Koska av on parempi kuin google niin kertokaa mulle mitä nää sanat tarkoittaa
Kommentit (12)
kattoo kuuklesta, nii emmääkää tällä kertaa sulle kato. Vedetääs hatusta:
eksekutiivinen on kutiseva ekseema=ihottuma
kohorttiero on sitten se, kun mies ottaa eron vanhasta 5-kymppisestä horttana-akastaan,
ja heterogeenisuus tietty sitä, että on perinyt heteron geenit, ei siis voi tulla homoa.
t. määvaan
tarkoittavan toiminnanohjausta neuropsykologiassa. Siis itsesäätely, tarkkaavuus jne on eksekutiivisia taitoja... näin kai.
Kohorttitutkimus on seurantatutkimusta... voisikohan päätellä, että kohorttiero tarkoittaa seurantatutkimukseen osallistuvien välisiä eroja tai saman seurattavan ominaisuuden eroa tietyllä aikavälillä tai jotain sellaista.
Olisi kiva tietää jos joku tietää oikeasti. =)
mut koska "Kohortti (cohort) tarkoittaa jonakin tiettynä ajankohtana jonkin samanlaisen (väestö)tapahtuman kokeneiden henkilöiden muodostamaa joukkoa, jonka myöhempää kehitystä tutkitaan. Esimerkiksi tiettynä vuonna syntyneet muodostavat syntymäkohortin ja tiettynä vuonna avioituneet avioliittokohortin", niin tosta mä päättelin että se viidenkympin villityksen saavuttanut mies eroaa siitä samanikäisestä akastaan.
t.määvaan
no koska sä et kehtaa
kohorttiero on sitten se, kun mies ottaa eron vanhasta 5-kymppisestä horttana-akastaan,
ja heterogeenisuus tietty sitä, että on perinyt heteron geenit, ei siis voi tulla homoa.
t. määvaan
no koska sä et kehtaa
t. määvaan
Oonko ihan outo?
Hirveästi riippuu asiayhteydestä miten sen voi selittää
mua ei tällanen naurata yhtään
Oonko ihan outo?
hei, relaa ny. Ei kaiken tartte olla aina niin vakavaa, eikä huumorille varsinkaan tartte asettaa mitään rimaa..
Mä en ole akateeminen, joten en osaa niin oikeaoppisesti vitsailla.
t. määvaan
Oonko ihan outo?
hei, relaa ny. Ei kaiken tartte olla aina niin vakavaa, eikä huumorille varsinkaan tartte asettaa mitään rimaa..
t. määvaan
Mut muhun ei vaan uppoo tollanen huumori. Toi oli tosi huono.
No hei, en mäkään ole akateeminen
Lainaus:
Lainaus:
Oonko ihan outo?hei, relaa ny. Ei kaiken tartte olla aina niin vakavaa, eikä huumorille varsinkaan tartte asettaa mitään rimaa..
t. määvaanMut muhun ei vaan uppoo tollanen huumori. Toi oli tosi huono.
Jos suhun ei uponnu, ni tarttee sitä oikeen erikseen mainostaa :DD
-ysi
"moninaista", "vaihtelevaa", "monimuotoista".