Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tarvitset vielä hieman harjoitusta- arvosana. Onko entinen tyydyttävä?

Vierailija
05.06.2011 |

Meillä oli ekaluokkalaisella kohdassa itsenäinen työskentely tuo arvio. Eli että tarvitsee vielä hieman harjoitusta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo arvio tarkoittaa juuri sitä mitä siinä lukee, eli lapsenne tarvitsee vielä vähän harjoitusta tuolla alueella. Kenties hän kaipaa vähän enemmän opettajan tukea ja apua tehtävien suorittamiseen tai varmistelee opettajan ohjetta kyselemällä "Niin otanko äikän kirjan, ja mikä sivu se olikaan?" Tai tarvitsee useamman kehotuksen alkaa töihin. Ei syytä huoleen. Ekaluokkalaiset on ihan pieniä vielä ja jokainen kehittyy omalla painollaan. Eka kouluvuosi on nimenomaan näitten koulutaitojen harjoittelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla