Suosittele hyviä matkarattaita! Kiire ostamisen kanssa!
Tarpeessa pian hyvät matka(/kuomu)rattaat tai kevyet yhdistelmävaunut, joissa ainakin kääntyvät etupyörät, täysin makuuasentoon saatava selkänoja, kunnollinen kuomu ja työntöaisan pituuden säätö. Plussana mahdollisuus tuplaistuimeen ja kaukalon kiinnittämiseen.
Britaxin B-Dual vaikuttaisi täydelliseltä, mutta työntöaisan pituussäätö puuttuu :(.
Kommentit (4)
kaukalo (mallista riippuen mutta ainakin britax baby safe plus) jää hyvin turvakaaren sisäpuolelle vaikkei travel system olekaan. Täysmakuu, painoa n. 7-8 kg, työntökahvat pituussäädöllä (eivät kyllä kovin pitkälle käy) ja kiinteä seisomalauta. Käytettyjä saa satasella.
jospa tulisi lisää ehdotuksia! Tuo Bogaboo kuulostaisi kyllä ihan hyvältä, vaan täytyy myöntää hinnan hirvittävän... Toisaalta jos säästyisi myöhemmin kakkosen (toivottavasti semmoinen siunaantuu) kanssa uusien ostolta, niin ei enää niin paha oliskaan.
Menevät kasaan yhdellä kädellä nostamalla ja muutenkin ovat parhaat rattaat joita olen koskaan edes kokeillut.
Itse ostin aikoinaan yhdistelmät ja erikseen matkarattaat ja jälkeenpäin mietin että Bugaboot olisi saanut samalla hintaa ja ne olisivat olleet niin kevyet ja helpot että matkarattaita ei olisi tarvittu erikseen.
Matkarattaat olivat kyllä hyvät Inglesina Espressot. Ne painoivat jotain 7kg ja ne sai kasattua yhdellä kädellä. Kauppareissuilla todella näppärät.
Toimivat ihan hyvin vaikka selkänoja ei mennyt ihan täysin makuuasentoon eikä jalkatukeakaan saanut nostettua ylös. KÄsinojakaaan ei ollut säädettävä. Mun mielestä se matkarattaiden keveys ( n.7kg) ja helppo kasattavuus sekä pieni koko käytössä ja kasattuna olivat ne kaikkein olennaisimmat ominaisuudet.