Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalin paikka jossa olet asunut?

Vierailija
09.06.2011 |

Kommentit (208)

Vierailija
181/208 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä ollut mitenkään kauhea mun lapsuudessani ainakaan.

Ehdottomasti kamalin Jakomäki, alueena kiva, mutta niin wt ja persu kuin voi olla:/ Kesäisin sammuneet äijät kauppareitin varrella, paloautot ja poliisit yöllä pihalla ja meluavat naapurit ihan peruskauraa. Ehkä se on nyt siistiytynyt kun muuttanut enemmän mamuja ym. normaalimpaa porukkaa, en tiedä?

Vierailija
182/208 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti asuntolat on inhoja paikkoja melkein missä vaan.

Itse olen asunut kuusi vuotta Tampereella ja vaikka kaksi vuosista kului kamalassa opiskelijasolussa Hervannassa (mitä pidän kurjimpana läävänä), niin ei se nyt sitä tarkoita, että koko kaupunki olisi kauhea!

Muistelen aikaa hyvällä ja muuttaisin Manseen viivana takaisin, jos sieltä vain löytyisi duunia sekä minulle että miehelle, mutta ei ole siihen mahdollisuuksia. Manse on kompakti kaupunki, jossa on tosi hyvät palvelut ja kulttuuritarjontakin on nykyään erinomainen.

Plus tästä stadilaisluukusta saamilla rahoilla ostaisi Tampesterista oikein makean asunnon...

-stadilainen-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/208 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä ollut mitenkään kauhea mun lapsuudessani ainakaan. Ehdottomasti kamalin Jakomäki, alueena kiva, mutta niin wt ja persu kuin voi olla:/ Kesäisin sammuneet äijät kauppareitin varrella, paloautot ja poliisit yöllä pihalla ja meluavat naapurit ihan peruskauraa. Ehkä se on nyt siistiytynyt kun muuttanut enemmän mamuja ym. normaalimpaa porukkaa, en tiedä?

liipolassa 7 vuotta sitten ja oli jo silloin täynnä maahanmuuttajia,alkoholisteja ja muuten vaan syrjäytyneitä.eikä meno ole muuttunut miksikään.

Vierailija
184/208 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieressä oleva okt-alue on todellakin kiva, mutta rumat kerrostalot Alepaa vastapäätä olivat minulle täysi painajainen. Naapureissa todella outoja hiippareita, paljon syrjäytyneitä ja mamuja. Kovaa musiikkia päivät, yöt. Pikkulapset kiroilevat, uhittelevat kuin linnakundit jne.

Vierailija
185/208 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ullanlinna/Kaartinkaupunki.

Vierailija
186/208 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en viihtyisi Lappeenrannassa missään muuallakaan. Ärsyttävä murre, ylipuheliaat hölöttäjäihmiset, ja huonot julkiset kulkuyhteydet. Muutin pois 9 kk:n jälkeen, en asunut ainuttakaan kesäkuukautta, ehkä se on kivempi silloin.

Nykyisin kuulema ryssittynyt.

Vierailija
187/208 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ei tarvitse ees selittää tarkemmin, kun vaan googlaa..

Vierailija
188/208 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti.

Vierailija
189/208 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskolanmäki Kouvola

Oi, Kouvostoliittoa parhaimmillaan, oikea kunnon neukkukuutioblokki ;)

Ja sama kauheus kopioitiin 80-luvulla Lehtomäkeen, erona arkkitehtuuti, ei paljon muuta.

Kouvola on muuten loistoesimerkki siitä, että lähiöiden rakentaminen 3 km:n keskustasta on typerä ajatus, keskusta kuoli.

Vierailija
190/208 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- aina vastatuuli, menipä minnepäin tahansa

- helevetin kylmää talvella

- ruma kaupunki, merellisyys ei näy

- asukkaat tympiintyneitä kaikkeen

- tylsä yöelämä, mutta turpaan tulee helposti kaupungilla

- sekavat liikennejärjestelyt

Vierailija
191/208 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilivoimalan pöly likasi ikkunat, kamala liikenteen melu kuului päivisin ja öisin. Spurguja joka nurkalla ja alakerran kioski ryöstettiin monta kertaa sinä aikana jona siellä asuin.

Vierailija
192/208 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ekan työpaikkani ensimajoituspaikka, jossa asui kai 10 henkilöä. Joillakin oli ihan oma huone, mullakin oli vähän aikaa mutta sitten sain kaverin.

Kämppä oli hirveässä kunnossa, seinät spreijattu, kaapista puuttui hyllyt. Yhteiskeittiössä oli kaapit kettingillä ja munalukolla kiinni. Vessa oli niin pieni, että sinne piti peruuttaa eikä ovi meinannut mahtua kiinni. Suihku samaa sarjaa. Ikkunasta näkymä pikkuruiselle sisäpihalle, jossa roskikset. Yksi asukas vahti Hesariaan, ettei vaan kukaan ota sitä. Asuntoon pääsemiseksi tarvittiin 4 avainta: 1 porttiin, 1 ulko-oveen, 1 asunnon oveen ja 1 huoneen oveen.

Lähellä ei ollut mitään kivaa.

Kun 21v:na kainuulaistyttönä tuohon muutin, tuli aika ikävä äitiä. Tuo asunto leimasi koko Helsingin ja päätin, että yritän päästä sieltä mahd. pian pois ja sen jälkeen en tule enää ikinä Helsinkiin.

4kk kuluttua pääsin muuttamaan mieheni luo Turkuun. Kun mieheni vajaa 4v myöhemmin alkoi ehdotella Helsinkiin muuttamista, olin heti takajaloillani: EI IKINÄ!

Niin vain muutettiin ja nyt olen asunut täällä lähes 23v eikä tämä enää niin hirveä paikka ole. Asunnotkin ovat olleet tällä toisella reissulla parempia....

Vierailija
193/208 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei keskusta ole mihinkään kuollut...

Vierailija
194/208 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monelta suunnalta. Äitiyspolia sanoo silakkamarkkinoiksi. Puhuu pillusta ja värkistä. Tekee asiattomia saneluita potilasta, siis muistakin asioista kuin alapään. Tyyliin paskaksihan se meni jne. Itkettää hoitajia ja konekirjoittajia, inhottava työkaveri. Ja mikä ihmeellisintä: tv-sarjaa kuvataa hänen ollessaan virkavapaalla! Eli on itse valinnut potilaat sarjaan, ei todellakaan pidä mitään virallista vastaanottoa päivästä toiseen. Eihän kellään normaalilla tk-lääkärillä ole aikaa käydä katsomassa potilaitaan kotona tai keskussairaalassa, ruokiksella teettää polttopuutalkoita kyläläisillä jne. Ärsyttää se Kiminkisen tapa esittää asioita, luennoi mm. sairaankuljettajille ensihoidosta ja labranhoitajalla verikokeista. Ihan niinkun ne ei muutenkin niistä tietäisi, ehkä jopa hieman enemmän kun maalaislääkäri itse.

Vai niin ikävä on koko kansan maalaislääkäri!

Vierailija
195/208 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkemmin Kontulankaari. Venäläisiä, mamuja ja yläkerrassa viinaa ja psyykelääkkeitä sekaisin vetävä akka joka riehui rapussa kaiket illat.

Vierailija
196/208 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen ettei kukaan ole vielä maininnut Hyvinkäätä - Suomen persreikää!

Vierailija
197/208 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki paikat missa olen siella asunut.

Vierailija
198/208 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
199/208 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
200/208 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iisalmi, ehdottomasti. Olen asunut melkoisen monessa eri kylässä, mutta mikään ei ole toistaiseksi edes lähennelyt karmeudessaan Iisalmea, kiertäkää kaukaa. Ihmiset suomen kieroimpia ja juoruisimpia, talvella helvetin kylmä ja kesällä kaljatehdas haisee kuin kiukaalle olisi kustu. "kaupunki" hah! pikkukylä keskellä, no ei mitään ja jokapaikkaan helvetin pitkä matka. Hyi saatana, onneksi pääsin sieltä pois !!!