Lue keskustelun säännöt.
Apua minusta on tullut riippuvainen
13.06.2011 |
Olin ennen itsellinen nainen, nautin yksinäisyydestä ja itseni kanssa olemisesta. Nyt mies ei ole kotona, enkä osaa yhtään olla tai tehdä mitään.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla