Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän pari itseäni nuorempaa naista, joilla järkyttävät rypyt silmäkulmissa, kun nauravat

Vierailija
07.06.2011 |

Siis monia pitkiä (2 cm), syviä "harakanvarpaita" silmäkulmissa, viuhkamaisesti.

Kun ovat kasvot peruslukemilla, ryppyjä ei näy yhtään.

Ovat alle kolmekymppisiä vielä.

Mahtaako nämä rypyt syventyä näkyviksi kuinka pian? Kertooko siis erittäin näkyvät naururypyt siitä, että vanhempana silmäkulmat ovat tosi ryppyiset?

Itse irvistelin äsken itsekseni peilin edessä, ja mulle ei samanlaisia ryppyjä tule vaikka miten yritän.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin tänään että silmäkulmissani on naururypyt. Siis vain silloin kun nauran. Kun oikein läheltä peilistä tiirailin, näkyy todella hailakoita ryppyjä ilman nauramistakin. Ikää 25 v. Keljuttaa vähän, mutta minkään ryppyjen takia en nauramista kyllä aio lopettaa.

Vierailija
2/28 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jaksat ihan täällä av:lla taivastella moista. Mulla -kin on naurunrypyt ja saan usein kuulla tuntemattomiltakin miehiltä että olen iloinen ja aurinkoinen ja kaunis. En tosin käytäkään elämääni omien tai muiden ryppyjen kyttäilyyn tai täällä synkistelyyn. :D Ja ikää yli nelkyt. 12 v. lapsellanikin on jo naurunrypyt ja on tosi pidetty ihminen joka paikassa kun on niin VALOISA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 27 ja mulla todella ryppyiset silmän aluset. Kun nauran silmäkulmat ja silmän aluset menee kurtuille, ilman nauramistakin näkyy selvät juonteet silmän alla. Nauran paljon kyllä se näkyy mutta v'tuttaa se silti.

Vierailija
4/28 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itekki haluisin sellaset, varsinkin miehillä todella seksikkäät

Vierailija
5/28 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karavaani kulkee ja rakkikoirat räksyttää. Mieti, haluatko elää karavaanina vai rakkikoirana. Ap on se rakkikoira mielestäni.

nauran ja hymyilen paljon, mutta en juo enkä polta. En tiedä miksi ne on niin "järkyttävät" jonkun mielestä, itse ajattelen että ihmisen vartalo on sellainen asia missä ikääntyminen näkyy, joillakin enemmän ja joillakin vähemmän ja jostain syystä yleisesti ihaillaan sitä nuorempaa ulkonäköä. minua ei iän tuomien ryppyjen näkyminen haittaa, sehän on elämää.

Vierailija
6/28 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha kaverini (ex missi ja malli) oli jo 30-kymppisenä ryppyinen. Yhtä ryppyinen en ole minä edes nyt 45 vuotiaana.

Mutta samanlainen oli tämän missi äiti ja nuorena ja näköjään missis pikkusiskokin on alannut jo rupsahtamaan suht nuorena

Vierailija
7/28 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi paljon siltä, että sun kavereillasi on ollut melko lailla hauskempaa kuin sulla :D

Vierailija
8/28 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hänellä on tällaiset "kauheat" rypyt. Siis naururypyt, minun mielestäni ne on kivan näköiset, ja ihan muillakin kuin vain minun miehelläni, varsinkin kesällä kun kasvot on ruskettuneet, nämä naururyppy kohdat on valkoisemmat ja minusta näyttää siltä kuin tällainen ihminen nauraisi paljon. Kun näkee tällaisen (vieraan) ihmisen tekee mieli mennä jutustelemaan näyttää siltä kuin hänellä ei olisi tylsää koskaan, hauskaa vaan. Ja mieheni hyvin pitkälti on tällainen hauska ihminen. Ja ei, hänellä ei ole ryppyjä silmien ympärillä kun kasvot on peruslukemilla.

Vierailija
9/28 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi itsellesi joku mukava harrastus.

Vierailija
10/28 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi paljon siltä, että sun kavereillasi on ollut melko lailla hauskempaa kuin sulla :D

Ei niitä tarvitse mitenkään erikseen kytätä, just tämän toisen ryppyihin kiinnitin pakostakin huomiota kun viikonloppuna oltiin samassa porukassa ja höpöteltiin ja naurettiin siinä, niin huomasin että miten onkaan syvät rypyt.

Ei ne siis pahalta näytä, mutta "järkyttävältä" siis sinänsä että noin nuorella niin syvät ja pitkät rypyt, joita paljon.

Ja näkyy vain nauraessa.

ap

Vierailija
11/28 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lihavilla ei yleensä ole, mut laihoilla näkyy herkemmin.

Vierailija
12/28 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ap:lle.

Vierailija
13/28 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina ihmetellyt hänen ryppyisyyttään vaikka muuten kaunis nainen onkin.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/miss-suomi-satu-tuomisto-suomi-itsenai…

Vierailija
14/28 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdella todella laihalla alle 30v naisella silmäkulmien ryppyihin,tiedän että eivät koskaan kuori tai naamioita käytä ja polttavat kessua ja juovat paljon..onneksi itsellä ei ole :)

Vierailija
15/28 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja iloisille ihmisille tulee naururypyt. Tsekkaa ap otsarypyt iteltäs, ne tulee yleensä ekana yrmyille:).

Vierailija
16/28 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauran ja hymyilen paljon, mutta en juo enkä polta. En tiedä miksi ne on niin "järkyttävät" jonkun mielestä, itse ajattelen että ihmisen vartalo on sellainen asia missä ikääntyminen näkyy, joillakin enemmän ja joillakin vähemmän ja jostain syystä yleisesti ihaillaan sitä nuorempaa ulkonäköä. minua ei iän tuomien ryppyjen näkyminen haittaa, sehän on elämää.

Vierailija
17/28 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/28 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki harrastuksia ja jotain tekemistä, niin ei tartte muita kytätä.

Vierailija
19/28 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis monia pitkiä (2 cm), syviä "harakanvarpaita" silmäkulmissa, viuhkamaisesti.

Kun ovat kasvot peruslukemilla, ryppyjä ei näy yhtään.

Ovat alle kolmekymppisiä vielä.

Mahtaako nämä rypyt syventyä näkyviksi kuinka pian? Kertooko siis erittäin näkyvät naururypyt siitä, että

vanhempana silmäkulmat ovat tosi ryppyiset?

Toivottavasti nuo kamalan ryppyiset olennot tajuaa (omaksi parhaakseen) olla jatkossa nauramatta!

Itse irvistelin äsken itsekseni peilin edessä, ja mulle ei samanlaisia ryppyjä tule vaikka miten yritän.

Vierailija
20/28 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tossa just yhtenä päivänä haaveilin sellaisista :) varsinkin just 3-kymppsillä mun mielestä aivan ihanat!