Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 35-v nätti yh jolla kaksi lasta ihan out?

Vierailija
11.06.2011 |

Siis miesten mielestä? Siis kun on lapsia jo kaksi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen nätti 35v kuuden lapsen yh ja miehiä riittäisi, mutta seurustelen, 10v nuoremman miehen kanssa:P

Vierailija
2/16 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yh:t joskus olleet in?

Vierailija
4/16 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mies

nyt kelpaa kaikki joilla on reikä.

Vierailija
5/16 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mies

nyt kelpaa kaikki joilla on reikä.

Ja naisille ei tunnetusti mikään.

Vierailija
6/16 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on ok kunnossa ja kivan oloinen:-D! Itse olin parhaimmillani tuon ikäisenä eli pari vuotta sitten: hyvässä kunnossa, hoikka ja sitä myötä myös hyvällä itsetunnolla varustettu. Kaipaan noita aikoja...parasta aikaa elämässäni!!!

Vierailija
7/16 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yh:t joskus olleet in?

Kait niitä yksinhuoltajiakin pariutuu uudestaan. Näin olen ainakin kuullut käyvät.

Vierailija
8/16 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 34v yh (tosin vain yksi lapsi), ja kyllä mulla miehiä riittäisi. tällä hetkellä olis kaksi ottajaa, mutta oon tyytyväinen itekseni lapsen kanssa. helpompaa näin.

Vierailija
9/16 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti vientiä riittäisi ja nimenomaan muutamaa vuotta nuoremmat lapsettomat sinkkumiehet ovat kiinnostuneita, mikä on aika outoa... Treffit olisi tarjolla ensi viikolla, en ole vielä päättänyt, menenkö vai perunko...

Samoin fb:ssä minulla on 31 v ihailija, joka haluaa tavata. Tosi hauska tyyppi, mutta en nyt etsi mitään vakavaa suhdetta tällä hetkellä.

Jos käyn ulkona, usein siihen tulee joku ihan kiva jätkä pörräämään. Harvemmin ketään luuserityyppiä, vaan sellaisia tavallisia, kivoja miehiä. Teen myös oikeastaan aina ihan kättelyssä selväksi, että lapsia on, mutta vain yksi mies pelästyi siitä.

Eli toivoa on, kun on hymy naamalla, nätit vaatteet ja iloinen mieli. : ) Itse tosin en ole vielä pussailua pidemmälle mennyt kenenkään kanssa, mutta tekisi vähän jo mieli...

Vierailija
10/16 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh naisilta saa helpoiten pillua. Siksi niitä vongataan. Eli yh on hyvää seksiseuraa, siinä kaikki.

Vierailija
11/16 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh naisilta saa helpoiten pillua. Siksi niitä vongataan. Eli yh on hyvää seksiseuraa, siinä kaikki.

että tunnen ainakin viisi entistä yh:aa, jotka ovat nykyään naimisissa sen vonkaajan kanssa? Ja jos meinaat vastata, että ovat jotain säälittäviä peräkammarin poikia, niin ei sekään pidä paikkaansa.

Vierailija
12/16 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kyllä kovin tavoiteltu, mutta johtui siitä että onkin todella kaunis nainen ja mukavakin myös.

Vierailija
13/16 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaisi tuollaisen roikkumaan useammaksi päiväksi tai loppuiäksi....

Vierailija
14/16 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nättejä 35-vuotiaita yh naisia.

Luultavasti kuitenkin kelpaat miehille. Menet vaan Baariin niin luulisi onnistavan.

Vierailija
15/16 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on täällä. Ei saa olla edes poikaystävän kanssa liikkeellä ollessa rauhassa. Nuoremmat miehet, alle 25v piirittää. Ja vanhemmatkin. Ikäkö susta rumentaa, vai lapset? En ole vielä vanhentunut, tai no 35v tullut ekat juonteet ja ikääntymisen merkit, mut aika moni 25v näyttää vanhemmalta.

Luultavasti kuitenkin kelpaat miehille. Menet vaan Baariin niin luulisi onnistavan.

Vierailija
16/16 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tunnen kyllä kauniita naisia, osa on 35-vuotiaita ja toiset yksinhuoltajia. Eräs jopa 34-vuotias kaunis yh, ehkä hän rapistuu vuoden kuluessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän