Harmittaa, kun isoisä ei kohtele lapsenlapsiaan tasapuolisesti :/
meillä on kolme lasta, joista isoisä haluaa ottaa vain yhden ja saman aina luokseen kyläilemään. siis kysyy ihan vain ja ainoastaan tätä lasta ja usein. Nuorimmainen on niin pieni, että hän ei ole vielä missään ollut, mutta toinen isommista on harmissaan, kun on vain kerran päässyt isoisälle. (ja toinen isompi ollut kymmeniä kertoja)
Synttärilahjaksi tämä "suosikki" sai 100€, toinen lapsi laastaripaketin ja kolmas ei mitään. Myös jouluna muisti vain tätä suosikkiaan, kolmella paketilla. Mua niin harmittaa muiden lasten puolesta. :(
Kommentit (5)
Kyseessä isoäiti. Yksi lapsista on niin lahjakas ja kaunis ja täydellinen ja saa jakamattoman huomion. Loputkin on ihan kivoja. Yritän paikkailla parhaani mukaan vanhuuden höperyydellä jne.
ja ilmoita isoisälle, että näin mennään. Ja sitten lahjojen osalta pyydä osallistumaan kimppalahjaan, josta huolehdit. Silloin siitä ei näe eroa, paljonko milloinkin on isoisän osuus. Jne. Minä ainakin alkaisin asiaa organisoimaan.
Jos siis puhe ei mene kaaliin!
melko törkeetä. mun mummini antoi aikanaan 100 mk. jokaiselle paitsi mulle ja mun siskolle antoi 50 mk. koska oltiin kaksosia. ja aina saatiin lahjaksi vähemmän kuin toiset. toisia vietiin etelänmatkoille paitsi ei meitä. kyllä siitä paha maku jäi.
Juttele isoisälle, ettei tuo ole oikein.