Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enpä haluaisi olla Ruotsin Victoria, kun joka mekon pitäisi olla liimattu

Vierailija
26.05.2011 |

vatsaan kiinni, ettei kukaan vain epäile raskautta. He ovat todella selkeästi sanoneet, että toivovat vauvaa. Ja varmasti ilmoittavat raskaudesta, mikäli saavat lapsen ja raskaus etenee hyvin.

Itse sain keskenmenon kaksi vuotta sitten ja kaikki tietävät, että haluamme lisää lapsia. Minua loukkaa suunnattomasti se, ettei ihmiset katso minua silmiin, vaan vatsan seudulle. Kyllä minä kerron, kun on jotain kerrottavaa. Luulevatko ihmiset, että synnytän salaa??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me yritettiin lasta aika kauan, ja musta olis ollut NIIN ahdistavaa, jos joku olis kyttäillyt mun vatsanseutua! Sen takia ei kerrottu kellekään, että yritetään.

Vierailija
2/10 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siksi käyttää väljempiä mekkoja, jos maha turpoaa.

Ja varmaan pitkissä edustuspäivissä on mukavampi olla vähän väljemmässä mekossa, kuin ihan tiukassa.

Eikä noi mekot mistä taas kohutaan mitään erikoisen peittäviä edes ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä noi mekot mistä taas kohutaan mitään erikoisen peittäviä edes ollut.

Vierailija
4/10 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siksi käyttää väljempiä mekkoja, jos maha turpoaa. Ja varmaan pitkissä edustuspäivissä on mukavampi olla vähän väljemmässä mekossa, kuin ihan tiukassa. Eikä noi mekot mistä taas kohutaan mitään erikoisen peittäviä edes ollut.

Eroaahan ne vähän Vickanin normaalityylistä, joko on ollut tosi istuvaa ja vyötäröä korostavaa.

Mutta enitenhän kyse on siitä, että hömppälehdistö saa jutunjuurta ja syyn laittaa nätin ja suositun prinsessan kanteen. EI itse asia sen ihmeellisempi ole ja varmasti hovi ilmoittaa, kunhan raskaus (olipa se ajankohtainen nyt tai myöhemmin) on tarpeeksi pitkällä.

Vierailija
5/10 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa olla tekemättä mitään, asua linnoissa ja elellä herroiksi niin voi voi.

Vierailija
6/10 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tekemättä mitään"?

saa olla tekemättä mitään, asua linnoissa ja elellä herroiksi niin voi voi.

Vierailija
7/10 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten koko muukin perhe. Madeleine nyt tietty on se härskein esimerkki!

Vierailija
8/10 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen hänestä muitakin kuvia kuin mitä Suomen lehdistö laittaa lehteen. Pukujen kireys vaihtelee Victorialla päivästä toiseen, kuten meillä kaikilla.

Ja siksi käyttää väljempiä mekkoja, jos maha turpoaa. Ja varmaan pitkissä edustuspäivissä on mukavampi olla vähän väljemmässä mekossa, kuin ihan tiukassa. Eikä noi mekot mistä taas kohutaan mitään erikoisen peittäviä edes ollut.

Eroaahan ne vähän Vickanin normaalityylistä, joko on ollut tosi istuvaa ja vyötäröä korostavaa.

Mutta enitenhän kyse on siitä, että hömppälehdistö saa jutunjuurta ja syyn laittaa nätin ja suositun prinsessan kanteen. EI itse asia sen ihmeellisempi ole ja varmasti hovi ilmoittaa, kunhan raskaus (olipa se ajankohtainen nyt tai myöhemmin) on tarpeeksi pitkällä.

Vierailija
9/10 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.royalcourt.se/start.106.183c7ee125990d80d38000179.html

No koko lailla on. Kuten koko muukin perhe. Madeleine nyt tietty on se härskein esimerkki!

Vierailija
10/10 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä Victoria löhösi verovaroin jossakin luksuslomakohteessa koko kesän ja Madeleine "toipui erosta" eli shoppasi ja lounasti Nykissä melkein vuoden.

Ja niin edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä