Mitä ohjelmaa teillä on ollut babyshowerissa?
Vinkkejä tarvittaisiin ensi viikon kutsuihin, kiitos:)
Kommentit (6)
kiitos ei mitään, enkä ole joutunut vieraaksikaan moiseen.
Ei mulle ole semmoisia järjestetty. Mutta ajatus on ihana. Hyvät syötävät ja juomiset sinne nyt ainakin kuuluu. Ei varmaan ihmeempää ohjelmaa? Tai voihan näin kesällä pitää vaikka piknikin jossain rannalla :)
joskus ystävälleen babyshowerin, ja ainakin heillä oli jotain näitä jenkkisarjoista tuttuja vaippakakkuja ja mahanmittauksia. Muistaakseni olivat etsineet jotain odotukseen ja vauvoihin liittyvää kansanperinnettä ja sanontoja ja lukivat niitä. SKS on julkaissut muuten tällaisesta kansanperinteestä kirjan, mutta ei hajuakaan, mikä sen nimi mahtaa olla.
mutta ehdotan kilpailua, jossa keksitään suomenkielinen nimi babyshowerille. Tulevan äidin ryöstö voisi myös olla viihdyttävä ohjelmanumero.
Kannattaa varmaan katsoa kaikki amerikkalaiset tv-sarjat Sinkkuelämästä alkaen, eiköhän niistä löydy vinkkejä.
Vaikka turhahan tätä on toisaalta naureskella. Halloween alkaa jo olla suomalaista kansanperinnettä ja jenkkimalliset "glamourhäät" ovat nekin nykyään maan tapa. :)
Minun ihanaiset ystävät järjestivät viime viikolla minulle vauva kinkerit. Ensimmäisenä ohjelmassa oli syömistä, kaikki oli laitettu valmiiksi, eikä juhlakalu saanut osallistua ollenkaan keittiö puuhiin, se oli jo ihanaa. Ruoan jälkeen minun piti arvuutella kaikkien vieraiden tuomista vauvakuvista, kuka on kukin, oli aikas hauskaa. Tämän jälkeen alkoivat hoidot, käsi ja jalkahoitoja ja muita hemmotteluita.
Kinkereiden järjestäjä oli askarrellut aivan ihanat kortit joista toinen puoli oli vaalean punainen ja toinen sininen, siihen jokaisen vieraan piti kirjata epäilyksensä vauvan syntymäpäivästä ja ajasta, pituudesta, painosta, silmien ja hiusten väristä, nimiehdotus... Nämä kaikki suljettiin kuoreen jonka saa avata vasta kun vauva on syntynyt :)
Jokainen vieras oli tuonut yhden bodyn mukanaan, eri värisiä ja kokoisia, joka sitten kangasväreillä ja sabluunoilla koristeltiin, niistä jää ihana muista pitkäksi aikaa.
Lopuksi kaikki vieraat saivat oman kuukauden jonka aikana heidän pitää järjestää jotakin virkistystä äidille ja vauvalle.
Päivä oli ihana ja aika meni kuin siivillä :)
kiitos ei mitään, enkä ole joutunut vieraaksikaan moiseen.