Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

office tietsikkakysymys

Vierailija
13.06.2011 |

jos on n 3v vanha kone, joss on se vistaa edeltänyt käyttis, joku windows 2003 tms, niin voiko siihen asentaa office 2007 tai 2010 ohjelmat? Vai pitääkö myös ohjelmien olla noi vanhat?

Entä open office -?

Tia mitä maksaa vai onnistuuko ollenkaan käyttöjärjestelmän päivitys?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta luulen, että 2007 vaati Vista-käyttöjärjestelmän ja 2010 sen uusimman käyttöjärjestelmän.

Vierailija
2/9 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten jos sinulla on xp niin olta tuo sp3 eli service pack 3 , nämä packit on asennettava niin että ensin 1 ja sitten 2 ja sitten 3 .

http://office.microsoft.com/fi-fi/products/2010-microsoft-office-system…

Office Home and Student 2010

Komponentti Vaatimus

Tietokone ja suoritin Vähintään 500 MHz:n suoritin

Muisti 256 megatavua RAM-muistia; 512 megatavua on suositus grafiikkaominaisuuksille ja tietyille kehittyneille toiminnoille.1

Kiintolevy 3,0 gigatavua vapaata kiintolevytilaa

Näyttö Vähintään 1 024 x 576 kuvapisteen näyttö

Käyttöjärjestelmä

Windows XP (oltava SP3) (32-bittinen), Windows 7, Windows Vista Service Pack (SP) 1, Windows Server 2003 SP2 ja MSXML 6.0 (vain 32-bittinen Office), Windows Server 2008 tai uudempi 32- tai 64-bittinen käyttöjärjestelmä.

Grafiikka Grafiikan laitteistokiihdytys vaatii DirectX 9.0c -näyttösovittimen, jossa on vähintään 64 megatavua näyttömuistia.

Lisävaatimukset Internet Explorer (IE) 6 -selain tai uudempi versio, ainoastaan 32-bittinen. IE7 tai uudempi versio vaaditaan yleislähetysesitysten vastaanottamiseen. Internet-toiminnot vaativat Internet-yhteyden.

Usean kosketuksen toiminnot vaativat Windows 7:n ja kosketusta tukevan laitteen.

Tietyt käsinkirjoitustoiminnot vaativat Windows XP Tablet PC Editionin tai uudemman version.

Puheentunnistustoiminnot vaativat kuulokemikrofonin ja äänentoistolaitteen.

Internet-faksi ei ole käytettävissä Windows Vista Starterissa, Windows Vista Home Basicissa tai Windows Vista Home Premiumissa

Sisältöoikeuksien hallintatoiminnot vaativat yhteyden Windowsin oikeuksienhallintapalveluita suorittavaan tietokoneeseen, jonka käyttöjärjestelmä on Windows 2003 Server SP1 tai uudempi versio.

Tietyt kehittyneet yhteistyötoiminnot vaativat Microsoft SharePoint Foundation 2010- tai Microsoft Office SharePoint 2007 ?yhteyden.

Tietyt verkkotoiminnot vaativat Windows LiveTM ID:n.

Muut Tuotteen toiminnot ja grafiikat saattavat vaihdella järjestelmän kokoonpanon mukaan. Jotkin toiminnot saattavat vaatia lisälaitteistoa tai kehittynyttä laitteistoa tai yhteyden palvelimeen. Lisätietoja on osoitteessa www.office.com/products.

1 OneNoten äänihakua varten suositus on vähintään 2 GHz:n suoritin ja vähintään 1 gigatavu RAM-muistia. Kuulokemikrofoni vaaditaan. Äänihaku ei ole käytettävissä kaikilla kielillä.

Sivun alkuun Sivun alkuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta luulen, että 2007 vaati Vista-käyttöjärjestelmän ja 2010 sen uusimman käyttöjärjestelmän.

Office 2007 pyörii XP:stä lähtien missä vaan, sen sijaan 2010 vaatii alleen Vistan tai seiskan.

Vierailija
4/9 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Office 2007 pyörii XP:stä lähtien missä vaan, sen sijaan 2010 vaatii alleen Vistan tai seiskan.

paitsi että 2010 toimii myös XP:ssä.

Vierailija
5/9 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvokaa nyt täysin dummylle tyhmälle humanistille:

Mulla on sukulaisen vanha kone, jossa on tuo xp 2003 -järjestelmä (oletan, eli ese vistaa edeltävä). Mulla ei ole aavistustakaan, millaisia updeittejä tai servisepakkeja siihen on latailtu vai onko mitään. Mä en myöskään tiedä, miten se menee verkkoon, mutta jos kone on noin 3-4 vuotta vanha niin joku verkkokorttihan siinä täytyy olla, vai mitä? Kotona on wlan ja töissä on työpaikan julkinen wlan. Kai se näihin menee jos kirjoittelee vain salasanoja oikeisiin paikkoihin?

Sit mulla on toista konetta varten aikanaan ostamani office 2007 home and student paketti.

Saako näitä yhdistettyä ja jos niin mitä mun pitää sen aikaan saadakseni tehdä?

Vierailija
6/9 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa vievä on sinun urakka, sp:t on aika isoja ja niiden asentaminen vie aikansa. Kun saat koneen nettiin niin asenna kaikki tarpeelliset päivitykset, nämä normaalit updeitit. sitten vaan sp:n latailuun ja asenteluun.

tämän jälkeen lähdet asentamaan ohjelmistoa

tässä pientä ohjetta.

http://windows.microsoft.com/fi-FI/windows/help/learn-how-to-install-wi…

-M-

Vierailija
7/9 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ensin, onko kyseessä XP vai Windows 2003, josta tunnut niin kovin puhuvan. Ne on kaksi ihan eri asiaa.

Vierailija
8/9 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ensin, onko kyseessä XP vai Windows 2003, josta tunnut niin kovin puhuvan. Ne on kaksi ihan eri asiaa.

itsekin että tavisläppärillä noista voi olla vain toinen. Kyseessä ei ole mikään pavelin.

Vierailija
9/9 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sikäli kuin sä haluat olla avuksi niin varmaan tajuat

itsekin että tavisläppärillä noista voi olla vain toinen. Kyseessä ei ole mikään pavelin.

Hämmästyisit jos tietäisit, mitä kaikkea ihmiset läppäreille asentelevat.