Lue keskustelun säännöt.
Onko muilla alakerrassa (maanalla osittain) kellarin haju
06.06.2011 |
Meillä on alin kerros asunnossa osittain maanalla, eli kellarin kanssa samalla tasolla. Se on siis tehty jälkeenpäin lämpimäksi, seinän takana on edelleen kylmää kellaritilaa.
Ei ole hometta, mutta tuosta hajusta ei vaan oikein pääse eroon vai?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kosteudestahan tuo kellarin haju yleensä kielii...