AA:sta jotenkin uhkuu se että pissi on noussut pahasti päähän.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011061213879876_vi.shtml
Ymmärrettäväähän se tosin on, kun on kyse noin nuoresta tytöstä joka sai menestyksen ilman kovaa työtä lähes yhdessä yössä.
No, Siperia opettaa...
Kommentit (4)
Itse en pidä hänen musiikistaan, mutta en löydä mitään kielteistä tuosta artikkelista. Jotkut vain ruskettuvat, jos ovat auringossa. Ehkäpä portugalilaisella isälläkin on jotain tekemistä helposti ruskettuvan ihon kanssa.
T: Ruma ja laulutaidoton kalkkilaivan kapteeni
"Aurinkoisena helteessä esiintynyt Anna Abreu on saanut jo syvän rusketuksen, vaikka eletään vasta kesäkuuta.
- Olen ollut tosi paljon auringossa. Olen ulkoiluttanut koiraa ja ollut puistoissa. Myös töitä tehdessä eli keikoilla ruskettuu vähäsen, Anna selittää Iltalehdelle rusketusrajojensa syntyä.
Rusketus syventynee kesän edetessä, sillä töitä eli keikkoja Annalla riittää. Nuorella naisella on edessään pidempi loma vasta syyskuussa.
- Saattaa olla, että syksyn lomalla vierailen Portugalissa. En valitettavasti pääse sinne usein, portugalilaisen isän tytär harmittelee.
Keikkojen lisäksi Annan kesään kuuluu terasseilla istuskelemista, koiran ulkoiluttamisesta, leffojen katselua ja ystävien kanssa oleilua.
Anna esiintyi sunnuntaina Radio Aallon Helsinki-päivän konsertissa."
minusta taas anna on selvinnyt äärimmäisen hienosti julkisuudesta nii nuoresta uran aloitusiästä huolimatta. sympaattisempaa nuorta naislaulajaa saa hakea! hänen musiikistaan en kovin pidä, mutta anna on kiva.
!