Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
tarvitset vielä hieman harjoitusta- arvosana. Onko entinen tyydyttävä?
05.06.2011 |
Meillä oli ekaluokkalaisella kohdassa itsenäinen työskentely tuo arvio. Eli että tarvitsee vielä hieman harjoitusta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tuo arvio tarkoittaa juuri sitä mitä siinä lukee, eli lapsenne tarvitsee vielä vähän harjoitusta tuolla alueella. Kenties hän kaipaa vähän enemmän opettajan tukea ja apua tehtävien suorittamiseen tai varmistelee opettajan ohjetta kyselemällä "Niin otanko äikän kirjan, ja mikä sivu se olikaan?" Tai tarvitsee useamman kehotuksen alkaa töihin. Ei syytä huoleen. Ekaluokkalaiset on ihan pieniä vielä ja jokainen kehittyy omalla painollaan. Eka kouluvuosi on nimenomaan näitten koulutaitojen harjoittelua.