Haluan kertoa teille tämän ->
Noin 3 kuukautta sitten aloin todella miettimään tämä palstan mielipuolisuutta. Toisaalta täältä saa mukavaa vertaistukea (ainakin joskus) ja onhan tämä helppo kanava sekä paineiden purkamiseen että ajan kuluttamiseen, mutta pohjimmiltaan palsta on hyvin negatiivinen, ahdasmielinen ja monissa asioissa hyvin yksisilmäinen (pahin palstan edustaja on yksisilmäinen hysteerikko).
Niinpä jätin palstailun. Ennen päivät kuluivat "mukavasti" palstailun ja kotihommien ohella. Kävin päivisin sopivissa väleissä vilkaisemassa palstaa ja illalla lasten mentyä nukkumaan saatoin viettää täällä parikin tuntia.
Kuvittelin lopettamisen olevan hankalaa ja haikeatakin. Ei se ollut. Olen saanut elämäni takaisin. Tuntuu, että sain jonkin taian murrettua.
Minulla on aikaa lapsilleni, mieellehi, puutarhalle, harrastuksille, opinnoille, haaveilulle ja talon kunnostukselle. Nautin antaumuksella av-vapaasta elämästäni.
Samalla olen saanut takaisin uskoni ihmisiin. Kyyninen ote ajatuksissani on hellinnyt ja sarkasmi saanut oikeat mittasuhteet. Maailma näyttää vähemman pelottavalta ja kauniimmalta kuin vuosiin.
Av vei 6 vuotta elämästäni. Hiukan on ikävä teitä mammoja, mutta näin on parasta. Joukossa tyhmyys tiivistyy :)
kun olen yrittänyt täällä puolustaa inhimillisyyden viimeisiä rippeitä. Minua vaivaa sellainen ajatus, että jos lähden täältä, "hyvisten" jengi pienenee taas yhdellä ja kun aika kuluu, joku päivä kun astun ovesta IRL siellä on tällaista ->
http://media.nowpublic.net/images//da/3/da38db073e679845a7303070c8a0cbc…
Ja niitten ravintoa on mamut, ruotsinkieliset, homot, kaikki erilaiset ja heikommat.