Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baarimikot! Me kerromme mitä tilaamme, ja te kerrotte millaisia olemme?

Vierailija
06.06.2011 |

Eli mitä päättelette meistä sen perusteella, mitä tilaamme.

Aloitan:

- Long Island Ice Tea

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä long islandin tilaajat on nuoria, jotka luulevat että ko drinkkiin tulee paljon enemmän viinaa kun normaalisti. ko drinkkiin tulee kuitenkin vain senttilitran verran enemmän alkoholia ja sillä ei paljoa enemmän humalaan tulla:D

voit myös olla sitruunaisen kokiksen ystävä niinkuin minäkin, juon kokikseni yleensä sitruunalla tai sitruunamehulla!

Vierailija
22/42 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

,joten nyt vetävät sikeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakiolauseeni tiskillä, vähän makeeta, vähän kirpeetä, mutta ei kumpaakaan liikaa...Mitä tulisi ja mitä se kertoo minusta.

asiakkaana raskas, varsinkin jos vähänkin kiirettä tiskillä. ihmisenä en osaa sanoa.

multa saisit kelkan sitr.mehulla tai kossu-karpalo-spriten kaipiroskapohjalla jos ei tulisi kiire aikaan tämä tilaus niin voisin käyttää mielikuvitustani ja tehdä jonkunnäköisen likööri/vodka mehu/makulikööri sekoituksen.

Vierailija
24/42 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bacardi Breezer-Orange

taas nuori, koska niin se yleensä menee:)

tylsä myös mutta meille mukava kun aikaa ei mene niin paljoa:)

tuo on muuten maultaan esanssisin mitä olen ikinä maistanut.

Vierailija
25/42 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Annan baarimikon päättää juomani"

Parasta! jos on kiire ja joku pikkutärkee tulee/ muuten ärsyttävä tilaamaan "mitä sä ite joisit/ joku hyvä/ ihan mitä vaan-keksi jotain" niin kysyn aina työkaveriltani että jallukola vai kossuvesi ja sen sitten hänelle teen. Nopea ja halpa juoma!

jos joku mies tilaa ihan mitä vaan niin kossukola tai olut!

itse en ikinä tilaisi tällä tavalla baarissa. annat silloin baarimikolle vapaat kädet ja nyky baareissa on jopa 50 euron konjakkipaukkuja niin en lähtisi kokeilemaan onneani:)

Vierailija
26/42 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon yleensä kuoharia. Talvisin joskus punaviiniä. Yleensä tilataan pullo pöytään.

Ikää on noin 30-40, isolla pariskuntaporukalla liikenteessä, naiset tanssivat korkkareissaan ja hopea/kulta/kimalle minimekoissa/hameissa. Rahaa olisi siihen parempaankin viiniin/kuohariin mutta tilataan talonviinit ja valitetaan niistä sitten. Tarjoilijalle ollaan ylimielisiä ja osoitetaan että ME tiedämme paremmin näistä.

Sori. Eilen oli asiakkaina tälläinen porukka. Kaikinpuolin olevinaan parempaa väkeä..

Vierailija
27/42 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Annan baarimikon päättää juomani"

Parasta! jos on kiire ja joku pikkutärkee tulee/ muuten ärsyttävä tilaamaan "mitä sä ite joisit/ joku hyvä/ ihan mitä vaan-keksi jotain" niin kysyn aina työkaveriltani että jallukola vai kossuvesi ja sen sitten hänelle teen. Nopea ja halpa juoma!

jos joku mies tilaa ihan mitä vaan niin kossukola tai olut!

itse en ikinä tilaisi tällä tavalla baarissa. annat silloin baarimikolle vapaat kädet ja nyky baareissa on jopa 50 euron konjakkipaukkuja niin en lähtisi kokeilemaan onneani:)

kallein viski"lasillinen" on muistaakseni lähemmäs 100e.. =DD

Mutta yleensä jos joku tulee multa tilaamaan tuolleen että päätä sä, niin annan lasillisen vettä. No kiireessä ainakin. Jos on alkuilta niin sitten jaksaa niitä paukkuja miettiäkin.

Vierailija
28/42 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun baariin pääsen. Silloin tekee mieli juoda jotain oikeasti hyvää.

Vierailija
29/42 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus harvoin kännipäissäni mansikkamargaritan. Millanen olen?

Tuohon se että yleisemmin otat sen Irkun..

Luultavammin aika perustallaaja. Kun sulla on bilevaihe päällä niin tuo mansikkamargarita, mutta normaalina iltana se irkku.

Bilevaihe tulee harvemmin.

Aika perusturvalliset vaihtoehdot ja ikää noin 40-46..

Vierailija
30/42 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinot grigio myös hyvää.

Talvella punaviiniä, mielellään shiraz. Ei ainkaan Merlot, yök.

Tai mansikkamargarita. Nam.

Vierailija
31/42 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla ylimielisiä, eikä valiteta. Pidetään vaan hauskaa. Tosin ystävättären kanssakin otetaan yleensä kuoharipullo kahteen pekkaan.

Vierailija
32/42 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen joku baarimikko mulle joskus teki kun pyysin jotakin hyvää, enemmän kirpeää kuin makeaa. Tykkäsin ja nyt tilaan aina sitä tai siiderin.

Vierailija
33/42 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus harvoin kännipäissäni mansikkamargaritan. Millanen olen?

Tuohon se että yleisemmin otat sen Irkun..

Luultavammin aika perustallaaja. Kun sulla on bilevaihe päällä niin tuo mansikkamargarita, mutta normaalina iltana se irkku.

Bilevaihe tulee harvemmin.

Aika perusturvalliset vaihtoehdot ja ikää noin 40-46..

Vierailija
34/42 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caibiroska, viinana curant.

vahtaat silmä tarkkana että se tehdään juuri niinkuin sinä haluat ja jos murskaa limeä väärinpäin, tulee valitusta että pitää aloittaa alusta.

Ns. "kuningasasiakas".

Olevinaan erikoisuuden tavoittelija vaikka onkin aivan perustyyppi. Juomisen tarkoitus on humala.

Vierailija
35/42 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain karpalolonkeroa.

Välillä sanon baarimikolle että kehittää jotain ei-ylimakeaa. Joskus taas tilaan pilssivettä.

Vierailija
36/42 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silloin kun siellä vierailin niin taisin juoda persikkakossua spritella...

sellasta tuskin enää saakaan.

Vierailija
37/42 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella minttukaakao

Vierailija
38/42 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun juomani on Vesper :) Kyllä, se James Bondin kehittelemä.

Vierailija
39/42 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei sytytettynä tuleen. Roihautan itse pöydässä, jos huvittaa.

Vierailija
40/42 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maun takia tuota juon, limen murskaussuunta on se ja sama. Jos 2 paukkua illassa on humalajuomista, niin sitten.

Caibiroska, viinana curant.

vahtaat silmä tarkkana että se tehdään juuri niinkuin sinä haluat ja jos murskaa limeä väärinpäin, tulee valitusta että pitää aloittaa alusta.

Ns. "kuningasasiakas".

Olevinaan erikoisuuden tavoittelija vaikka onkin aivan perustyyppi. Juomisen tarkoitus on humala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän