Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette? (juoruileva anoppi)

Vierailija
08.06.2011 |

Käytiin viikonloppuna anoppilassa. Ja anoppi iloisesti kahvipöydässä alkoi selostaa, että miehen veli vaimoineen yrittää saada lasta. On kuulemma vaikeaa saada, kun veljen vaimolla on epäsäännölliset kuukautiset.. Ja siinä sitten selosti, että mitä heidän pitäisi tehdä yms.

Tosi hauskaa veljen vaimon kannalta, että hänen alapääasioitaan käsitellään anopin kahvipöydässä. Miehen veli on siis nämä asiat kertonut äidilleen (sekin on musta outoa), ja anoppi pokalla juoruaa edelleen.. Omista asioista ei tasan kerrota anopille kuin yleiset asiat, ei mitään arkaluontoista.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on usein koko perhettä koskeva tärkeä asia. Tietysti toinen puoliso saa kertoa siitä äidilleen.

Eikä anoppini asu meillä joten se tieto että yritetäänkö lasta vai ei, ei kuulu hänelle, ei niin millään tavalla. En jaeskele noita tietoja edes omille vanhemmilleni, koska tuo tieto on meidän YDINperheen välinen asia. Eläkä mussuta että sitten vingutaan kun tarvitaan anoppia lapsenvahdiksi. Ei ole kertaakaan ollut, eikä tule kertaakaan olemaan. Omatkaan vanhempani eivät ole meidän lapsenpiioiksi joutuneet, joten ei todellakaan ole miehenikään vanhemmat siinä hommassa. Kyllä, minulla on läheiset välit vanhempieni kanssa, mutta jotkin asiat ovat minulle vain niin henkilökohtaisia että en halua että niitä levitellään kenellekään. Ei äidilleni saatika sitten anopilleni. Omasta mielestäni on äärettömän tahditonta kertoa tuollaisia asioita ilman lupaa, samoin lapsenhankkimisesta utelu on tahditonta ja tökeröä eikä sitä pitäisi harrastaa sukulaisten tai ystävienkään kohdalla.

menee naimisiin ja sinut rajataan pois kaikesta sukulaisena.Good luck!

Jos/kun omat lapseni menevät naimisiin, minä en enää ole heidän YDINperhettään. Lapset ovat toivottavasti siinä vaiheessa eläneet omaa elämäänsä sen verran pitkään että osaavat toimia itsenäisesti elämissään.

En myöskään ole udellut/tule utelemaan lapsiltani tai keneltäkään heidän lapsentekosuunnitelmiaan tai muuta henkilökohtaista.

Ihmisillä voi olla läheiset välit ilman että intiimiasioita levitellään pitkin kyliä.

Enkä muuten toivo että lapsieni puolisotkaan tulevat minulle ongelmistaan kertomaan.

Ja tiedän että vaikutan todella kylmältä ja tunteettomalta ihmiseltä, mutta jos kyseessä ei ole krooninen/vakava/kuolemaanjohtava tauti, halvaannuttava/rampauttava onnettomuus, niin asia ei minulle kuulu. Tai ei noissakaan tapauksissa asia kuulu minulle, ellei asianomainen kerro sitä itse.

Sehän se suurin pointti tässä oli. Anoppi joka juoruaa asioita eteenpäin.

Itse ymmärrän ärsytyksen ap:n kohdalla.

Sitä taas en ymmärrä miksi lapsen yrittäminen kuuluisi muille ihmisille kuin sille perheelle joka asuu saman katon alla. Kuten joku sanoi, anoppi on (miehen) sukua, eikä ainakaan meillä, minun hormonitoimintani tai hedelmällisyyteni kuulu hänelle millään muotoa.

Kyllähän sen raskautumisen näkee sitten, samoin sen ettei ole raskaana. Ei siitä minun mielestäni tarvitse udella ja sen jälkeen huudella pitkin maita ja mantuja.

Vierailija
2/32 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein kybällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin kuvitella, että jos mulla olis vastaavia ongelmia, oma äitini niistä ainakin varmaan puhuisi myös muille kuin vain minun kanssa. Anoppi ei puhuisi, ehkä jollekin ystävättärelleen, mutta en edes osaa sanoa, että puhuisiko säälitellen vai jopa vahingoniloisesti :)

Vierailija
4/32 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen velikin on ollut aika törppö, ei varmasti ole vaimo ollut tietoinen, että hänen alapääasiansa kulkevat nyt suvussa.

Vierailija
5/32 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstallakin tiedetään että ap:n kälyllä on epäsäännölliset kuukautiset :)

Se ei mua järkytä, että poika uskoo äidilleen tuollaisen asian, jos heillä on läheiset välit ja poika katsoo äitinsä kuuluvan perheeseen. Anoppi olisi sitten voinut pitää asiat omana tietonaan.

Tuollaiset tilanteet saa helposti poikki. Jos joku kertoo jonkun kolmannen asioita liian yksityiskohtaisesti, sanoo vain kertojalle, että ei halua kuulla. Joskus siitä seuraa pieni kiusallinen hiljaisuus, mutta sitten keskustelu jatkuu muista aiheista.

Vierailija
6/32 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojan kertoilla tuollaisia äidilleen! Haloo.

Vierailija
7/32 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ymmärrän ettei anoppi tarkoita pahaa mutta minusta tuntuu että olisi parempi olla ihan näin henk koht asioista olla puhumatta edelleen. Ja kysyisin onko miniä itse niitä kertonut anopille.

Vierailija
8/32 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin sitten anopille että jos minun on tarkoitus kuulla niitä hänen kertomiaan asioita, niin oletan että asianomainen kertoo sen minulle itse. Jos ei, niin minun ei tarvitse niistä asioista tietää.

No, seurauksena anoppi sitten mökötti (ei kyllä haitannut yhtään) pari vuotta putkeen, mutta enää ei juorua.

Eikä kyllä kerro omiakaan vaivojaan minulle. Silloin juoruamisaikana hän selitti kuinka pitää ostaa liukuvoidetta että voi harrastaa seksiä (joo ei silloin 19-vuotiaana hirveästi jonkun keski-ikäisen seksielämä kiinnostanut, eikä kiinnostaisi nytkään) jne.

Mutta sano ihmeessa suoraan että et halua kuulla noita asioita muutakuin asianomaiselta itseltään.

Vierailija
9/32 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tyttökö saa kertoa äidilleen kuukautisista? Miltä vuosisadalta sinät olet tänne pelmahtanut?

Vierailija
10/32 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautiset tai lapsenyritys kuulu äidille/anopille. Tai miehen erektio-ongelmat jne.

Ne ovat perheen sisäisiä asioita.

Vierailija
11/32 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautiset tai lapsenyritys kuulu äidille/anopille. Tai miehen erektio-ongelmat jne. Ne ovat perheen sisäisiä asioita.

juuri äiti on! Kukas sitten olisi, jos ei hän! Kuukautiset ovat ihan luonnolinen asia. Sinulla taitaa olla etäiset välit lastesi kanssa, kun olet kateellinen muiden läheisistä väleistä ja äidin ottamista mukaan tärkeään asiaan, eli lapsen saamiseen.

Vierailija
12/32 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on sukulainen.

Juuri tuolla lailla niitä avioeroja saadaan aikaiseksi. Kun miehet jää keskenkasvuisiksi ja mamman helmoihin.

Vierailija
13/32 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvanyrittämisestä. Tai siis siitä että se oli kestänyt. Kerrottiin myös kun mentiin lääkärille asiaa selvittämään, ja että syy saattoi piillä minussa ja epäsäännöllisissä kierroissani.

En tiedä mitä ajattelisin sen tiedon levittämisestä taas. miehellä ei ole sisaruksia, joten taisi jäädä tuohon. En ehkä pahastuisi, jos ei ikävässä sävyssä kerrota.

Mutta perhettähän sinäkin kälyllesi olet, joten ei kai sinulta tarvitse salata? Jos ei erikseen olla pyydetty?

Vierailija
14/32 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä minua ainakaan kiinnosta kenenkään kuukautiset tai muut limat.

Vierailija
15/32 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän noista asioista voi puhua, jos se KAIKILLE OSAPUOLILLE sopii. Eivät kuukautiset ole mitenkään hävettävä asia, mutta ne nyt vaan kuuluvat minusta niihin juttuihin, joista ei kannata alkaa möläytellä missä ja milloin vain. Pojan olisi pitänyt ensinnäkin puhua vaimonsa kanssa siitä, onko ok kertoilla anopille miniän kuukautisista ynnä muusta. Joitakuita se ei haittaisi lainkaan, toisia sitäkin enemmän.

Itse en kyllä haluaisi anoppini kanssa puhua MISTÄÄN intiimiasioista, en imetyksestä, kuukautisista saati seksistä. Siitäkin huolimatta, että hän työskentelee terveydenhuoltoalalla. Olen sen verran rajoittunut, ja se minulle sallittakoon.

Vierailija
16/32 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on sukulainen. Juuri tuolla lailla niitä avioeroja saadaan aikaiseksi. Kun miehet jää keskenkasvuisiksi ja mamman helmoihin.

miehen äiti on perhettä! Olet outo.

Vierailija
17/32 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on sukulainen. Juuri tuolla lailla niitä avioeroja saadaan aikaiseksi. Kun miehet jää keskenkasvuisiksi ja mamman helmoihin.

avioeroja saadaan myös aikaiseksi siksi, että ihmiset salaavat kaikki asioita ja kyräilevät. Tässä perhe on ottanut avoimen linjan.

Ihan ok puhua asiasta, joka sivuaa ap:n elämäntilannetta.

Vierailija
18/32 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tyttökö saa kertoa äidilleen kuukautisista? Miltä vuosisadalta sinät olet tänne pelmahtanut?

Näin meillä 2010-luvulla...

Oikeesti, puoliso kertokoon itse intiimit asiasnsa = yksityisasiansa kelle tykkää.

Juorusetien ja tätien kannattaisi keskittyä vaikka tekemään jotain hyödyllistä.

Vierailija
19/32 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meillä 2010-luvulla... Oikeesti, puoliso kertokoon itse intiimit asiasnsa = yksityisasiansa kelle tykkää. Juorusetien ja tätien kannattaisi keskittyä vaikka tekemään jotain hyödyllistä.

on usein koko perhettä koskeva tärkeä asia. Tietysti toinen puoliso saa kertoa siitä äidilleen.

Vierailija
20/32 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisessa asiassa sitten muka on? Parempi, että kaikki tietää miehen veljen vaimon olevan maho. Eipähän tarvitse heitä rasittaa turhilla :" Koska teille tulee lapsi"-kommenteilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi