Mitä tekisit, jos sinuun ihastunut asiakkaasi ottaisi yhteyttä..
.. sähköpostilla, mutta et olisi hänestä kiinnostunut? Kyseessä siis asiakas.
Kommentit (19)
ollut kalsean asiallinen. sitten kun alkoi kukkia kantaa työpaikalle ja houkutella kahville, kerroin olevani edelleenkin tukevasti naimisissa ja toivottelin hyvää jatkoa muussa seurassa.
ei ole edes vastaamisen arvoinen viesti.
että olen jo varattu. Minusta olisi tosi tylyä jättää vastaamatta, mitäs pahaa siinä on jos joku on kiinnostunut?
että olen jo varattu. Minusta olisi tosi tylyä jättää vastaamatta, mitäs pahaa siinä on jos joku on kiinnostunut?
Eikö nainen saa muuten kieltäytyä miesten treffiehdotuksista?
tässä kysyttiin että mitä minä tekisin ja minä pyrin mahdollisimman vähän pahoittamaan toisten mieltä. Minusta tilanteesta pääsee helpoiten sillä että sanoo olevansa varattu, sillä yleensä sinnikkäämpikin ihailija tajuaa pysyä kauempana eikä kuitenkaan koe itseään loukatuksi.
jos olet itsekin kiinnostunut asiakkaastasi, joka ottaa yhteyttä sähköpostitse? Mitä/miten vastaat?
Ja aina pitää ottaa huomioon häiriköt. Kaikille ei mene jakeluun se ei-kiitos.
tässä kysyttiin että mitä minä tekisin ja minä pyrin mahdollisimman vähän pahoittamaan toisten mieltä. Minusta tilanteesta pääsee helpoiten sillä että sanoo olevansa varattu, sillä yleensä sinnikkäämpikin ihailija tajuaa pysyä kauempana eikä kuitenkaan koe itseään loukatuksi.
Olet sitten mitä mieltä hänestä tahansa, niin ÄLÄ JÄTÄ VASTAAMATTA. Kokemuksesta tiedän, että se on kaikkein pahinta, kun odottaa ja odottaa ja odottaa, että se vastaus tulisi... ja sitä ei tule. EI-vastaus on ihan OK, mutta älä jätä vastaamatta.
Eli lähtee se ei-kiitos -vastaus.
jos olet itsekin kiinnostunut asiakkaastasi, joka ottaa yhteyttä sähköpostitse? Mitä/miten vastaat?
Olet sitten mitä mieltä hänestä tahansa, niin ÄLÄ JÄTÄ VASTAAMATTA. Kokemuksesta tiedän, että se on kaikkein pahinta, kun odottaa ja odottaa ja odottaa, että se vastaus tulisi... ja sitä ei tule. EI-vastaus on ihan OK, mutta älä jätä vastaamatta.
Ja on muuten aivan hirveä tilanne törmätä sen jälkeen siihen ihmiseen, joka ei ole vastannut mitään. Mittikääpä itsekin, miten supernolo tilanne, kun ei tiedä yhtään, miten toinen on sen viestin tulkinnut.
Ihan asiallisesti meni ja asiakas ei mielestäni tullut tässä nolatuksi.
ette haluaisi asiakkaan kanssa ruveta millekään, vaikka olisitte itsekin kiinnostuneita? Mikä siinä sitten on se juttu?
Ja entäpä jos asiakas itse on naimisissa myöskin..
jos en olisi jo naimisissa. Itse en kylläkään tekisi aloitetta. Ja silloin pitäisi siirtää asiakas toiselle työntekijälle, koska asiakassuhde täytyy pitää tässä ammatissa täysin ammatillisena.
sitä missä vaan "suhteessa" tutustua toiseen.
Itse olen aikoinaan seurustellut omalääkärini kanssa.
Ja nykyinen mieheni on työtuttuni.
ette haluaisi asiakkaan kanssa ruveta millekään, vaikka olisitte itsekin kiinnostuneita? Mikä siinä sitten on se juttu?
Ja entäpä jos asiakas itse on naimisissa myöskin..
olen vastannut viestiin flirtillä ja meilaillaan edelleen.
Aplle vastauksena; lyhyt vastaus jossa mahdollisimman vähän loukkaava, mutta silti selkeä torjunta, on paras.
ja jos tulisi henkilökohtaisesti ilmoittautumaan voisin jutella hetken hänen kanssaan. en kuitenkaan missään tapauksessa alkaisi deittaill asiakasta, en missään tilanteessa!
Vastaisitko hänelle siis mitään sähköpostiin?
Jos ottaisi uudestaan yhteyttä, ilmoittaisin, että ei kiinnosta.