Mitä tekisit jos olisit 5 päivä yksin kotona?
Kommentit (12)
kävisin leffassa,ravintoloissa,teatterissa,shoppailemassa jne. jne.
Minä nautin kotona yksinolosta. Jos perhe on poissa, mintä teen kotona mitä haluan. Viiden päivän aikana kävisin kerran leffassa tms. ja viettämässä iltaa kaupungilla.
ei ole lapsenvahteja,mies tekee pitkää päivää,eikä multa löydy kavereitakaan.mutta aikaasa aikaa kutakin.ehkä sitten joskus..
lähinnä olen istunut tässä sohvalla, surffannut netissä ja pelannut tietokonepelejä
pari kertaa olen käynyt ostoskeskuksessa
Ehkä tekisin myös jotain pihahommia ja iltaisin ottaisin muutaman sidukan.
Mutta hei,noinhan mä teen nytkin vaikken ole yksin kotona :D
Mies on lapsen kanssa reissussa tiistaihin asti.
Minä olen katsellut vuokrafilmin, nettaillut, pyykännyt, siivonnut ja tänään olin koko päivän kaupoilla katselemassa ja kiertelemässä. Voisin lähteä tansseihin, mutta nyt tuntuu jalat sen verran helliltä, että pysyttelen kotona.
ikävään...en saisi nukuttua viikkoon...
mutta kyllä se 2 viikkoa silti meni
Ensimmaisena paivana siivoaisin ja tekisin listan korjattavista kodin osista. Ostaisin myos kaapit tayteen ruokaa.
Toisena paivana kavisin ostoksilla ja korjaisin korjattavat paikat ja tilaisin ammattilaiset tekemaan ne tyot, joita en itse osaa.
Kolmannesta paivasta eteenpain vain nauttisin elamastani: lukisin vuosia sitten ostamiani kirjoja, joita en ole koskaan "ehtinyt" avata. Jumppaisin ja venyttelisin. Kavisin pitkilla kavelylenkeilla. Ottaisin sahkopostitse tai puhelimella yhteytta kavereihini, joita en ole nahnyt pitkaan aikaan ja ehdottaisin treffeja.
Söisin roskaruokaa ja joisin kuohuviiniä. Kattoisin paljon leffoja, lukisin, roikkuisin netissä. Tarmonpuuskan iskiessä raivaisin kaappeja ja jumppaisin.
Kerran ehkä voisin käydä kavereiden kanssa baarissa tjsp.
Yrittäisin saada keskeneräiset projektit tai edes osan niistä vähän niin kuin haltuun. Käyttäisin tähän 2 päivää, ja töiden lomassa hemmottelisin itseäni: kävisin kaikessa rauhassa saunassa ja joisin päälle siiderin, laittaisin jotain hyvää, raikasta, ihanaa salaattia. Joisin aamukahvit hitaasti lehteä lukien.
Kolmelle seuraavalle päivälle keksisin jokaiselle yhden ohjelmanumeron: näyttelyitä, leffaa, konserttia, baaria tms. kivaa ja yrittäisin saada jonkun kaverin mukaan.
kävisin leffassa,ravintoloissa,teatterissa,shoppailemassa jne. jne.
Minä nautin kotona yksinolosta. Jos perhe on poissa, mintä teen kotona mitä haluan. Viiden päivän aikana kävisin kerran leffassa tms. ja viettämässä iltaa kaupungilla.
Kävisin läpi kaikki kaapit ja laatikot ja heittäisin turhat tavarat pois. Siihen se viikko menisikin...