Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

punaisia läiskiä jaloissa, mitä voivat olla?

Vierailija
13.06.2011 |

Lapsella on ötokän puremia jaloissa, tai luulen että ovat ötököiden puremia, mutta ovat sen verran erikoisia, että kyselen mitä muuta voisivat olla. Ne on noin 5cnt kolikon kokoisia säännöllisiä pyöreitä ja tummanpunaisia, kuin verenpurkaumaa ja säärien etuosassa. Muualla jaloissa on sitten perinteisemmän näköisiä hyttysenpistoksia myös.

Äitini epäili kyhmyruusua, mutta eivät mielestäni täsmää googlella löytämiini kuviin. Ehdotuksia?

Huomenna mennään näyttämään niitä jonnekin kyllä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tuli kauhean kutiavia tosi punaisia paukamia ja niitä oli lähes vierivieressä jalassa ja kädessä. Voi toki olla muutakin mutta tämä ois ehdotus.

Vierailija
2/5 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat juuri tuollaisia verestäviä läikkiä, jotka eivät nouse ylös pateiksi. Minulla on sellaisia jalat täynnä, kuten miehelläkin. Aivan kun meitä olisi "sattunut"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väri on tasainen. Olisko mäkäräisen puremia sitten. Lintukorpun åpuremiksi en usko, koska miehllä on niitä aina kun kissa on nukkunut meidän sängyssä. Kyllä menee päiväpeite aika rivakasti aamulla paikoilleen =)

ap.

Vierailija
4/5 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä jos olet menossa jo näyttämään.

Vierailija
5/5 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sairastin sen lapsena, oireet juurikin tuollaiset. ehdottomasti lääkäriin ja sanot lääkärille tosta sairaudesta. Nimenomaan verenpurkaumia/läiskiä, ja ei siis mitenkään kohollaan. Mun äiti kans aikoinaan luuli et ne olis jotain puremia, muttei ollukaan. Googlaa toi tauti, ihan varmasti se! tulee nimenomaan lapsille!