Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

9 v kotiäitiyttä takana ja huomenna töihin! Jännittää!

Vierailija
05.06.2011 |

Osaakohan sitä enää olla töissä? Tietty opettavat kaiken mitä työhön kuuluu, mutta se tosiasia, että joka aamu on lähdettävä sinne töihin on niin uutta!

Toivottavasti siellä on kivaa. Toivottavasti ne ihmiset siellä ovat kivoja! Saas nähdä kuinka käy.

Tietysti olen enemmän kuin kiitollinen työpaikasta, hain sitä aika kauan. Mutta se on suuri muutos minulle!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
2/9 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 5: en ole Vanessa. Olen Tiina. Moi vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh! Onnea töihin :) On varmasti iso muutos.

Vierailija
4/9 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut täällä sivuilla vuodesta 2001! Ensin odottajissa, sitten äideissä ja nyt av:lla. Heh.

Mitenköhän sitä osaa olla ilman av:ta? Tai sitten vaan illalla aina pujahdan tänne kunhan lapset nukkuvat... vieroitusoireita...

Vierailija
5/9 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet täällä roikkunut niin ainakin pitänee tottua normaalimpaan ihmisten väliseen kommunikoinnin tyyliin. Täällähän on ihan kamalaa tekstiä, ja jutut on 80-prosenttisesti lapsellista moralisointia. En oo koskaan nähnyt yhtä paljon huonoa käytöstä nettikeskusteluissa kuin mitä täällä on. Ihan huolestuttaa, että nämäkö on meidän lastemme äitejä?? Puolet pröystäilee kalleilla autoilla, toiset haukkuu toisten lapsia ja kolmannet moralisoi muiden toimintaa. HUHHUH.

Vierailija
6/9 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kai voi päästellä ihan rauhassa anonyyminä, luonnossa kaikki ottavat puhekumppaninsa huomioon. Joten älä sure, osaan kyllä käyttäytyä! ap

Vierailija
7/9 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, aloitin itse vuosi sitten juuri kesän kynnyksellä oltuani 8 vuotta kotona. Tänä kesänä on sitten jo lomaakin. Mukavaa ensimmäistä työpäivää sinulle ap!

Vierailija
8/9 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se alkaa....

Töihin juoksujalkaa...

ap

Vierailija
9/9 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet täällä roikkunut niin ainakin pitänee tottua normaalimpaan ihmisten väliseen kommunikoinnin tyyliin. Täällähän on ihan kamalaa tekstiä, ja jutut on 80-prosenttisesti lapsellista moralisointia. En oo koskaan nähnyt yhtä paljon huonoa käytöstä nettikeskusteluissa kuin mitä täällä on. Ihan huolestuttaa, että nämäkö on meidän lastemme äitejä?? Puolet pröystäilee kalleilla autoilla, toiset haukkuu toisten lapsia ja kolmannet moralisoi muiden toimintaa. HUHHUH.

Kyllähän kertoo paljonkin ihmisluonteesta, millaista tekstiä kirjoittaa vaikka nimettömänäkin.

Omaa väsymystä ja katkeruutta kai moni purkaa täällä keljuilemalla. Eikö kuitenkin voi reilusti myöntää olevansa uupunut, eikä haukkua muita ja loukata.