Onko 40-vuotias nainen vanha vai nainen parhaassa iässään?
Lapset isoja, vapaus koittaa...
Kommentit (70)
Mukana luomassa uraa? Nyt en ihan ymmärrä, mihin siinä äitiä tarvitaan enää siinä vaiheessa.
on mamma jo vanhainkodilla...karseaa.
Onko se sun mammas jotenkin sitten pitämässä sua kädestä kiinni kun teet uraasi?
tehdä lapsia vanhana kurppana. Vain siksi koska se sopii itselle parhaiten.
kuka täällä enää lisääntyisi?
elää yhdeksänkymppisiksi ilman että joutuvat päiväksikään vanhainkotiin. Ja jos voutuu vanhainkotiin keskimäärin 80 vuotiaana, lapsi on jo nelikymppinen. Kyllä se varmaan jo pärjää ihan omillaan kun on jo niiiiiiiiiiiiin hirveän vanha, vai mitä?
mummoikäistä äitiään...
Ja mitä siitä sitten, se vaihe menee tosi nopeasti ohi.
vanhasta ja raihnaisesta eukosta kun oma elämä kukkeimpana edessä. Miettikää vähän mitä lapsenne kenties haluavat!
Onko se sun mammas jotenkin sitten pitämässä sua kädestä kiinni kun teet uraasi?
varsin totta. Skarppaa itse.
elää yhdeksänkymppisiksi ilman että joutuvat päiväksikään vanhainkotiin. Ja jos voutuu vanhainkotiin keskimäärin 80 vuotiaana, lapsi on jo nelikymppinen. Kyllä se varmaan jo pärjää ihan omillaan kun on jo niiiiiiiiiiiiin hirveän vanha, vai mitä?
mummoikäistä äitiään...
Ja mitä siitä sitten, se vaihe menee tosi nopeasti ohi.
Itse aion olla vanha kurppa vasta haudassa.
vanhasta ja raihnaisesta eukosta kun oma elämä kukkeimpana edessä. Miettikää vähän mitä lapsenne kenties haluavat!
mutta me ollaan vanhoja kurppia nelikymppisenä?
Puhut itseäsi pussiin...
25-vuotias lapsi joutuu alkaa huolehtimaan vanhasta äidistään, kun hänen isensä pitäisi elää täysillä!!! Vain siksi että MAMMA ITSE on halunnut elää 25-vuotiaan täysillä!!
mutta me ollaan vanhoja kurppia nelikymppisenä?
Puhut itseäsi pussiin...
kurpan jankkaajat täällä. Jos aiotte olla niin vitun kurppia nelikymppisinä niin siitä vaan, olkaa mun puolesta. Taidatte olla aika rumia kurppia jo nyt, iästä viis.
Teillä on helvetin hieno tulevaisuus tiedossa sitten, aika menee tosi nopeasti ja kas kummaa pian huomaatte olevanne nelikymppisiä kurppia. Kannattaisiko vaikka hypätä laskuvarjo hyppy ilman laskuvarjoa sitä ennen ettette joutuisi kokemaan tätä hirveää kohtaloa. Muillakin olisi paljon mukavampaa silloin kun ei tarvitsisi katsella rumia naamojanne. Ja sitten kauniit ja elinvoimaiset nelikymppiset saisivat jatkaa rauhassa elämäänsä ilman että tarvitsee kuunnella teidän jatkuvaa kurpitteluanne. Onko hyvä idea?
25-vuotias lapsi joutuu alkaa huolehtimaan vanhasta äidistään, kun hänen isensä pitäisi elää täysillä!!! Vain siksi että MAMMA ITSE on halunnut elää 25-vuotiaan täysillä!!
Koitas nyt teini jo ryhdistäytyä, kohta on lasten nukkumaanmenoaikakin.
ja jokainen tietää että suurella osalla on jo toinen jalka haudassa tuossa iässä.
'kauniita ja elinvoimaisia'?? :DDD
kurpan jankkaajat täällä. Jos aiotte olla niin vitun kurppia nelikymppisinä niin siitä vaan, olkaa mun puolesta. Taidatte olla aika rumia kurppia jo nyt, iästä viis.
Teillä on helvetin hieno tulevaisuus tiedossa sitten, aika menee tosi nopeasti ja kas kummaa pian huomaatte olevanne nelikymppisiä kurppia. Kannattaisiko vaikka hypätä laskuvarjo hyppy ilman laskuvarjoa sitä ennen ettette joutuisi kokemaan tätä hirveää kohtaloa. Muillakin olisi paljon mukavampaa silloin kun ei tarvitsisi katsella rumia naamojanne. Ja sitten kauniit ja elinvoimaiset nelikymppiset saisivat jatkaa rauhassa elämäänsä ilman että tarvitsee kuunnella teidän jatkuvaa kurpitteluanne. Onko hyvä idea?
ja painavat menemään tuolla pitkin maailmaa, tällä hetkellä reissaavat jossain päin etelä-Amerikkaa. Että niin ovat toinen jalka haudassa juu.
ja jokainen tietää että suurella osalla on jo toinen jalka haudassa tuossa iässä.
Jokaisen lapset on 18 vuotta alaikäisiä.
Osaa meistä elämä vie, osa yrittää viedä elämäänsä. Osa on onnellisia, osa ei.
Elinvoimaisia siksi, että pystyvät lisääntymään ja kauniita äitiydessään. Maailman näkee kauniina jos haluaa, mutta kaltaisesi eivät siihen luultavasti ikinä pysty, varsin säälittävää. Mutta koita pärjäillä.
'kauniita ja elinvoimaisia'?? :DDD
ja elelee ihan yksikseen vielä kotona.
Mutta kuole sä pois vaan alle 70 v.
Ei hetkauta mua.
Mun äiti on 66-vuotias ja hän kokee olevansa parhaassa iässä. Eikä hän todellakaan ole vielä mikään "vanhus", vaikka onkin jo toista vuotta eläkkeellä. Nyt on kuulemma aikaa harrastaa ja hän liikkuu todella paljon (kuntosali, uinti, hölkkä, pyöräily + pihatyöt), johon minulla nelikymppisellä tyttärellä ei ole aikaa.
Näytetään varmaan sisaruksilta :(
kuka täällä enää lisääntyisi?