Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myös lasten matkustaminen yölennolla Thaimaanhan pitäisi kieltää

Vierailija
07.06.2011 |

siellä ei ole kivaa kellään, ja paluulennolla vielä kurjempaa. ja minulla on lapsia itsellänikin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koittaen nukkua yöaikaan, mutta ei. JOillakin on ilmeisesti jollain tapaa viallisia lapsia, kun tuntitolkulla saa kuunnella sitä täysin järjettömältä kuullostavaa huutoa: ByyäÄÄÄhhAÄÄääaauuiiooääääÄÄÄÄÄÖÖÖÖÖÖÖÖÄÄÄÄää... tai sitten mmmääääääaääääähhääää -kitinää noin 10 minuutin välein.

Miksi, oi miksi on pakko ehdoin tahdoin tuollaisen äpärän kanssa tunkea suljettuun, ahtaaseen tilaan yli kymmeneksi tunniksi??? Täydellistä harkintakyvyn puutetta ja omaan napaan tuijottamista. Ei ne lapsetkaan tuollaisesta reissaamisesta näytä tykkäävän.

Vierailija
22/28 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 2-vuotiaat voi matkustaa niin että heillä ei ole omaa paikkaa. (ei alle kouluikäiset, Suomessa kouluun mennään sinä vuonna kun täytetään 7)

Miksi ei anneta limpparia lapselle? No miksi pitäisi antaa limpparia.

Enemmän minä olen häiriintynyt kännäävistä aikuisista kuin hermostuneista lapsista. Puhallutetaan kaikki koneeseen menijät ja promille rajat kehiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin 10 tuntia yöllä kuin neljä päivällä, jos on lapsia mukana. Joku Kanarian lento, 6,5tuntia, on aivan hirveä päivälentona. Yöllä se menee taas hujauksessa.

Meillä lapset nukkuu aina yöllä. Esimerkiksi 10 tuntia Thaimaahan meni niin, että siitä 8 tuntia lapsi nukkui...

Vierailija
24/28 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aiemmin, kun vielä kävin halvemmissa etelänkohteissa (Espanja, Kreikka, Turkki jne.), niin todella yleistä oli, että saman perheen aikuiset harrastivat tissuttelua ja känniääliöintiä ja näiden alkkisten lapset puolestaan terrorisoivat muita matkustajia sitten huutamalla, tappelemalla ja rikkomalla paikkoja. Ihanaa perhelomailua!

Vierailija
25/28 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan kyllä ärsyttäviä kakaroita vanhempineen. Ei se huuto niinkään häiritse, jos ei ihan vieressä istu ja panee mp3:n mittarin kaakkoon mutta se helvetin tuoliin potkiminen tai siinä roikkuminen ja hiuksiin tarttuminen.

Seuraavan kerran kun kakara mun hiuksiin tarttuu, teen tasan saman takaisin ja reippaalla otteella. Katotaan sitten, miten vanhempien suu pannaan.

Vierailija
26/28 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan kyllä ärsyttäviä kakaroita vanhempineen. Ei se huuto niinkään häiritse, jos ei ihan vieressä istu ja panee mp3:n mittarin kaakkoon mutta se helvetin tuoliin potkiminen tai siinä roikkuminen ja hiuksiin tarttuminen.

Seuraavan kerran kun kakara mun hiuksiin tarttuu, teen tasan saman takaisin ja reippaalla otteella. Katotaan sitten, miten vanhempien suu pannaan.

Vierailija
27/28 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
28/28 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan pakko todeta, että kaikki eivät suinkaan ole lomamatkalla ja raahaamassa niitä mukuloita huvikseen ulkomaille, vaan matkalla Suomeen ja taikaisin kotiinsa ulkomaille, minkä tekevät ehkä kerran vuodessa. Mutta tähänhän voi sitten jokainen kommentoida, että pysyisivät siellä ulkomailla, kun ovat sinne kerran muuttanee jne jne... Tai matkustaisivat junalla/ autolla mummolaan niin kuin muutkin tekevät!