Miten saada mies kiinnostumaan seksikokeiluista ettei aina
olisi sitä yhtä ja samaa! Mies ei tykkää antaa suukseksiä ottaa kyllä haluaisi..mutta en anna kun en itsekkään sitä saa.
Kommentit (8)
ei tykkää antaa suuseksiä? Oletko kysynyt? Itsekään en antaisi miehelle suuseksiä jos en itse saisi, mutta harvassa ovat ne miehet olleet jotka eivät olisi suuseksistä tykänneet.
Osta yhteiseksi iltalukemiseksi jokin seksistä kertova kirja, missä on eri asentoja ja muuta?
Omassa parisuhteessa olen miehenä se aktiivisempi puoli. Vaimo antaa/haluaa max kerran kuussa. Silloinkin makaa lahnana paikallaan ja paikka on aina oma sänky. Tilanne on täysin ennustettavissa, eikä koko rakastelutilanteessa ole mielestäni mitään seksikästä.
Monta vuotta olen ehdotellut uusia paikkoja ja kaikenlaisia kokeiluja mutta hiukankin extriimimmät ovat jääneet kertakokeiluiksi ja esimerkiksi pissasta sai kuulla jälkeenpäin monta kertaa, miten ällöttävää se oli.
Mutta siis seksin perinteisin asento kerran kuukaudessa tai peräti parin kuukauden välein on tarjolla. Suunta on selvästi se että seksi loppuu vaimon kanssa kokonaan. Muuten tuo parisuhde toimii ihan ok. Seksiä saan kokeilunhaluiselta salarakkaaltani vähintään pari kertaa viikossa. Sentakia tuota parisuhdetta kai hyvin jaksaakin.
Omassa parisuhteessa olen miehenä se aktiivisempi puoli. Vaimo antaa/haluaa max kerran kuussa. Silloinkin makaa lahnana paikallaan ja paikka on aina oma sänky. Tilanne on täysin ennustettavissa, eikä koko rakastelutilanteessa ole mielestäni mitään seksikästä. Monta vuotta olen ehdotellut uusia paikkoja ja kaikenlaisia kokeiluja mutta hiukankin extriimimmät ovat jääneet kertakokeiluiksi ja esimerkiksi pissasta sai kuulla jälkeenpäin monta kertaa, miten ällöttävää se oli. Mutta siis seksin perinteisin asento kerran kuukaudessa tai peräti parin kuukauden välein on tarjolla. Suunta on selvästi se että seksi loppuu vaimon kanssa kokonaan. Muuten tuo parisuhde toimii ihan ok. Seksiä saan kokeilunhaluiselta salarakkaaltani vähintään pari kertaa viikossa. Sentakia tuota parisuhdetta kai hyvin jaksaakin.
vaimosi saa omalta rakastajaltaan myös haluamaansa seksiä. siksi jaksaa sua. ;)
salarakkastasi, eikä sen vuoksi ole sinusta ollenkaan kiinnostunut?
kuin n. pari kuukauden välein. Itse haluaisin useamman kerran viikossa ja kokeilla erilaisia juttuja. Olen nyt monta vuotta elänyt jo "säästöliekillä" eikä tilanne tunnu muuttuvan vaikka puhua olen yrittänyt. Olen saanut seksitarjouksia mieheni kahdelta kaverilta jotka alkaa pikkuhiljaa kiinnostamaan entistä enemmän kun omalta mieheltä en saa vaikka kuinka yritän. En ole edes suhteen aikana lihonut vaikka vuosia on yhdessä oltu enkä muutenkaan ole petolinnunperse naamasta. Huolehdin itsestäni ettei kyse voi olla ulkoisistä seikoistakaan. Todella ärsyttävä tilanne...en haluais pettää mutta ei kai oo kohta muutakaan vaihtoehtoa..
En kyllä ymmärrä miestä joka ei halua seksiä, ihan uus tuttavuus mulle. ap
Etsi mieluummin panokaveri jostakin muualta.
Ettei vaan olisi viritetty ansa sulle?
Tärkeää on toiveiden esittämisessä, ettei vahingossa, puhumattakaan tarkoituksella, anna kuvaa, ettet ole tyytyväinen mieheesi. Esitä asia niin, että hän on niin ihana, että haluaisit nauttia juuri hänestä mahdollisimman monilla erilaisilla tavoilla.
Kysele itse häneltä myös, miten sinä voisit tyydyttää häntä vielä paremmin. Keskustelkaa haaveistanne ja fantasioistanne. Aloita itse kertomalla omista haaveistasi, miten haluaisit lissä nauttia miehestäsi. Kertokaa myös, jos jokin asia ei kiinnosta tai on jopa epämiellyttävää. Ei siitä ole mitään haittaa, jos jokin juttu ei ole molempien mielestä yhtä kiihottavaa. Hakekaa niitä, joista molemmat pitävät. Myös voi tarjota toiselle jotain, joka omasta mielestä ei ole aivan parasta, mutta toisen haave.
Suuseksissä voi olla kummallekin sukupuolelle myös epämiellyttäviksi koettuja piirteitä. Mies tai nainen voi pitää epämiellyttävänä partnerin eritteiden makua. Moni nainen antaa suuseksiä, mutta ei ole halukas saamaan spermaa suuhunsa. Myös naisen eritteiden maku saattaa joistain miehistä tuntua jopa vastenmieliseltä. Näitäestoja voi hoitaa, ensinnnäkin peseytymäällä mahdollisimman hyvin ennen suuseksiä ja, toisaalta pienin askelin totuttautumalla partnerinsa makuun. Tärkeintä on, että varmistat miehellesi, ettet tuomitse häntä, vaan nimenomaan haluat nuttia hänestä vielä nykyistäkin enemmän ja olet valmis antamaan ja haluat myös antaa hänelle yhä parempaa seksiä ja nautintoa.
Missään tapauksessa ei seksiä saa pitää minään vaihtokaupan tavarana.
Uhkaa aseella, uhkaa pettämisellä, vaihda miestä