Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryanair - matkatavarat?

Vierailija
06.06.2011 |

Voisiko joku vinkata, miten Pirkkalassa toimitaan matkatavaroiden kanssa. Olen maksanut yhden matkalaukun. Pitääkö se itse toimittaa koneeseen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä toimitaan kuten kaikilla muillakin lennoilla,että ruumaan menevät, etukäteen maksetut matkalaukut laitetaan lähtöselvityksestä menemään ruumaan.

Vierailija
2/8 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtöselvitystiskille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkannut muuten aik apaljon, mutta Ryanairilla en koskaan.

Vierailija
4/8 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Pirkkalassa ei siis tarvitse itse tulostaa matkalaukkuihin mitään, mutta entä esim. takas tullessa vaikka Stanstedissa? Pitääkö siellä huolehtia itse laukkuun ko. tiedot jostain automaatista?

Vierailija
5/8 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa se näky, kun matkustajat raahaisivat itse matkalaukkunsa koneen ruumaan.

Vierailija
6/8 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kiinnostaa kuinka toimitaan, kun nykyään pitää itse hoitaa kotona check-in ja tulostaa jotain lappuja valmiiksi. Kuinka homma toimii laukun kanssa?

Vierailija
7/8 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kiinnostaa kuinka toimitaan, kun nykyään pitää itse hoitaa kotona check-in ja tulostaa jotain lappuja valmiiksi. Kuinka homma toimii laukun kanssa?

ihan sellaiset tarranauhat matkalaukkuihin ja väkersin ne kahvoihin kiinni. 90% kerroista lähtöselvityspömpeli ei ole toiminut tai paperi on ollut loppu.

Vierailija
8/8 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just Lontoossa Ryanairilla, eli tässä viimeisimmät faktat.

Pirkkalassa virkailija tulostaa ne tarrat ja laittaa kiinni, itse kannat sen sinne muutaman metrin päähän liukuhihnalle, josta se menee koneeseen.

Stanstedillä on ihan perinteiset liukuhihnat, eli jonotat sinne tiskille ja virkailija hoitaa laukun eteenpäin.

Ja vinkkinä niille joilla ei ole laukkua siellä mukana, ei tarvi jonottaa tiskille mitään matkalippuja näyttämään, suoraan turvatarkastukseen vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan