PARAS halpalentokohde Tampereelta
Kehu tai hauku vapaasti! Vinkkejä otetaan vastaan muutaman pv:n reissua varten.
Minne kannattaisi lentää? Reissuun oltaisiin lähdössä heinäkuun lopulla. (2 aikuista ja kouluun menevä poika)
Kommentit (8)
Tai se kenttähän on Bergamossa. Me lennettiin sinne keran ja jatkettiin siitä kyllä matkaa, mutta parit tutut ovat kehuneet tuota Bergamoakin kovasti, ja Milanohan siinä on lähellä.
Frankfurtiin on myös lennetty pariinkin otteeseen. Frankfurt nyt ei sinänsä ole mikään erityinen paikka, mutta olemme ajelleet kauniilla maaseudulla ja poikkeilleet vanhoissa pienissä kaupungeissa.
Tampereelta vain Riikaan ja Lontooseen. Ja ehdottomasti Lontoo on näistä kahdesta parempi matkakohde, vaikka ei Riiassakaan mitään vikaa ole.
Mies haluais sinne Bremeniin, minä ehkä Milanoon tai Lontooseen.
Riikassa ollaan käyty 2 kertaa ilman lasta ja mietin, että mitä siellä tekis lapsen kanssa... Ja on se ehkä muutenkin jo nähty.
Onko Lontoossa vaarallista tai ahdistavaa? Suurkaupunki kun on. Musta Helsinkikin on välillä liian busy... (joo, maalainen oon ;D)
Edelleen mietityttää eniten tuo lapsen kanssa lähteminen... Mikä kohde olis lapsiystävällisin? Puistot, linnoitukset, veneajelu voisivat olla kivaa tekemistä meille, ei niinkään mikään huvipuisto.
Niin ja suoralla lennolla mennään, ei haluta vaihtoja.
Eikä todellakaan mikään vaarallinen tai ahdistava. Me ollaan oltu kahdestaan mutta myös lapsen kanssa, ja oli kyllä lapsellekin vaikka mitä näkemistä. Puistot on ihania, varsinkin kesällä, ja on kiva etä niitä on paljon ihan siinä keskustassakin, pääsee halutessaan hetkessä pois ihmisvilinästä.
Mä kans inhoon Helsinkiä, ihan liian tunkkanen, ahdas ja vihamielinen mulle, mutta Lontoo on ihan normi kaupunki, palvelu ystävällistä, ihmiset kiireisiä mutta ystävällisiä ja nähtävää on paljon :)
Nyt tuli kyllä todellinen matkakuume sinne!
Siellä taitaa olla aika kallista? Montako yötä olis minimi, nähtävää kun on niin paljon! Riittäiskö kolme yötä?
-ap
Nyt tuli kyllä todellinen matkakuume sinne!
Siellä taitaa olla aika kallista? Montako yötä olis minimi, nähtävää kun on niin paljon! Riittäiskö kolme yötä?
-ap
kuin Suomessa. Hotellien taso vaan on matalampi kuin mihin moni on tottunut, mutta eihän siellä hotellissa muuta kuin nukutaan yöt.
Me oltiin ekalla kerralla Lontoossa kolme yötä, ja kyllä siinä jo ehti nähdä paljon. Tosin ikuinen kuume takaisin jäi, ja sen jälkeen ollaan käyty siellä jokusen kerran, kuitenkin max 5 yötä kerrallaan.
mutta vain kerran, joten ei ole oikein vertailukohtaa.
Bremenissä käytiin. Plussaa lyhyt lento ja Saksa on ns. hyvin toimiva maa, joten matkailijalle aika helppo. Bremen sopivan pieni muutaman päivän reissulle. Me ei kuitenkaan saatu edullista hotellia keskustasta, joten reissaamiseen meni aikaa, mutta eipä se niin hirveästi haitannut.
Kaupunkilomailuun ihan kiva paikka, en osaa sanoa miten sitten tuon ikäinen lapsi viihtyy. Vanha kaupunki varsinkin oli mukava.
Bremenistä on aika helppo jatkaa muuallekin, mutta parissa päivässä ei välttämättä kannata kovin kauas jatkaa.