Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö helteellä ikkunoita päivällä auki?

Vierailija
07.06.2011 |

Vaikka tuuleekin, ikkunasta tulee kuumempaa ilmaa kuin mitä sisällä on.

KIna miehen kanssa. Minä pitäisin päivät kiinni ja illalla päästäisin viileää ilmaa sisään. Ja päivisin kaikki kaihtimet yms kiinni.

Mies taas haluaa tuulettaa läpi vuorokauden

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesän tuoksuista, hapekkaan ja puhtaan ilman virtaamisesta vaikka se onkin lämmintä. Olen kyyllä tietoinen tuosta, että se ei asuntoa viilennä.

Viilennän asunnon illalla ilpolla, silloin räppänät ovat kiinni.

Vierailija
2/11 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesän tuoksuista, hapekkaan ja puhtaan ilman virtaamisesta vaikka se onkin lämmintä. Olen kyyllä tietoinen tuosta, että se ei asuntoa viilennä. Viilennän asunnon illalla ilpolla, silloin räppänät ovat kiinni.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä ikkunoita auki päivisin. Lapsille saa koko ajan sanoa myös ovista että muistavat laittaa kiinni. Kaihtimet on myös kiinni.

Vierailija
4/11 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä ikkunoita auki ja siltikin asunnossa lämpöä 27,8. Kivitalon "yleellisyyksiä", koko kesän saa pitää lämmityksen kiinni.

Vierailija
5/11 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamaan vuoteen! Se tuo tosi paljon asumismukavuutta. Talvellakin on ihanaa aamutuimaan lämmittää äkkiä, jos pakkanen on kylmentänyt olohuoneen ja keittiön.

Vierailija
6/11 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kanssasi. En muutenkaan pidä järkevänä, että ikkunat ovat kaupungissa auki koko päivän kun tulee pölyä.

Vierailija
7/11 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunat auki öisin ja aamulla heti auki ja kaihtimet eteen.

Vierailija
8/11 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan viileää ilmaa sieltä sisään tulee.

Vierailija
9/11 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän ikkunat päivällä kiinni ja kaihtimet on kiinni siitä ikkunasta, mistä aurinko porottaa sisään eniten. Mulla on pöytätuuletin joka saa ilman kiertämään ja tuntumaan vilpoisemmalta. Makkarissa on katossa tuuletin ja sen voi kans laittaa hiljalleen pyörimään varsinkin yöaikaan.

Vierailija
10/11 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivisin helteellä ikkunat kiinni ja kaihtimetkin melkein kiinni. Vasta illalla avaan tuuletusikkunoita ja läpivedon avulla tuuletan asuntoon raikasta, iltaisin jo selkeästi viileämpää ilmaa.

Kivitalo pysyy ihanan viileänä tällä tavalla, mieluummin täällä sisällä oleilee kuin paahteisella pihalla jossa ei edes tuule riittävästi.

Vierailija
11/11 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auki ja arskan puolella kiinni,samoin kaihtimet kii arska puolella. Meillä makkarissa nytteki 23.7 :) eli viileetä on :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän