Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikaista apua kaivataan, kylään paljain varpain?

Vierailija
10.06.2011 |

Miten te toimitte mennessänne kylään kesällä, jos on sandaalit jalassa ja hame päällä? Suomessa kuitenkin on tapana riisua kengät eteiseen, mutta jotenkin tulee ihan pöhkö olo mennä paljain varpain toisten kotiin. Joskus olen laittanut avokassukat jalkaan, mutta ne vasta pöhköltä näyttääkin ilman kenkiä! Miten kuuluu toimia, kun isäntäväki kuitenkin on sukkasillaan tai paljain varpain. Joskus jos on housut jalassa, niin olen kaivanut kassista sukat ja laittanut jalkaani kun olen riisunut sandaalit. Pikaisia vinkkejä kaivataan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet sukat (juurikin sellaiset avokssukat) mukana käsilaukussa mikä aina mukana, sieltä laitan jalkaan samalla kun otan kengät pois. Ja en tiedi miten "pitäisi" toimia, itse vaan tykkään olla muiden kotona sukat jalassa :)

Vierailija
2/8 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini eivät odota minua kylään etikettiopas kädessään. Kesällä saa olla rennosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sujauttaisin kassiin sellaiset varrettomat pikkusukat, jotka laittasin jalkaan kun riisun kengät. Vähän hassut nekin tietty hameen kanssa, mutta paremmat kuitenkin kuin tavalliset nilkkasukat tai paljaat varpaat.

Vierailija
4/8 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten 90% isäntäperheistäkin :-) Näillä helteillä todellakin sallittua!

Vierailija
5/8 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet sukat (juurikin sellaiset avokssukat) mukana käsilaukussa mikä aina mukana, sieltä laitan jalkaan samalla kun otan kengät pois. Ja en tiedi miten "pitäisi" toimia, itse vaan tykkään olla muiden kotona sukat jalassa :)

Sillä mikään ei ole ällömpää kuin paljasvarpaiset vieraat. Hankaavat jalkasieniään toisten mattoihin. Ällöä. Ihanaa, että jotkut ajattelevat myös isäntäväkeä ja ottavat sukat mukaan!

Meillä on vieraille myös erikokoisia vierastohveleita jotka pesen joka vieraan jälkeen.

Vierailija
6/8 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten 90% isäntäperheistäkin :-) Näillä helteillä todellakin sallittua!

Vierailija
7/8 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokassukathan ovat ohutta hiostavaa nylonia (siis niin kuin sukkahousut), joten minusta footiet eli nilkkasukat ilman varsia ovat kaikkein parhaat.

Niitä saa eri värisinä ja jopa koristuksin, mm. Lindexiltä. Ja eivät vie paljon tilaa käsilaukussa.

Käytän noita footieita joskus kotonakin suojaamassa ohuita sukkahousuja (eteisen matolla pikkukiviä ym).

Paljain jaloin en olisi, monet kengät hiostavat, ja varpaani eivät ole mitenkään erityisen kauniit. Minulla ei ole jalkasientä, mutta se on aika yleinen vaiva, joten en halua vaivata isäntäperhettäni ajatuksella jalkaterveyteni osalta.

Vierailija
8/8 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini eivät odota minua kylään etikettiopas kädessään. Kesällä saa olla rennosti.

mutta kyseessä ei ole juhlatkaan, oikeastaan ovat ihan vieraita ihmisiä, mutta ovat kutsuneet meidät kylään.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä