"Monikulttuurisuus vaarantaa lastesi ja lastenlastesi tulevaisuuden". Mitä mieltä?
Kommentit (16)
t. monikulttuurisen, luterilais-ortodoksisen suomalaisbulgarialaisen perheen äiti.
Ps. en koe lasteni vaarantuvan tästä monikulttuurisuudesta millään tavalla. Tuskin lastenlapsienikaan.
Asun itse ulkomailla erittäin monikulttuurisessa ympäristössä ja työyhteisöni on täynnä katolisia, muslimeja, luterialaisia ja juutalaisia. Olen itseasiassa asunut viimeiset 8 vuotta vastaavassa ympäristössä. 99% omista naapureista on muslimeita. Hienosti on mennyt, eikä tyttäreni ainakaan ole oireillut ja hänellä on paljon hienoja kavereita.
Ainakaan minulla ei ole ikävä mamujen takia housuun pissiviä koskaan ulkomailla käyneitä juntteja.
M41
Vaatimaton mielipiteeni. Suomi, suomalaisuus ja suomalaiset eivät ole häviämässä mihinkään, ellei nyt kansainväliseltä kartalta ja tietoisuudesta "jytkyn" takia.
jos täällä olisi "tykkää" nappula, olisin sitä painanut.
T. 4
t. Kahden monikulttuurisen lapsen äiti.
t. monikulttuurisen, luterilais-ortodoksisen suomalaisbulgarialaisen perheen äiti.
Ps. en koe lasteni vaarantuvan tästä monikulttuurisuudesta millään tavalla. Tuskin lastenlapsienikaan.
höystettynä venäläisyydellä, mutta ei kuuluta mihinkään uskontokuntiin
eikä kyse ole ihonväristä tai syntymämaasta vaan monikulttuurisuudesta, johon vedotaan asiassa kuin asiassa. Jos joku varastaa tai raiskaa, vedotaan siihen, että se on hänen kulttuurissaan normaalia, suomalaisen kulttuurin tulee ymmärtää ja joustaa.
turkkilainen muslimi, juutalainen, suomenruotsalaisia, amerikkalaisia, saksalainen ja yksi jehovan todistaja.
Lienee sanomattakin selvää, että ihan paskanahan tässä ollaan. Ei voi edes kuvitella minkälaisessa vaarassa meistä seuraava sukupolvi onkaan. Ihan järkyttävää, on se niin vaarallista.
Hyvä että kuulin sen nyt neljänkymmenen aviovuoden jälkeen. Olen tehnyt jouluna tähtitorttuja ja varsinkin avioliiton alkuaikoina mies pukeutui afrikkalaisiin vaatteisiin. Nyt lapsemme ja lastenlapsemme ovat siis suuressa vaarassa. Mitä tässä enää voisi tehdä.
eikä kyse ole ihonväristä tai syntymämaasta vaan monikulttuurisuudesta, johon vedotaan asiassa kuin asiassa. Jos joku varastaa tai raiskaa, vedotaan siihen, että se on hänen kulttuurissaan normaalia, suomalaisen kulttuurin tulee ymmärtää ja joustaa.
jos täällä olisi "tykkää" nappula, olisin sitä painanut.
T. 4
Kiitos. Toi olisi kyllä k?va nappula:D
Onko se sitä, että pitää luopua omasta kultuuristaan, kuten osassa Ruotsia on jo tehty. Malmö on kaukana aidosta Ruotsista.
kuin Suomella monikulttuurisuudesta huolimatta.
"Asun itse ulkomailla erittäin monikulttuurisessa ympäristössä ja työyhteisöni on täynnä katolisia, muslimeja, luterialaisia ja juutalaisia. Olen itseasiassa asunut viimeiset 8 vuotta vastaavassa ympäristössä. 99% omista naapureista on muslimeita. Hienosti on mennyt, eikä tyttäreni ainakaan ole oireillut ja hänellä on paljon hienoja kavereita.
Ainakaan minulla ei ole ikävä mamujen takia housuun pissiviä koskaan ulkomailla käyneitä juntteja. "
Noin monikulttuurinen paikka taitaa löytyä Malmön lähiöistä. Siellä taitaa palomiehetkin pissiä housuihin. Ei hätää, pian se on myös meillä tuo rikkaus ja voimavara.
Näyttäähän noita vaaratekijöitä olevan vaikka millä mitalla tässä maailmassa. Eipä sille mitään voi.