Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi miehen lapset lähtevät tänään.

Vierailija
12.06.2011 |

Onneksi tämä viikonloppu on kohta taas takana. Miehen lapset ovat olleet perjantaista asti ja olen ihan rättiväsynyt. Lapset ovat 2 ja 4 vuotiaat ja vaativat jatkuvaa passaamista. Asunto on taas aivan sekaisin ja sotkuinen, kuten aina, kun nuo lapset ovat täällä. Nämä tapaamis viikonloput ovat aina yhtä hullunmyllyä,enkä todellakaan tunne,että olisin saanut levätä raskaan työviikon jälkeen. Oma lapseni on jo 9 vuotias ja niin paljon helpompi,kuin mieheni lapset. Hänen kanssaan ei tarvitse enää murehtia syöttämisestä,yövaipoista,pukemisesta,kiukuttelusta eikä itkukohtauksista.

Nyt saan tai saamme levähtää melkein 2 viikkoa, kunnes miehen lapset taas tulevat. Tänään silti vielä edessä siivousta,lakanoiden vaihtoa ja huokaisu helpotuksesta, kun lapset lähtevät. Huomenna palaa taas normaali arki. Vihdoinkin !

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä yhtälössä ovat nämä lapset. Nyt saa kyllä sellaisen kuvan, etteivät he ole haluttua seuraa kummassakaan päässä. Heistä halutaan vaan eroon. He eivät osaa mitään. Äiti keskittyy uusiin suhteisiin. Isän uusi ei halua heidän kanssa olla, eikä isäkään halua nähdä kuin 4 päivänä kuukaudesta.

NIIIN SURULLISTA.

Vierailija
42/44 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on lapsia vain yhden miehen kanssa ja elämme ydinperheessä, enkä ole sössinyt asioitani tuolla tavoin.

Sääliksi käy ap.ta, miten olet saanut asiasi tuohon sotkuun. Kyllä sinuna vähän vituttais:)

muiden kun minun kanssani.

Ajattele miten paljon helpompaa sulla kuitenkin on kun miehellä; sinä pääset hänen lapsistaan taas pariksi viikoksi eroon, hän joutuu sietämään sinun lastasi ilmeisesti jatkuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samassa kodissa ja kummasti olen jaksanut ja kämppäkin on sekaisin ihan muista syistä. Tällä hetkellä on kyllä kesätöissä, juuri laitoin tekstiviestiä ja toivottelin hyvää työviikkoa.

Näin me ollaan erilaisia :)

Vierailija
44/44 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun kirjoitustyylisi antoi sen kuvan.

Mutta siltikin ällöttää aikuiset isi + muut! Lasten käytös kertoo meille paljon ja se on säälittävää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi