Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haluavat olla LAIHOJA; vaikka miehet tykkäävät MUODOKKAISTA naisista?

Vierailija
09.06.2011 |

Ketä varten nainen haluaa olla litteä? Itseäänkö?

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysää ei saa olla eikä makkaroita.

Vierailija
2/105 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet tykkää persevistä reitevistä kurvikkaista naisista joiden rinnat ovat täyteläisen pyöreät ja jotka ovat pehmoisia ja kaikin tavoin miesten vastakohtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma kokemukseni mukaan myös miehet ovat yhtä kiinnostuneita ns. muhkean kurvikkaista naisista (siis isot rinnat ja peppu, kapeampi vyötärö) kuin hoikemmistakin. Itse olen lihonut lähes alipainoisesta lievästi ylipainoiseksi (mm. kuppikoko C - E), ja miesten kiinnostus ei ole vähentynyt tippaakaan, melkeinpä päinvastoin.

Oma mieheni tykkää myös muodoistani, sanoo aina, että älä ihmeessä laihduta. Mutta toki makuja on aina monia, eikä kaikkia tarvitse miellyttää.

Vierailija
4/105 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipainoinen voi olla tasapaksu.

Vierailija
5/105 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittani (pituus 167):

Rinta 94cm (75d)

Vyötärö 70cm

Lantio 96cm

Monesti olen kuullut kehuja kropastani.

Vierailija
6/105 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että pitää mahtua jo olemassaoleviin vaatteisiin.Uusia ei juuri ole varaa ostaa, ainakaan lihomisen takia.Hyvä kun rikkuneiden tilalle jotain joskus saa.

Vierailija
7/105 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla hoikka ihan itseäni varten. Näytän paremmalta (omasta mielestäni!!!), oloni on parempi, vaatteet istuvat paremmin jne. En voisi vähempää välittää siitä pitäisikö MIEHET minua kauniimpana jos olisin lihavampi. Olen kyllä kurvikas mutta mielestäni juuri sopiva. Jos joku ei tykkää, niin se ei ole minun murheeni :)

Mitä ihmettä te kanssasisaret oikein ajattelette? Pitäisikö aina miellyttää miehiä???

Vierailija
8/105 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä kuin ysi. Olen pienikokoinen, joten 10 kg painossa merkitsee valtavaa muutosta. 10 kg painavampana olen löysä, on pötsiä ja selluliittia. 10 kg laihempana olen kiinteä ja timmi ja muutenkin paremman ja pirteämmän näköinen. Miehet nyt tykkää kummastakin olotilasta, mutta itse vain hoikemmasta versiosta ja se on tärkeintä koska se vaikuttaa myös mielialaan.

Vierailija
9/105 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi olla tasapaksu ja muodotan niin laihana kuin lihavanakin ja vastaavasti muodokas ja kurvikas hoikkana ja lihavana. Minä olen hoikka mutta kurvikas, kurvini ovat pitkälti lihasta. Jos lihon, minusta tulee ns. laatikko, jonka päällä mikään vaate ei istu. Siksi haluan pitää painoni kurissa.

Vierailija
10/105 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin samaa.

Laihat ja poikamaiset naiset on rumia.

Olisin mieluummin 10kg ylipainoinen kuin 10kg alipainoinen.

Vierailija
11/105 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harva mies oikeesti tykkää poikamaisista naisvartaloista joissa ei ole kurvia eikä pehmeää linjaa. Täysi rasvattomuus vaan ei istu naisen vartaloon eikä näytä kauniilta naisella...kiinteys on aivan eri asia kuin näyttää kukkakepiltä jonka jänteet ja luut törröttää eikä rinnoista tietoakaan.

Vierailija
12/105 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti moni nainen tuntuu ihannoivan laihaa luista poikavartaloa, miksi?

Vierailija
13/105 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ovat kaksi ihan eri asiaa...

Vierailija
14/105 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua että missään löllyy tai hyllyy mitään ja musta on kiva että lihakset erottuu kropasta. Mua ei kiinnosta tippaakaan mitä miehet ajattelevat (omani lisäksi siis) mutta kyllä kehuja saan jatkuvasti kuulla.

Vierailija
15/105 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://www.pro-thinspo.com/sitebuild…

Mun mies sanoi äsken että näyttää oksettavalta...

Vierailija
16/105 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi miesmäistä...kiinteä saa olla mutta erottuvat lihakset OKS! Vielä enemmän häiritsee erottuvat luut ja lommoposket!

Vierailija
17/105 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikkaa/laihaa naista joka olisi muodokas/kurvikas.Miten se voi muka olla edes mahdollista???

Onkohan taas itsepetoksen kuningattaria tässäkin ketjussa.

Vierailija
18/105 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi että hoikka ja kiinteä saa olla ja se on kaunista katsella mutta miesmäinen laiha vartalo on ehdoton ei...jos siis puhutaan haluttavuudesta.

Vierailija
19/105 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin olen ollut sellainen nyt vähän liikaa kertynyt kiloja...laihakin olen joskus teininä ollut ja nyt kun niitä kuvia katsoo niin aika ruman näköistä on.

Vierailija
20/105 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on myös kapea vyötärö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän