Ei toimi ylä ja alanuolet.
Kommentit (20)
Laita kännykkä hetkeksi lentokonetilaan ja sitt takaisin normaalille. Tämä auttaa minulla jos nuolet ei toimi.
Mulla ne toimii (joskus vatii monta klikkausta), mutta käsittääkseni nollautuvat joka päivä. Sama koskee äänestyksiä. Mistä mahtaa johtua.
Eli toimii, mutta vain vuorokauden sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ne toimii (joskus vaatii monta klikkausta), mutta käsittääkseni nollautuvat joka päivä. Sama koskee äänestyksiä. Mistä mahtaa johtua.
Varmasti on monella muullakin näin, ei mun laitteet voi olla niin erikoisia.
Vierailija kirjoitti:
Eli toimii, mutta vain vuorokauden sisällä.
Testatkaa. Seuraavana päivänä saat toistaa, koska nollautunut.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kyllä toimii.
Niin - rajatun ajan.
Nollautunu ainaki vuoden aikana, kun olen foorumia käyttäny.
Vierailija kirjoitti:
Laita kännykkä hetkeksi lentokonetilaan ja sitt takaisin normaalille. Tämä auttaa minulla jos nuolet ei toimi.
Tämä on toki kätevä tapa myös generoida lisää tykkäyksiä omille jutuille, jos muilta ei niitä saa.
Seuratkaa, onko peukutuksenne/äänestyksenne gallupissa seuraavana päivänä nollautunut. Joissakin ketjuissa ei nollaudu, mutta pääsääntöisesti nollautuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on toki kätevä tapa myös generoida lisää tykkäyksiä omille jutuille, jos muilta ei niitä saa.
Turha vaiva, kun ne varmaan nollautuu kaikki seuraavaan päivään mennessä.
Kysymys kuuluu, miksi jonkun äänestys/peukutus ei nollaudu?
Hyvin toimii ylhäällä ja alhaalla!
Vierailija kirjoitti:
Nollautunu ainaki vuoden aikana, kun olen foorumia käyttäny.
Ei siis ole mikään satunnainen juttu, vaan jotain pientä poikkeusta lukuun ottamatta aina nollautuu seuraavalle vuorokaudelle. Mun kokemuksen mukaan.
Toimii jotenkin päinvastaisesti.
T Ehostaja,
Yhyyyyy äitiiii, ylä- ja alanuolet ei toimi.
Et ole ottanut rokotusta, joten et saa äänestää ylös tai alas vauvapalstalla. Opitpahan.