Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varasin itselleni hki-tukholma risteilyn, vaihteeksi viikkarilta

Vierailija
11.06.2011 |

olen lähdössä yksin, onko muita paikalla jotka on tehneet reissuja yksin? Mulla on eka kerta ja vähän jännittää miten menee.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinhuoltaja, jonka isä tapaa lapsiaan vain pari kertaa kuussa ja yleensä silloin kun minulla mahdollista reissuun ilman lapsia, niin kavereilla ei. Miten sinä päädyit tuohon ratkaisuun? Onnittelen rohkeudesta :)

Vierailija
2/19 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinhuoltaja, jonka isä tapaa lapsiaan vain pari kertaa kuussa ja yleensä silloin kun minulla mahdollista reissuun ilman lapsia, niin kavereilla ei. Miten sinä päädyit tuohon ratkaisuun? Onnittelen rohkeudesta :)

Siis pari kertaa vuodessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailla? Onko sulla tavoitteena saada jotain vipinää miesrintamalla?

Vierailija
4/19 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä Gabriellalla mitään kunnon ohjelmaa kyllä ollut,ihan surkeaa touhua kaikin puolin.

Vierailija
5/19 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varasin lux hytin omalla parvekkeella, jos kun paniikki iskee voin olla mukavasti hytissä :) otan myös läppärin mukaan, hyttiin saa netin.

En ole seuraa = miehiä etsimässä, halusin vain tehdä jotain kivaa lomalla kun poika on poissa.

Vierailija
6/19 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoi 518€ sisältää lux hytin ja buffetit ja aamiaiset mennen tullen.

Vierailija
7/19 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla rahallahan olisi päässyt viikoksi etelään.

Olen tottunut ilmaisiin Turku-Tukholma- risteilyihin, ja niilläkin menee aivan liikaa rahaa, saati että pitäisi maksaa vielä matkasta noin paljon.

Vierailija
8/19 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattiin hyvissä ajoin ennakkoon. Lux-hytti oli kiva, siellä oli kuoharit minibaarissa odottamassa ja ne oli mukava nautiskella omalla aurinkoisella parvekkeella merimaisemaa ihaillen.

Kun viikkarilla menet, kannattaa käyttää päivä Södermalmilla, siellä on kivoja pieniä putiikkeja sekä myös nää perushenkkamaukat. Ha en trevlig resa!

Vierailija
9/19 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin huhtikuun alussa vastaavaa hyttiä kesäkuulle: kaikki jo varattu. Piti sitten otaa minisviitti :(. Tosin siellä ylhäällä on rauhallista ja voi todella tuijotella rauhassa merelle ilman, että joku örveltäjä tulee kaatamaan kaljat syliin.

Vierailija
10/19 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli hieno homma, ne on kivoja hyttejä ja pientä arjen luxusta.

Vierailija
11/19 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kai lähdet Helsingistä? Siskoni teki hyttarin hommia Vikingillä ja sai paljon vapaalippuja ( eivät käy muistaakseni kun ma-to),niillä saa hyvän hytin ( ei noin hyvän), mutta A-hytin tms.

Vierailija
12/19 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varasin neljälle hengelle LXA hytin ja ruokineen tuli maksamaan 450€.

Vierailija
13/19 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan edullisia lähtöjä joka kuukausi...

Vierailija
14/19 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seaside tai promenade hytissä, en ole vuosiin matkustanut viikkarilla ja tuo gabrieallan lux hytti vaikuttaa ihanalta.

Vierailija
15/19 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama juttu. Me on matkustettu aiemmin aina Siljalla, mutta nyt kesäaikaan ainakin Siljan hinnat on ihan törkeän kovat. Kokeillaan siis Vikingia, jonka Food Garden ruokapaikka on ainakin loistava :)

Vierailija
16/19 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisena olin jopa kielikurssilla yksin Espanjassa kaksi viikkoa. Asuin perheessä ja kiertelin paikkoja yksin. Toki saa yksinäisenä naisihmisenä olla varovaisempi missä ja mihin aikaan kulkee.

Vierailija
17/19 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ymmärrä miksi menet buffaan syömään mennen tullen. Mielummin ala carteen tai siihen tosi kivaan tapaspaikkaan. Yksin korkeintaan aamiaisella buffaan, mutta dinneriä ei ole moisessa paikassa kiva syödä yksin.

Hyvää matkaa !

Vierailija
18/19 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ajatellutkaan tuolta kannalta, muutin varaukseen mennessä food gardenin ja paluuseen buffan.

Vierailija
19/19 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä päivä Heinäkuussa? Minkä ikäinen olet?