Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko järkeä mennä rintojen ultraan?

Vierailija
10.06.2011 |

Laitatin viime elokuussa hormonikierukan ja laittamisen jälkeen alkoi aina pari viikkoa ennen kiertoa tulla kainaloon pattura joka oli niin kipeä että en saanut kättäni kunnolla alas.

Rinta ultrattiin ja kaikki oli ok. Tuolloin en vielä tajunnut sanoa että kainalossa on välillä patti koska tuo ultra oli lähinnä sellainen kystieni kontrollikäynti.

Asia häiritsi kuitenkin niin paljon että menin vielä helmikuussa mammografiaan ja uuteen ultraan. Siellä mainitsin että kainalossa turpoaa aina kivuliaasti joku ennen menkkoja.

Mammo ja ultra oli ok.

En tiedä miksi asia häiritsee minua vieläkin. Ehkä siksi että tuo rintarauhanen ei kokonaan kuitenkaan häviä tuolta kainalosta kierron missään vaiheessa. Ja on ihan hirmu iso ja kipeä 2 vko kierrosta.

Onko ihan tyhmää mennä kolmannen kerran ultraan vai katsovatko jo minua ihan kieroon??

Minulla on lähete gyneltä joka on tarkoitettu käytettäväksi vasta syksyllä (kystakontrolli taas). Mutta jotenkin ajattelin käyttää sen nyt, vai onko järkeä...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla lähetteellä ne etsivät sun rinnoista niitä kystia, ja syöpäjäkiä vain jos niitä eteen sattuu. Mene paikkakuntasi syöpäyhdistyksen lääkärille, saat juuri tähän asiaan perehtyneen palvelun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla