Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joita pettäminen ei haittaa

Vierailija
12.06.2011 |

Miksi se ei haittaa? Olitteko jo seurustelun alussa sopineet, että yhdenyön jutuilla ei ole väliä, kunhan ei kerro, vai onko asenteenne lieventynyt, koska ette enää välitä miehestä niin paljon?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en harmostu pettämisistä.

Vierailija
2/6 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

irtisanouduin seurustelusuhteesta kun sain vihiä muista kumppaneista. Toki kyläilimme jne. mutta päätin etten ollut itsekään enää tilivelvollinen tekemisistäni. Asuimme erillämme, joten helpompi tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken olekkaan tunnekylmä :)

Vierailija
4/6 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteenne sitten eroaa muista ihmissuhteista, jos kumpikin käy panemassa muitakin? Tai mitä saatte miehen kanssa asumisesta?

Vierailija
5/6 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en asu tällä hetkellä kenenkään kanssa. jos suhteessa niin en minä omista panoistani muiden kanssa kerro enkä halua toisen panoista kuulla, mutta ei tosiaan mitään uskollisuuslupauksia. miksi ihmeessä edes pitäisi? elämä on lyhyt :)

Vierailija
6/6 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopisi, että miehelläkin olisi joku toinen. Joku, jolta hänkin saisi seksiä, meillä kun sitä ei ole.

Mieheltäni saan katon pääni päälle ja ainakin olemme vielä liitossamme, jotta lapsilla on ehjä koti. Minun pettämiseni ei haittaa kotieloa, eikä tunteitani miestäni kohtaan.

Se vain on niin yksinkertaista, että haluan seksiä edes joskus. Muuta en seksikumppanistani tahdo.