Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan krapulainen isä haki taaperon tapaamiseen.

Vierailija
12.06.2011 |

Äijä oli selvästi kunnon kankkusessa, huolettaa kun se tuossa kunnossa ajaa pitkää matkaa taaperon kanssa. Huolettaa oikeasti päästää taaperoa mukaan!

Olen sanonut, että edellisenä päivänä tapaamista ei tarvitse sitten juoda mutta minkäs tuolle viinaan menevälle teet, varsinkin näin kesällä kun festareita pitäää kiertää ja kännätä.

Mitä voin tehdä? Puhalluttaa ovella?

Hemmetti tuota teini-iän tasolle jäänyttä juoppoa!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos epäilet että on vielä huuruissa niin tottakai sun tehtävä on soittaa poliisit ja sanoa epäilysi.

Jos ei prommilleja niin silloin homma on ok vaikka onkin krapula.

Vierailija
22/27 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex ajaa autoa vaikka oikea käsi kipsissä.olisin käräyttänyt kytille,mutta kun en tiennyt minne on menossa.hullu mikä hullu tuo ex.

eikä siinä ole mitään käräytettävää! Itse olen ajanut useasti oikea käsi kipsissä; tehty pari leikkausta käteen.

poliisilta olen kysynyt,eikä ole suotavaa.miksikäs ilman handsfreetä ei saisi olla puhelimessa? kyllä yks kätisenä ajaminen on liikenteen vaarantamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos epäilet, että exä on alkoholin tai jonkun muun vaikutuksen alaisena, niin et tietenkään anna lasta hänelle. Vaan soitat poliisille / lähdette kaikki poliisiasemalle, jossa exällä on mahdollisuus osoittaa että ei ole alkoholia veressä. Ei siihen mitään muuta todistusaineistoa tarvita, kuin epäilys. Poliisit ehkä voi kommentoida muuten ajokuntoa. Jos kaikki ok, voit päästää lapsen, jos mies on kännissä, on syytä jonkun autonavaimetkin ottaa pois.

Vierailija
24/27 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevalle hakijalle, mutta ehkä ap:n kertomuksessa on liikaa ylisanaa?

Jos ap olisi oikeasti huolissaan, ei olisi hänkään päästänyt lastaan mukaan. Nythän jos jotain kävisi, olisi ap:lla sairaan iso vastuu asiasta.

Vierailija
25/27 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä LAITONTA ajaa jalka/käsi kipsissä.

Vierailija
26/27 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että näin.Ei siis ole muuttunut mies mihinkään.Hylännyt vanhat lapsensa.

Vierailija
27/27 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että näin.Ei siis ole muuttunut mies mihinkään.Hylännyt vanhat lapsensa.

Vaikka tuo 24veen kanssa touhuilu muuten sopisi kyllä hyvin hänen luonteeseensa, niin teinin asteelle on jäänyt.