Miksi naiset haluavat olla LAIHOJA; vaikka miehet tykkäävät MUODOKKAISTA naisista?
Ketä varten nainen haluaa olla litteä? Itseäänkö?
Kommentit (105)
miehet tykkää persevistä reitevistä kurvikkaista naisista joiden rinnat ovat täyteläisen pyöreät ja jotka ovat pehmoisia ja kaikin tavoin miesten vastakohtia.
oma kokemukseni mukaan myös miehet ovat yhtä kiinnostuneita ns. muhkean kurvikkaista naisista (siis isot rinnat ja peppu, kapeampi vyötärö) kuin hoikemmistakin. Itse olen lihonut lähes alipainoisesta lievästi ylipainoiseksi (mm. kuppikoko C - E), ja miesten kiinnostus ei ole vähentynyt tippaakaan, melkeinpä päinvastoin.
Oma mieheni tykkää myös muodoistani, sanoo aina, että älä ihmeessä laihduta. Mutta toki makuja on aina monia, eikä kaikkia tarvitse miellyttää.
Mittani (pituus 167):
Rinta 94cm (75d)
Vyötärö 70cm
Lantio 96cm
Monesti olen kuullut kehuja kropastani.
se, että pitää mahtua jo olemassaoleviin vaatteisiin.Uusia ei juuri ole varaa ostaa, ainakaan lihomisen takia.Hyvä kun rikkuneiden tilalle jotain joskus saa.
Haluan olla hoikka ihan itseäni varten. Näytän paremmalta (omasta mielestäni!!!), oloni on parempi, vaatteet istuvat paremmin jne. En voisi vähempää välittää siitä pitäisikö MIEHET minua kauniimpana jos olisin lihavampi. Olen kyllä kurvikas mutta mielestäni juuri sopiva. Jos joku ei tykkää, niin se ei ole minun murheeni :)
Mitä ihmettä te kanssasisaret oikein ajattelette? Pitäisikö aina miellyttää miehiä???
mieltä kuin ysi. Olen pienikokoinen, joten 10 kg painossa merkitsee valtavaa muutosta. 10 kg painavampana olen löysä, on pötsiä ja selluliittia. 10 kg laihempana olen kiinteä ja timmi ja muutenkin paremman ja pirteämmän näköinen. Miehet nyt tykkää kummastakin olotilasta, mutta itse vain hoikemmasta versiosta ja se on tärkeintä koska se vaikuttaa myös mielialaan.
Ihminen voi olla tasapaksu ja muodotan niin laihana kuin lihavanakin ja vastaavasti muodokas ja kurvikas hoikkana ja lihavana. Minä olen hoikka mutta kurvikas, kurvini ovat pitkälti lihasta. Jos lihon, minusta tulee ns. laatikko, jonka päällä mikään vaate ei istu. Siksi haluan pitää painoni kurissa.
Mietin samaa.
Laihat ja poikamaiset naiset on rumia.
Olisin mieluummin 10kg ylipainoinen kuin 10kg alipainoinen.
harva mies oikeesti tykkää poikamaisista naisvartaloista joissa ei ole kurvia eikä pehmeää linjaa. Täysi rasvattomuus vaan ei istu naisen vartaloon eikä näytä kauniilta naisella...kiinteys on aivan eri asia kuin näyttää kukkakepiltä jonka jänteet ja luut törröttää eikä rinnoista tietoakaan.
silti moni nainen tuntuu ihannoivan laihaa luista poikavartaloa, miksi?
Kun ovat kaksi ihan eri asiaa...
En halua että missään löllyy tai hyllyy mitään ja musta on kiva että lihakset erottuu kropasta. Mua ei kiinnosta tippaakaan mitä miehet ajattelevat (omani lisäksi siis) mutta kyllä kehuja saan jatkuvasti kuulla.
http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://www.pro-thinspo.com/sitebuild…
Mun mies sanoi äsken että näyttää oksettavalta...
tosi miesmäistä...kiinteä saa olla mutta erottuvat lihakset OKS! Vielä enemmän häiritsee erottuvat luut ja lommoposket!
hoikkaa/laihaa naista joka olisi muodokas/kurvikas.Miten se voi muka olla edes mahdollista???
Onkohan taas itsepetoksen kuningattaria tässäkin ketjussa.
sanoi että hoikka ja kiinteä saa olla ja se on kaunista katsella mutta miesmäinen laiha vartalo on ehdoton ei...jos siis puhutaan haluttavuudesta.
itsekin olen ollut sellainen nyt vähän liikaa kertynyt kiloja...laihakin olen joskus teininä ollut ja nyt kun niitä kuvia katsoo niin aika ruman näköistä on.
Löysää ei saa olla eikä makkaroita.