Suomalaisen tunnistaa pitkästä selästä ja lyhyistä jaloista
Kommentit (20)
Hölmömpi jää vihollisen jalkoihin.
lyhyet jalat ja pitkä selkä and proud of it!
Sen lisäksi kyllä löytyy isot tissit ja pieni perse. Pitkäjaloilla harvemmin on tisujakaan:)
lyhyet jalat ja pitkä selkä and proud of it!
Sen lisäksi kyllä löytyy isot tissit ja pieni perse. Pitkäjaloilla harvemmin on tisujakaan:)
Minullapa on lyhyet jalat, pitkä selkä, pienet tissit ja iso perse. Töpselinenä ja silmälasitkin löytyy. Ja tukka on ohut. Hyvä Suomi!
lyhyet jalat ja pitkä selkä and proud of it! Sen lisäksi kyllä löytyy isot tissit ja pieni perse. Pitkäjaloilla harvemmin on tisujakaan:)
Minullapa on lyhyet jalat, pitkä selkä, pienet tissit ja iso perse. Töpselinenä ja silmälasitkin löytyy. Ja tukka on ohut. Hyvä Suomi!
Ei pidä koko Suomea silti morkata, jos vanhemmat oli/ on rumia?
olemme pitkäkoipisia, selkä on se mikä on lyhyempi. Myös lasten isä oli samaa mallia. Mulla piitkät kintut, kapea perse, isot rinnat - tytär kasvanee samaan malliin;-D. Nykyinen mieheni on tuota lyhyet koivet ja pitkä selkä -tyyppiä, samoin lapsensa.
lyhyet jalat ja pitkä selkä and proud of it! Sen lisäksi kyllä löytyy isot tissit ja pieni perse. Pitkäjaloilla harvemmin on tisujakaan:)
Ei pidä koko Suomea silti morkata, jos vanhemmat oli/ on rumia?
Missähän tässä morkataan koko Suomea? Ja missä sanon olevani ruma?
lyhyistä jaloista ja lyhyestä selästä. Olen sopusuhtaisesti pätkä
että olen läski. Ihan tavallinen av-mamma, siis.
Hitsin pitkät raajat ja sopiva selkä.
onnekseni lyhyt selkäkin!
Mitäs sitten, ihan hienoa että meidät jostain tunnistaa.
En nyt ylistäisi hirveesti esim. saksalaisten tai hollantilaisten ulkomuotoakaan, jotkut heistä ovat suorastaan jättiläisiä pituudeltaan...!
on sitten se tässä ketjussa mainittu kauhistus, lyhyt selkä ja pitkät jalat. Ja kädet.
suomalaisen tunnistaa heti ulkomailla matkustaessani jos hänellä on:
-mustaksi värjätyt hiukset
-mustat tai tummat vaatteet
-korkeat poskipäät
-keski-ikäisillä tarkoituksellisesti huomiota herättävät silmälasit
-syvällä olevat silmät
-pottunokka
Ja itse omaan noista syvällä olevat silmät (minulla vielä harmillisesti pienet) ja korkeat poskipäät. Minusta on kiva bongata suomalaisia matkustellessani ja olen ylpeä juuristani.
Mulla ei ole mitään noista, mutta hyvin vaalea iho, vaaleanruskeat hiukset ja suuret harmaat silmät. No, ei mua suomalaiseksi kyllä heti uskotakaan. Yleensä saksalaiseksi/tanskalaiseksi/ruotsalaiseksi tai jenkiksi. Mikä on persjalkainen? Onko torso siinä pidempi kuin jalat? Lättänä pitkä peppu tms?
vahvistaa säännön.
Mulla ei ole mitään noista, mutta hyvin vaalea iho, vaaleanruskeat hiukset ja suuret harmaat silmät. No, ei mua suomalaiseksi kyllä heti uskotakaan. Yleensä saksalaiseksi/tanskalaiseksi/ruotsalaiseksi tai jenkiksi. Mikä on persjalkainen? Onko torso siinä pidempi kuin jalat? Lättänä pitkä peppu tms?
on ihan kamalan näköisiä. Sellaisia niskaperse-ihmisiä. Mua tekee jotenkin pahaa. Niska ja perse on yhdessä, eikä siinä välissä mitään. Kamalaa katsottavaa, mutta eivät he tietysti sille mitään voi.
Onneksi lapseni ovat sopusuhtaisia.
mulla on pitkä selkä ja pitkät jalat, samoin myös lapsellani ja hänen isällään. ei sitten varmaan olla suomalaisia. vaan eipä meitä ulkomailla koskaan suomalaisiksi tunnistetakaan. usein on luultu ranskalaiseks tai britiks, kun on vaalea iho ja tummat hiukset.
Ne joilla on lyhyt selkä ja pitkät jalat on ihan kamalan näköisiä. Sellaisia niskaperse-ihmisiä. Mua tekee jotenkin pahaa. Niska ja perse on yhdessä, eikä siinä välissä mitään. Kamalaa katsottavaa, mutta eivät he tietysti sille mitään voi.
Onneksi lapseni ovat sopusuhtaisia.
Tosin mulla on kyllä selkä siinä niskan ja perseen välissä.
ja ne kävelöö kun sikalortti.