Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän pari itseäni nuorempaa naista, joilla järkyttävät rypyt silmäkulmissa, kun nauravat

Vierailija
07.06.2011 |

Siis monia pitkiä (2 cm), syviä "harakanvarpaita" silmäkulmissa, viuhkamaisesti.

Kun ovat kasvot peruslukemilla, ryppyjä ei näy yhtään.

Ovat alle kolmekymppisiä vielä.

Mahtaako nämä rypyt syventyä näkyviksi kuinka pian? Kertooko siis erittäin näkyvät naururypyt siitä, että vanhempana silmäkulmat ovat tosi ryppyiset?

Itse irvistelin äsken itsekseni peilin edessä, ja mulle ei samanlaisia ryppyjä tule vaikka miten yritän.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu Tuomistolla on juonteita niinkuin monella muullakin,on jo lapsena.Rypyt on ihan eri asia.

Vierailija
22/28 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellaiset rypyt :) ja olen 19.v. Näkyvät lähinnä vain kun hymyilen, äidilläni ja 3lla veljelläni samanlaiset :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi paljon siltä, että sun kavereillasi on ollut melko lailla hauskempaa kuin sulla :D

ap, yritä, yritä!

Oikein kovasti.

Vierailija
24/28 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottamin ryppyjä silmäkulmissa. Äitinikin oli vielä kuolessaan silokasvoinen ja ikää oli jo 83 v.

Vierailija
25/28 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin kivaa kun naama jossa on hymyilystä jälkiä!

Vierailija
26/28 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimpä hymyilemässä peilille ja mulla on näköjään sellaiset kolmen sentin mittaiset naururypyt, menee sillain kaarelle. Oon alle 30, en tupakoi. No eipä tuo haittaa, oonkin tosi nauravainen ihminen :)

Vierailija
27/28 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottamin ryppyjä silmäkulmissa. Äitinikin oli vielä kuolessaan silokasvoinen ja ikää oli jo 83 v.

kun et tajunut, että kyse on siitä miten paljon nauraa...ei siitä onko ikinä nauranu. ;)

Ja paitevei, ei näitä voi kaikkiin soveltaa...mutta noin niin kuin yleisesti.

Vierailija
28/28 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertovat, että ihminen on nauranut paljon.