On se kiva saada vielä 30vuotiaana miesten päät kääntymään.
Nytkin olin koiraa ulkoiluttamassa niin huomasin kun autoista miehet katseli pitkään ja tietä saa varmasti jos on mies kuskeja kun on katua ylittämässä!=) Enkä siis pukeudu mitenkään paljastaviin vaatteisiin. Nyt oli farkku shortsit ja t-paita.
Kommentit (35)
Pààt kààntyy vaikka 70 vuotiaaksi asti jos on vaikuttavan nàkòinen. Itse olen 47 ja kyllà vaan saan pààt kààntymààn ilman provosoivaa pukeutumista yms. Olen huoliteltu ja nuorekas, pukeudun klassisen tyylikkààsti ja pidàn huolta itsestàni.
Äitini on 60 ja kyllä hänkin saa ihailevia katseita miehiltään ja pukeutuu ihan ikäiselleen sopivalla tavalla, ei paljastavasti. Itse olen ollut vanhainkodissa töissä ja kyllä sielläkin ne 90 v. pappat vilkuilevat välillä niitä 90-v. mammoja sillä silmällä...
Nyt oli farkku shortsit ja t-paita.
niin hyvä itsetunto ettei pidä itseään ikäloppuna ja rupsahtaneena.
miesten päiden kääntymiset? Vai tuijottaako ne kuola valuen ja niskat vinossa? En siis kysy millään pahalla, ite en vaan yleensä kiinnitä huomiota esim. siihen millaisia ihmisiä ohi ajavassa autossa on jne.
Koska elän siinä uskossa, että ne, joiden ohikulkiessa päät kääntyvät aina ovat siihen jo niin tottuneita, etteivät sitä sen kummemmin noteeraa.
Ei se pàiden kààntyminen nosta itsetuntoa, siità vain tulee hyvà olo. On minustakin mukava katsella kauniita ihmisià. Jààkòòn se kauneuden mààritelmà kuitenkin katsojan arvioitavksi.
hieman ihmettelen tuota et pitää saada miesten päät kääntymään. En itsekkään ole mikään rumilus ja varmasti miehet katsoo, mut en ees kiinnitä huomiota, eikä kyllä väliä vaikka ei kääntyiskään. Mulle riittää että oma mies kuolaa perään, en tarvi muiden miesten katseita.
v: Rouva 34v
eräs yli 8-kymppinen rouva kääntää vanhainkodin miespuolisten päitä joka päivä. Tahtoo pukeutua nätisti, korvikset pitää olla ja huulipunaa laittaa aina aamuisin, ihana ja herttainen mummeli, naisellisuus tallessa viimeiseen saakka :)
ja sitten perään joku ketju, jossa jokainen todistelee, että kaunistautuu vain itseänsä varten.
miesten päät kääntymään, kun ajan moottoripyörällä, mutta valitettavasti ne taitaa kattoa sitä pyörää eikä mua ;)
edes huomais jos mua joku kattelis! :D onko sillä edes merkitystä?
eräs yli 8-kymppinen rouva kääntää vanhainkodin miespuolisten päitä joka päivä. Tahtoo pukeutua nätisti, korvikset pitää olla ja huulipunaa laittaa aina aamuisin, ihana ja herttainen mummeli, naisellisuus tallessa viimeiseen saakka :)
Miksi itsetuntota tarvitsee hivellä vieraiden miesten katseilla?
t. 44 v