Haavaumia aiheuttava hiivatulehdus, millaisia kuureja olette saaneet?
Mulle tulee tosi usein ovulaation jälkeen hiivatulehdus ja on sen verran ärhäkkä, että turvottaa limakalvot ja aiheuttaa haavaumia. Kutinasta puhumattakaan... Millaisia hevoskuureja olette moiseen vaivaan saaneet? Olen täysin kyllästynyt tähän! Turha haaveilla mistään seksistä, kun limakalvot ovat tosi arat vaikka juuri tähän aikaan tekisi eniten mieli.
Kommentit (3)
joskus riittää yksi tabletti, välillä joudun ottamaan kaksi. Haavaumiin auttaa ainakin mulla Ceridal-öljy. Sitä voi laittaa jo vaikka etukäteen, jos tiedät milloin se mahdollisesti taas iskee.
apteekistä reseptittä saatava Pimafucin - keltaisessa/harmaa/valkoisessa tuubissa. Sitä kun on käyttänyt niin 2-3 vuoden kestänyt krooninen hiiva hävisi, eikä ole tullut takaisin.
Minulla siis testattiin gynellä kaikki sukupuolitaudit ml. herpes noiden vuosien aikana sekä haavaumien kohdalta bakteeritulehduksen varalta, haavaumat ja ärsytys ei vaan ottanut laantuakseen.
Ole tarkkana, samankaltaisessa tuubissa myydään apteekissa Pimafucort-nimistä samanlaista voidetta - se PAHENTAA minulla oireita.
olet syönyt sen suun kautta otettavan lääkkeen, jota otetaan se yksi kapseli? Nykyään sitä ilmeisesti käsikauppalääkkeenäkin. itse olen saanut reseptillä.
Hiivatulehduksen estossa mun mielestä tärkeää eliminoida se aiheuttaja, jos se on joku sellainen, kuten hormonaalinen ehkäisy.