Mitä oikeasti kivaa ohjelmaa on ollut häissä joissa olet ollut?
Ja millaiset häät ne ovat ylipäänsä olleet?
Me ei haluta paljoa mitään, mutta tyhjien, tylsien ja hämmentävien hetkien välttämiseksi pitäis varmaan takataskuun kehitellä edes jotain.
Itse ei olla kovin heittäytymiskykyisiä, tai minä ehkä mutta mies ei yhtään.
Mielikuvitus on ihan jäässä
Kommentit (3)
sukulaisilta lahjana ovat olleet parhaita. Ja sitten tanssiminen. Itse en pidä noista leikkimielisistä pilailuista lainkaan edes yleisössä. Paitsi poikkeus "Sä kasvoit neito kaunoinen..." jossa kannetaan hääparia tuoleissa. Meilläpäin on sellainen tapa.
Turhaan kuvittelet sukulaisilla olevan tylsiä ja hämmentäviä hetkiä, ainakin me ollaan tavattu kaukaisia sukulaisia niin paljon aina häissä, että juttua piisannut, miten näillä menee. Jopa joskus ohjelmannumerot esim. kova musiikki estäneet juttelut ja se harmittanut.
odottelu on kaikkein pahinta, joku joka kertoo mitä seuraavaksi, järjellinen aikataulu, lyhyitä "positiivisia" puheita, vapaa istumajärjestys. Hauskimmat häät ikinä oli sadan neliön asunnossa, missä ihmiset oli tosi ahtaasti, syötiin seisaalla ja kokoajan joku oli kaatamassa lisää juotavaa, juhla kesti 3 tuntia, minkä jälkeen morsiuspari lähti häämatkalle. Tutustuin tosikivoihin ihmisiin, ja tunnelma oli tosi mahtava, kilisteltiin laseja varmaan parikyt kertaa, kun lisää aihetta löytyi kokoajan.
Hauska nainen, jonka hääpari oli hyväksi havainnut. Nauroimme vedet silmissä.