulaatiota ei ollutkaan vai sitä että munarakkulasta ei tullutkaan keltarauhasta vai jotain muuta?

Tuotakin piti kysyä lääkäriltä, mutta en sitten muistanut, kun piti sulatella noita huonoja uutisia. Nyt pitäisi kyllä jossain vaiheessa soittaa sille lääkärille kuitenkin, koska kierron 22.päivä osuu lauantaille.

-Tuittu-

Vierailija
60/64 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mellähän alkaa nää pinot kasavaan oikein pitkiksi, mutta hyvä niin.

Mulla alkaa ensi viikolla piina viikko, mutta en kyllä usko plussaan vaikka josain taas raksuttaa että kyllä se sieltä tulee, mutta pakko yrittää pysyä " negatiivisen" niin ei sitten tule niin suurta surkua. Joten Marenda älä vielä menetä toivoa ehkä vielä täältä joku tulee sun seuraks. Mulla sitä alkuviikon tiputtelua kesti vain onneks 3pvää tähän hätään mutta sitä voi vaikka ens viikolla tulla uudestaan. Mä en niitä kp:ta nyt laske mutta vähän liian selkeesti luettavissa nää mun kierrot niin tiedän että menkkojen pitäis ens viikonloppuna alkaa. Ja kyllä ne varmaan alkaakin kun ei nyt tässä kierrossa hirveän ahkeraan oltu noissa petipuuhissa. No reilun vkon päästä sitä on taas pikkasen viisaampi.

-joalin-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän