Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyttääkö mun kaveri mua? (FB)

Vierailija
05.06.2011 |

Kaveri A kirjoitti julkaisun seinälleni. Kommentoin sitä. Kaveri B tykkäsi kommentistani.

Kaverit A ja B eivät ole kavereita keskenään.

Eli: Onko kaveri B käynyt kyttäämässä seinääni vai näkyykö kaveri A:n julkaisu muiden kavereideni "uutisvirrassa", vaikkeivät he olisi kaveri A:n kavereita?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kannatta kyllä luopua koko fb:stä.

Eikö seinälle tarkoitetut kirjoitukset ole tarkoitettu kaikkien nähtäviksi ja yksityiset viestit lähetetä viesteinä?

Vierailija
2/24 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulle koskaan näy että kaverisi olisi kommentoinut sinulle vieraan kirjoitusta?

Ja vaikka olisikin käynyt katsomassa seinääsi - miksi pyydät ihmisiä Fabo-kavereiksi jos seinäsi katsominen on kyttäämistä? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdisti kun alkoi miettiä, että kuka saisi nähdä ja mitä...

Vierailija
4/24 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinä on julkinen, jotta kuka tahansa voisi sitä lukea. Jos et halua sen olevan julkinen, piilota se. Tai jos et halua B:n näkevän seinääsi, piilota se häneltä tai poista koko tyyppi kavereistasi.

Etko itse käy koskaan kenenkään profiilissa? Seuraat vain feediä?

Vierailija
5/24 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkynyt uutisvirrassa, älä ole vainoharhainen!

Vierailija
6/24 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereiden kommentointi "uutisirrassa". Näen jopa tuntemattomien ihmisten kuvia, joihin joku kamu on kommentoinut.

Eli älä imartele suotta itseäsi, kyllä ne näkyy uutisvirrassa.

Vierailija
7/24 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seinällä varta vasten käyntikään mitään kyttäämistä ole. Normaalia Facebookin käyttämistä vain.

Vierailija
8/24 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muut jauhaa ihan aiheen vierestä.

Jos mulle ois se seinällä vierailu ongelma, osaisin toki laittaa seinän piiloon. Kyllä mä käyn kavereiden seinällä vain "kyttäystarkoituksessa", ellei mulla ole sinne mitään kirjoitettavaa.

Jäin vain miettimään tuota, koska jos jollain kaverilla on synttärit, niin sinnehän tulee ihan hulluna seinäkirjoituksia. Itse en yleensä näe feedissä niistä muut kuin yhteisten kavereiden kirjoitukset.

ap

Vierailija
9/24 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulle ois se seinällä vierailu ongelma, osaisin toki laittaa seinän piiloon. Kyllä mä käyn kavereiden seinällä vain "kyttäystarkoituksessa", ellei mulla ole sinne mitään kirjoitettavaa.

ap

Mutta voihan sen muiden kyttäämisenkin sanoa olevan kiinnostusta toisen kuulumisiin.

Vierailija
10/24 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Mutta voihan sen muiden kyttäämisenkin sanoa olevan kiinnostusta toisen kuulumisiin.

Mutta jos tämä on näkynyt feedissä, niin spämmääkö kaikki mun saamat synttärionnittelutkin koko mun kaveriporukan? Mistähän mä löydän tuon asetuksen, yksityisasetuksissa ei ollut muuta kuin se, että näkeekö muut niitä seinäkirjoituksia.

ap

Vierailija
11/24 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman sen kummempaa kyttäämistä. Minusta ainakin on mukava, että ihmiset ovat kiinnostuneita tekemisistäni ja kommentoivat julkaisujani omia tai toisten seinälläni, eikös se ap ole fb.n ideakin?

Vierailija
12/24 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottu, ei ole kyse siitä, saako seinällä käydä kyttäämässä vai ei. Vaan siitä, että näkyykö tuollaiset seinäkirjoitukset uutisvirrassa.

ap

Vierailija
13/24 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottu, ei ole kyse siitä, saako seinällä käydä kyttäämässä vai ei. Vaan siitä, että näkyykö tuollaiset seinäkirjoitukset uutisvirrassa. ap

Sitähän koko fb on!!!

Vierailija
14/24 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos eivät ole kavereita keskenään. Eli ainoastaan yhteisten kavereiden kirjoitukset sinne seinälle näkyy uutisvirrassa.

Eli kaverisi on varta vasten käynyt lukemassa seinääsi.

Vierailija
15/24 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos eivät ole kavereita keskenään. Eli ainoastaan yhteisten kavereiden kirjoitukset sinne seinälle näkyy uutisvirrassa. Eli kaverisi on varta vasten käynyt lukemassa seinääsi.

Hirvee kyylä.

Vierailija
16/24 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on käydä katsomassa kaverinsa sivua?!

Älä ap ota kaveriksesi ihmisiä, joitten takia tarvitsee tuolla tavalla vauhkota!

Vierailija
17/24 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n otsikko on kieltämättä huono, mutta viesteistähän tuo varsinainen kysymyksensä selviää.

Vierailija
18/24 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sielä omista asetuksista että kenelle omat tekstit näkyy. vain kavereille, tietylle rajaamallesi porukalle, kavereiden kavereille. eli on täysin asetuksista kiinni.

tämän lisäksi jokainen voi itse myös säätää uutisvirtaa- siis sitä mitä sun uutisvirtaan tulee.. reippaasti nyt vaan selaamaan niitä asetuksia.

Vierailija
19/24 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maija mättönen kirjoitti ville pelkurisen seinälle. Ihan yleinen teksti uutisvirrassa

enkä tunne ville pelkurista, mutta tunnen maija mättösen

Vierailija
20/24 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei varsinaiset kirjoitukset.

Eli esim. seinäonnitteluja näät vain tutuilta, mutta jos joku vieras kommentoi niitä, näet sen, ellei käytössä ole mitään spesiaaliasetuksia.