Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyttääkö mun kaveri mua? (FB)

Vierailija
05.06.2011 |

Kaveri A kirjoitti julkaisun seinälleni. Kommentoin sitä. Kaveri B tykkäsi kommentistani.

Kaverit A ja B eivät ole kavereita keskenään.

Eli: Onko kaveri B käynyt kyttäämässä seinääni vai näkyykö kaveri A:n julkaisu muiden kavereideni "uutisvirrassa", vaikkeivät he olisi kaveri A:n kavereita?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kannattaa kirjottaa ne kotona päiväkirjaan :)

Vierailija
22/24 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sielä omista asetuksista että kenelle omat tekstit näkyy. vain kavereille, tietylle rajaamallesi porukalle, kavereiden kavereille. eli on täysin asetuksista kiinni.

tämän lisäksi jokainen voi itse myös säätää uutisvirtaa- siis sitä mitä sun uutisvirtaan tulee.. reippaasti nyt vaan selaamaan niitä asetuksia.

uutisvirran osalta kuin vain ja ainoastaan omien kavereideni postauksia.

Mun newsfeedissä näkyy ainoastaan yhteisten kavereiden seinälle postaamiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maija mättönen kirjoitti ville pelkurisen seinälle. Ihan yleinen teksti uutisvirrassa

enkä tunne ville pelkurista, mutta tunnen maija mättösen

Joo mutta jos tuntisit Ville Pelkurisen, mutta et Maija Mättöstä, näkisitkö silloin, jos Maija Mättönen on kirjoittanut Ville Pelkurisen seinälle. Minä en ainakaan.

Vierailija
24/24 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sielä omista asetuksista että kenelle omat tekstit näkyy. vain kavereille, tietylle rajaamallesi porukalle, kavereiden kavereille. eli on täysin asetuksista kiinni.

tämän lisäksi jokainen voi itse myös säätää uutisvirtaa- siis sitä mitä sun uutisvirtaan tulee.. reippaasti nyt vaan selaamaan niitä asetuksia.

uutisvirran osalta kuin vain ja ainoastaan omien kavereideni postauksia.

Mun newsfeedissä näkyy ainoastaan yhteisten kavereiden seinälle postaamiset.

on säätänyt omansa- eli jos kaverilla on asetuksena että kavereiden kavereille saa näkyä niin silloin ap:n toiselle kaverille näkyy jos ap kommentoi sen asetuksissaan sallineen kommentti. jos ei salli, niin ei näy.

ja kyllä- minäkin olen lukenut news feedistäni aivan tuntemattoman kaverin kaverin mietteitä kimppaseksistä- koska kaveri oli kommentoinut siihen jotakin.. ei tainnut tuo kaverin kaveri olla tarkistanut asetuksiaan.