Kihlasormuksenne?
Minkä hintaista kihlasormuksia teillä on? Minkäslaisia on malliltaan, tavalliset rinkulat vai onko timantein tai kuvioon koristeltu?
Kommentit (41)
Kultainen aika paksu, reunat "röpelöiset" ja sen takia näyttää vähän kimaltelevalta. :)
hopeinen sormus. Hintaa en muista. Meillä on miehen kanssa samanlaiset kihla- ja vihkisormukset (Molemmat ovat Kalevalakorun.).
luulisin että satasen luokkaa maksimissaan. Perus keltakultainen rinkula kaiverruksella, ei mitään kiviä. Ne on sitten vihkisormuksessa.
smaragdihiottu timantti. Ei hajuakaan hinnasta, mutta vanha tapahan on, että kihlasormus maksaa parin kuukauden palkan verran.
5 mm leveä, pyöristetyt reunat, sileä eikä timantteja. Maksoikohan 250 euroa. Miehellä hieman leveämpi, mutta muuten samanlainen. 600 euroa maksoivat yhteensä.
Vihkisormus muuten samanlainen (valkokultainen, leveys, pyöristetyt reunat ym.), mutta siinä on 14 timanttia upotettuina. Valitsin sen itse. Maksoi 1400 euroa. Ei sekään suinkaan kahden kuukauden palkkaa siis. Ei edes kuukauden nettotienestejä. Onneksi.
Maksoi hurjat 19,90€. :D Kaiverrettuna puolison nimi ja kihlauspäivä.
korkea.
Miehellä 500,- ja paksuhko ja keskellä menee aaltoileva ura.
Kihlasormukseni maksoi 120 euroa, on tavallinen pyöreä, sileä sormus. Vihkisormuksessa tähtimäinen "hionta" ja kolme pientä timanttia, uskoa, toivo ja rakkaus"
tuli teetetty kihlasormus maksamaan. Vihkisormusta en halua lainkaan.
Vihkisormus on keltakultaa reunoiltaan ja sisällä timanttikuvioitua valkokultaa, tämä aivan ihana, taisi olla Kohinoorin sormus.
Timantteja kokonaan ympäri, arvoa en tiedä. Miehellä valkokultainen, maksoi muistaakseni n. 350,-.
Kihlasormus on aika kapea, titaania mattapinnalla ja siinä on 5 pientä timanttia, olisivatko olleet 0.07ct kukin. Maksoi muistaakseni jotain 1500e. Sisäpinnalla kaiverrus "Rakastan J****a".
Vihkisormus muuten samanlainen, mutta upotettuna kuusi isoa timanttia niin, että keskimmäinen suurin ja siitä hieman pienenevät reunoja kohti. Miehellä ei vihkisormusta. Kihlojen hintaa en muista. Vihkisormus n. 2500e.
Kalevalan mallistosta sellainen, joka ei ole enää tuotannossa. Kelta- ja valkokultaa molempia löytyy ja iso kivi keskellä. Malli on hieman erikoinen, siksi monet väittävät (jopa alan liikkeissä), ettei voi olla Kalevalan.
Mulla ei ole vihkisormusta lainkaan, vaikka naimisissa ollaan oltu jo pitkään. Sormus maksoi aikoinaan jotain 7000 (markoissa). Pidän sormuksestani edelleen kovasti, kuin myös miehestä :) Ostin sormukseni itse.
keltaikultaiset, kuvioidut, jotain 90-100 euron hintaiset ehkä
yhteenliitettyinä.
Ovat vuosilta 1927 ja 1928.
Ja juu, en ole itse noilta vuosilta vaan otin käyttöön mummuni sormukset.
Ovat ns. "puhdasta" kultaa, paksuhkot, mutta eivät kuitenkaan sellaiset "tönköt".
3mm leveä, pyöristetyt reunat, muuten sileä. Maksoi 300 tai 350mk vuonna 2001.
Keltakultaa, rivissä 5 kpl 0.1 karaatin timantteja. Hinta oli noin 6000 mk.
sileät valkokultaiset.