Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hermot meni kylässä kun karkkia ja keksiä kaikki paikat väärällään...

Vierailija
30.10.2005 |

Oltiin viikonloppu ystävien luona kylässä lasten kanssa ja voi hitsi, että heillä syödään karkkia ja herkkuja!!! Ihan joka kulhossa ja purkissa oli karkkia, suolakeksejä, makeita keksejä. Ja lapset aina löysivät kulhot ennen kuin minä olin äkännytkään, että jösses sentään, sielläkin oli herkkuja. Ja lapset ihan hulluina söivät... Ja emäntä vaan tarjosi lisää... ja minä piilotin purkkeja, jotta eivät olisi ihan kaikkeen kajonneet... Sokeripurkkaa, karkkia, kaikkea oli jatkuvasti tarjolla... Ja onhan se isäntäperhekin sen näköinen: joka jäsen jumalaton tonnikeiju!!!

Nyt ymmärrän vähän paremmin, miksi jotkut meistä vaan on aivan tajuttomia läskiplösöjä... Juu, en minäkään mikään missimittainen, painoindeksi kuitenkin normaaleissa rajoissa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa käytöstä ap:lta.

Vierailija
2/6 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oltiin viikonloppu ystävien luona kylässä lasten kanssa ja voi hitsi, että heillä syödään karkkia ja herkkuja!!! Ihan joka kulhossa ja purkissa oli karkkia, suolakeksejä, makeita keksejä. Ja lapset aina löysivät kulhot ennen kuin minä olin äkännytkään, että jösses sentään, sielläkin oli herkkuja. Ja lapset ihan hulluina söivät... Ja emäntä vaan tarjosi lisää... ja minä piilotin purkkeja, jotta eivät olisi ihan kaikkeen kajonneet... Sokeripurkkaa, karkkia, kaikkea oli jatkuvasti tarjolla... Ja onhan se isäntäperhekin sen näköinen: joka jäsen jumalaton tonnikeiju!!!

Nyt ymmärrän vähän paremmin, miksi jotkut meistä vaan on aivan tajuttomia läskiplösöjä... Juu, en minäkään mikään missimittainen, painoindeksi kuitenkin normaaleissa rajoissa.

Olisit fiksuna(?) ihmisenä sanonut, että teillä ei lapset saa syödä makeaa, voisiko kulhot laittaa pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

He on muuten kuitenkin mukavia, eli yhteydenpidon ja tapamisen arvoisia tallaajia, sitä vaan unohtaa, mitä se kolmen vuorokauden yhdessäolo onkaan, kun vain kerran vuodessa tapaa.

Vierailija
4/6 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä mielessä, enkä kiellä karkin ja herkkujen syöntiä kokonaan, kyllä niitä voi syödä, mutta vähän eri laajuudessa...

Vierailija
5/6 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkäisin, että yhdessä viikonlopussa ihmisestä läski tulisi, ei todellakaan. En silti pidä ookoona syödä 3 päivää putkeen karkkia, keksiä, suolakeksejä ja kakkua.

Vierailija
6/6 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lasten karkkipäiväkarkitkin riittää koko viikoksi - se siitä karkkipäivästä .... - ei ne niitä heti syö kaikkia.

Ja miten niin 3 päivää, olitteko niin kauan siellä, en nyt taas oikein pysy mukana.