Baarimikot! Me kerromme mitä tilaamme, ja te kerrotte millaisia olemme?
Eli mitä päättelette meistä sen perusteella, mitä tilaamme.
Aloitan:
- Long Island Ice Tea
Kommentit (42)
joskus harvoin kännipäissäni mansikkamargaritan. Millanen olen?
tilaan muuten irish coffeen huomattavasti useemmin ku margaritan.
mutta baarimikot taitavat olla vetämässä duuni-illan jälkeisiä sikeitä.
harmi, olis kiva saada vastauksia näihin!
salmaripohjaset, energiajuomalla jatketut toimii. Olut, siiderit, salmari, fisu, GT... riippuu fiiliksestä.
Vodka-ginger ale ja salmari samalla tilauksella. Jos tahdon jotain hyvää, tilaan pina coladan. Myös punaviiniä saattaa mennä saman illan aikana. Ja kuohuviiniä.
"mitä kuivia omenasiidereitä teillä on?"
oikeita siidereitä on tarjolla ja jos niissä on jotain uusia tuttavuuksia, pyydän baarimikkoa suosittelemaan niistä jotain. Jos olen laiskalla päällä ja haluan nopeesti tiskiltä pois, tilaan Bullmersin. Mitä se kertoo minusta.
Ei olla ylimielisiä, eikä valiteta. Pidetään vaan hauskaa. Tosin ystävättären kanssakin otetaan yleensä kuoharipullo kahteen pekkaan.
Enkä tarkoittanut sitä nyt niin raamatunsanaksi, mulla tosiaan eilen oli sellainen porukka asiakkaina, joten tuli ekana mieleen.
strawberry mule!
Minkäslainen minä olen?
Luultavasti minua ei pidetä kovin trendikkäänä..? :)
vaan yks GT, aika tylsä olen tiedän itsekin!
kun nautin alkoholia: lonkero jäillä ja sitruunavesi (juon aina yhtä paljon vettä kuin alkoholia, mikä ennaltaehkäisee darran muodostumista)
Vakiolauseeni tiskillä, vähän makeeta, vähän kirpeetä, mutta ei kumpaakaan liikaa...Mitä tulisi ja mitä se kertoo minusta.