Tapailen kolmea miestä...kuka susta ois "potentiaalisin"?
1. mies= söpö ja ihan komeakin, kaksi teinipoikaa, ei oikeen osaa puhua asioista. Käy ok töissä.Golffaa. Ei mitään ihmeellistä. Ehkä hieman tylsä. Asuu lähellä, omassa asunnossa.
2.mies= ei komea, mutta siedettävä, lyhyt (argh!), kaksi lasta, 14 ja 12v. Hyvä perheenisä, varmaan aika tylsä. Ok töissä. Asuu omassa asunnossa, ei harrasta mitään, ihana koira. huono palkka..Varmaan kyllä varain kultainen..
3.mies= Insinööri, hyvä palkka, Ihan kivan näköinen, ystävällinen, mukava, mutta sellainen huithapeli, sottainen.. kaksi lasta 5 ja 7v. Tekee asiat vähän sinnepäin....
Kaikki ihan paeruskunnollisia... Tässä vasta tutustumassa. Tällä hetkellä insinööri kiinnostaa eniten :)
Kommentit (14)
Koska 2 ensimmäistä ovat mielestäsi tylsiä.
Omasta mielestä kaikki nuo ovat keskiverron perikuvia = ei paljon kiinnosta.
Kyllä sä tiedät, jos joku on oikea sulle. Sitä ei sitten tarvitse kysellä mistään.
Tapaile noita, lopeta jos mietit treffien aikana jotakin toista tyyppiä.
Anna mennä kesän yli ja pidä silmät avoimena.
Mulle kävi niin että se jota aluksi pidin huonoimpana vaihtoehtona veikin voiton.
Olikin aivan ihana ihminen ja just mulle sopiva, kunhan ensin tutustuttiin kunnolla. Aluksi oli kai niin varauksellinen ettei oikein saanut miehestä selvää.
Kyllä sä tiedät, jos joku on oikea sulle. Sitä ei sitten tarvitse kysellä mistään.
Tapaile noita, lopeta jos mietit treffien aikana jotakin toista tyyppiä.
Anna mennä kesän yli ja pidä silmät avoimena.
Eikä ihan mitätön asia ole seksuaalinen kemiakaan, olettaen että siitä on ap:lla jo kokemusta. Jos ei, niin mahdollisuuksien mukaan kannattaa ihan vaan sisäänajaa ehdokkaat....Todennäköisesti ap tapaat elämäsi miehen kesällä, eikä se ole noista kukaan vaan se musta hevonen nro 4.
Miehen pituuteen tottuu kyllä, mutta sen sotkuisuuteen ei ikinä.
Äläkä kuvittele muuttavasi heitä...
kenenkään kanssa! Eli sitä ei voi tässä nyt vertailla. Kiire mulla ei ole mihinkään, joten kattelen nyt tässä kesän, niin kuin joku ehdotti.. Kivoja tyyppejä on kaikki. Haistelen ja maistelen..
Tosin insinöörimies on ainut joka on saanut vähän perhosia masussa aikaiseksi...mmh... :)
Ihanaa :))
Lisääkin saa vastata.
/ap
asti oppinut!
Joku kysyi sitä "huithapelia" että mitä mä tarkoitin. No siis on jonkin verran "sotkuinen", lasten vaatteet ja koti on vähän niin ja näin... Mietin et kestäiskö sitä...mmh!
ap
kuulostaa parhaimmalta.. Miestä ei voi muuttaa, mutta kai se nyt välillä osaa jotain tehdä.. Ei meilläkään mies pyykkiä pese kuin pyydettäessä ja sukkia hujan hajan..
suutelemalla sopiiko yhteen. Kaikki muu on turhaa. Tuollainen analyyttinen lähestyminen ei sovi rakkauteen.
Mies
Insinööri
Mä olen luottanut aika paljon intuitioon ja se on toistaiseksi osoittautunut oikeaksi ratkaisuksi. Olen tapaillut mukavia miehiä ja odottanut, josko alkaisi tuntua joltain... Mutta mulla ei vaan toimi sellainen. Heti pitää kihelmöidä, että voisin kuvitella jatkoa. Sulla kihelmöi nyt inssi, ota se. ;) Toki, jos maltat tosiaan antaa ajan kulua, niin kihelmöintiä voisi syntyä muidenkin kanssa.
Jos ajattelisin itseäni noiden miesten kanssa, niin:
1. Komeudesta plussaa (anonyymisti sanon tämän, muuten en myöntäisi!! :D ). Tylsyys voi olla hyve. Teinipojat hyvä juttu, ovat jo kohtalaisen itsenäisiä. Oma asunto + ja työ tietysti. Kiva myös että asuu lähellä, helpottaa asioita.
2. Koirasta plussaa, tulisikohan omani kanssa toimeen? :) Ainakin eläinystävällinen. Kultainen luonne on hyvä juttu, mutta lyhyydestä täytyisi vaan päästä yli (heh), ei se pidemmän päälle vaivaisi, luulen.
3. Sottaisuus on ISO miinus, kääks! Lapset myös aika pieniä, kuinka sidottu on niihin? Ystävällinen + mukava luonne yhdistettynä miellyttävään ulkonäköön = toimii. Hyvä palkkakin on kiva etu. :p
No joo, pinnallisin seikoin arvostelin minäkin, mutta kun kerroit, että inssi aiheuttaa perhosia, niin ihan siitä syystä panostaisin varmaan eniten just nyt siihen. Ottaisin selvää, onko perhoset todellisia vai paljastuuko miehestä jotain, joka teurastaisi nuo perhosetkin vatsasta! :D
Ihanaa ja säpinäntäyteistä kesää kuitenkin ap:lle... ;)
Luulen että panostan nyt ensin inssiin :)en voi jättää noita perhosia huomioimatta ;)
Mutta aion myös tehdä tuon mitä se yksi inssi siellä suositteli.. Suutelen kaikkia :D katotaan mitä sitten tapahtuu!! :))
Ihana kesä.
ap
mielenkiintoisimmalta. Mutta mitkä asiat hän hutiloi ja tekee sinnepäin? Riippuu asioista jaksaisinko.